Je aankoop wordt beschermd

9.5/10

Erg mooie trouwkaart kunnen maken op jullie site en alleen maar leuke reacties gekregen!
Snelle levering.

Rianne Heemskerk

Zeer tevreden over de service van Koningkaart! Snelle reactie op vragen via de mail. Kwaliteit van de kaarten en enveloppen uitstekend. En ontzettend veel leuke reacties gekregen op ons/ jullie...

Hans

Via google gevonden, wat blijkt, uitstekende keuze!

We hebben verhuiskaarten gemaakt, eigen ontwerp. Dat gaat wel erg gemakkelijk! Daarnaast snel en compleet in huis!

nvt

Mikel Pluijm

Super goed wilde op het laatst nog iets veranderen aan de kaart en dat kon nog

M. Steennis

Helemaal top, wel 3x een proefdruk besteld voor ik tevreden was. En dat kon, dus dat was superfijn. Fijn dat je alles helemaal naar je eigen hand kan zetten.
De kleuren van de druk zijn wel...

Fijn dat we bij de proefdruk een paar papierstalen kregen zodat je ze verschillende texturen ook kan voelen.

Caroline

Hele mooie kaart, naar onze wensen kunnen aanpassen. Zijn heel blij met het resultaat.

Kimber Maas

Hele fijne en snelle service voor de geboortekaartjes van ons kleintje

Snelle service, fijn contact

Yosua Ottens

Moker goed bedrijf, leuke mensen, goeie service, ook nog de mogelijkheid om op het laatste moment iets aan te kunnen passen. Heel fijn!

Goeie communicatie nadat de bestelling geplaatst is

Mogelijkheid om 2 dezelfde kaarten (ceremonie & feest) onder 1 order te laten vallen (voor staffelkorting)

Bijzonder goed geholpen door Koningkaart! Er stond een spelfout in en een uitlijning kon netter. Na telefonisch contact zelfs tekst suggestie en verdere opmaak tips gehad. Heel fijn dat de kaart...

Pro-actief
Servicegericht
Communicatie

Met name het programma om de kaart te bewerken:
- Soms is een zelf gekozen kleurcode op het ene gedeelte wel te gebruiken en pakt een ander gedeelte van de kaart de kleurcode niet. Na een aantal keren herhalen, zoeken en klikken is de kleurcode dan 'opeens' wel beschikbaar. Werkt niet fijn.
- Het verslepen van afbeeldingen en teksten zou makkelijker kunnen
- Het schakelen tussen de voorkant en achterkant van de kaart duurt best lang

Van Esch juristen

Eenvoudig te maken, snel en goed afgeleverd, scherpe prijs. Kortom zeer tevreden.

Snel en duidelijk