9.5/10

Karin Westerlaken

Mooie site, duidelijk en snelle levering.

Overzichtelijk, snelle levering.

Het zou handig zijn als bij het ontwerpen van de kaarten je de afbeeldingen zou kunnen bijsnijden in plaats van alleen in- en uitzoomen en verplaatsen. Het laden van de icoontjes ging niet altijd even soepel, maar dit zou ook aan mijn pc kunnen liggen.

Karin

Super fijn! Als er iets is qua wensen met een kaartje helpen ze je goed en is er van alles mogelijk zonder gedoe.

Dat veel mogelijk is qua vormgeving

Eerste proefdruk is gratis. Na 2,5 jaar is er geen gratis proefdruk mogelijk.

M. Geurten

Super snelle en correcte levering.
Ook telefonisch zeer correct geholpen

A.D. Dane

Zeer positief. Snelle reactie, meedenken en service. Er is veel meer mogelijk en ze proberen altijd mee te denken.

Heel vriendelijk, altijd direct reageren en denkt mee met mijn vragen, super!

Bij een proefdruk hoeft niet per se een envelop, we hebben er nu 5 over. Dit misschien ook als optie doen. Scheelt veel enveloppen/milieu/geld.

Fantastisch. De site is erg duidelijk in het maken van onze eigen trouwkaarten. We zijn blij met het resultaat!

Duidelijke uitleg bij het maken van de juiste kaart

Irene

Voor de bruiloft heb ik bij Koningkaart uitnodigingen gemaakt en besteld. Ik heb meerdere keren contact gehad met Koningkaart omdat ik vragen had over mijn bestelling en ik ben elke keer heel fijn...

Koningkaart is goed te bereiken en zijn erg klantvriendelijk. Daarnaast wordt een bestelling goed en netjes verpakt, zodat de kaarten goed beschermd zijn. Ik had eerder een bestelling gemaakt, maar niet daadwerkelijk besteld, maar daardoor was mijn kortingscode niet meer geldig. Een telefoontje naar Koningkaart en ik had een nieuwe kortingscode, super!

Ik vond het zelf vervelend dat er op de site staat aangegeven dat je ook makkelijk twee verschillende kaarten kunt maken voor je daggasten en je avondgasten (dat is ook zeker waar), maar daarbij wordt niet aangegeven dat je dan qua prijs misschien minder goed af bent, omdat je dan twee kleine bestellingen hebt, in plaats van een grote bestelling. Dus als verbeterpunt/tip zou ik op de site vermelden dat twee verschillende kaarten wel invloed kan hebben op de prijs van de kaarten.

Sanne

Onze ervaring is super! De levering is snel de kwaliteit top en het is niet extreem duur. Daarnaast is de zelf ontwerp tool gemakkelijk maar met voldoende opties! Wij zijn eeg blij met onze geboorte...

Snelle levering, prijs-kwaliteit verhouding, ontwerptool

Jelleke Hakvoort

Prima, ik wilde graag een aantal aanpassingen op het kaartje welke ik niet zelf kon wijzigen. Ze hebben mij hierbij uitstekend geholpen.

Snelle service, maatwerk, klantvriendelijk

Leuke kaarten, makkelijk aan te passen en snelle levering. Zeer tevreden!

Snelle levering. Makkelijk systeem.

Geen.

Geboortekaarten besteld, zeer tevreden.

mooie kaarten, tool om zelf te ontwerpen werkt prettig. Snelle reactie bij vragen. Ook mogelijk om tegen betaling logo van kaart te laten halen.