9.5/10
9.5/10

Saskia Zwiers

We konden het design van de kaart helemaal naar onze wensen aanpassen. De bezorging was snel en de kaarten waren precies zoals we ze online besteld hadden. We zijn heel tevreden!

Alle keuze om je kaart aan te passen

Een groter beeldscherm maakt het aanpassen van de kaart prettiger.

Super fijn ontwerptool! Helemaal blij met mijn kaartjes.

De snelle reactie, mogelijkheden en bezorging.

Geen verbeterpunten

Top!

Overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Ruth

Leuke en diverse ontwerpen, waar je zelf inbreng in kan hebben. Snelle en goede service en hele mooie kwaliteit. Na onze trouwkaarten hebnen we nu ook onze geboortekaarten hier besteld. We zijn... Leuke en diverse ontwerpen, waar je zelf inbreng in kan hebben. Snelle en goede service en hele mooie kwaliteit. Na onze trouwkaarten hebnen we nu ook onze geboortekaarten hier besteld. We zijn zeer tevreden.

Snel, compleet en reƫel prijs- kwaliteit

Goed! Snelle verzending, mooie kaarten!

Snelle verzending

Iets sneller reageren op de mail!

Denise Verstappen

Super service en super kwaliteit

Veel keus in geboortekaartjes en je kunt het helemaal in je eigen stijl ontwerpen. Alles is mogelijk.
De proefdruk krijg je al snel binnen zodat je het kan goedkeuren of nog wat wilt aanpassen. Je krijgt ook proef staaltjes van het materiaal kaart erbij. Je kunt dan goed je keuze maken

Wellicht een a 4 sturen met de werkelijke kleuren enveloppen erbij zodat je dan kan zien en kiezen welke het beste bij je kaart past. Want de groene proefdruk envelop was een heel ander groen als... Wellicht een a 4 sturen met de werkelijke kleuren enveloppen erbij zodat je dan kan zien en kiezen welke het beste bij je kaart past. Want de groene proefdruk envelop was een heel ander groen als de kaart en het paste daardoor niet bijelkaar. We hebben voor licht roze gekozen omdat we een meisje hebben gekregen

Heel erg goede ervaring! Ik ben meerdere keren gemaild en gebeld om aan te geven dat bepaalde dingen in mijn ontwerp niet goed zouden komen of niet mooi zouden worden en hadden ze zelf al initiatief... Heel erg goede ervaring! Ik ben meerdere keren gemaild en gebeld om aan te geven dat bepaalde dingen in mijn ontwerp niet goed zouden komen of niet mooi zouden worden en hadden ze zelf al initiatief genomen om het op een goede manier voor me aan te passen op een proefversie en die doorgestuurd om te kijken wat ik ervan vond. Als ik vervolgens iets wilde aanpassen of een vraag had kreeg ik ook bijna direct een reactie terug. Heel fijn!

Meedenken, behulpzaam en snelheid

Kaarten zijn erg mooi geworden, geen problemen ondervonden met KoningKaart. Vind het wel jammer dat de pakketten met GLS verzonden worden. Hierdoor was het voor mij nog een geregel om ze op tijd in... Kaarten zijn erg mooi geworden, geen problemen ondervonden met KoningKaart. Vind het wel jammer dat de pakketten met GLS verzonden worden. Hierdoor was het voor mij nog een geregel om ze op tijd in huis te hebben.

Producten zijn mooi, je krijgt wat je besteld.

Pakketten verzenden met PostNL!

Wout Mahieu

1x ,moeten bellen omdat het systeem even niet meewerkte, ik werd daarmee gelijk geholpen en er werd zelf nog gezorgd dat ik de kaartjes de volgende dag nog in huis had terwijl het eigenlijk al te... 1x ,moeten bellen omdat het systeem even niet meewerkte, ik werd daarmee gelijk geholpen en er werd zelf nog gezorgd dat ik de kaartjes de volgende dag nog in huis had terwijl het eigenlijk al te laat was.

Alles via de website gedaan, zeer helder en overzichtelijk.

Duidelijke website, handige tools bij het customizen van de kaarten.