9.5/10

Geert

We hebben hier onze trouwkaarten besteld! Dat ging heel eenvoudig via de online tool! Daarnaast zeer snelle proefdruk en levering! We zijn erg blij met onze kaarten!

- Heel veel verschillende lay outs waar je uit kan kiezen
- Kaarten zijn gemakkelijk zelf aan te passen
- Zeer snelle levering, zowel van de proefdruk als de complete bestelling! Heel fijn!
- Makkelijk om kopie te maken van trouwkaart

We hebben voor onze bruiloft 3 verschillende kaarten gemaakt met (grotendeels) dezelfde lay-out. In het overzicht van mijn ontwerpen kan je per kaart alleen de voorkant zien. Deze is bij alle 3 hetzelfde, dus het zou makkelijk zijn als je de ontwerpen een naam kunt geven, zodat het verschil tussen de kaarten duidelijk is.

We waren verrast dat we bij onze bestelling per kaart 5 extra kaarten kregen. Heel fijn natuurlijk, alleen hadden we zelf al reservekaarten besteld, dus uiteindelijk was dit overbodig. Gezien de kosten per kaart er mogen wezen, wil ik aanraden om dit vooraf duidelijk te maken aan de klant dat er 5 reservekaarten worden meegestuurd.

Irene Bakker

Zeer positief! We hebben geboortekaartjes +enveloppen besteld.

Zeer ruime keus uit geboortekaartjes die naar wens aangepast kunnen worden en de mogelijkheid om zelf eenvoudig kaartjes te ontwerpen.

De kwaliteit van de kaartjes en enveloppen is uitstekend.

Wij zijn erg tevreden over de snelle levering: 's ochtends besteld, de volgende ochtend in huis.

Martijn Visser

Snelle service en snelle reactie op een e-mail. Had zelf een foutje gemaakt maar dat loste ze heel snel op voor me.

Mooie kwaliteit kaarten en snel en goed bezorgd.

Margriet

Wij hebben verschillende kaarten voor onze bruiloft besteld bij koningkaart (oa save the date, uitnodigingen, inlegkaartjes, menukaartjes, naamkaartjes en sluitstickers).

Op de website...

- gebruiksgemak website
- mogelijkheid om ontwerpen aan te passen / zelf ontwerpen te maken
- snelle levering

Overzichtelijke site met een ruime keuze aan assortiment!

Originaliteit

Nvt

Koning

In februari zijn we getrouwd en in oktober geven we het feestje. Beide kaarten besteld bij Koningkaart.nl want super tevreden over de service en keuzes op de website!

Uitgebreide keuze, in het eerst kaartje klopte de Lau out niet helemaal en kreeg ik netjes een mail of het klopt wat ik bestelde. Er wordt dus mee gedacht!

Ik had in februari een drukproef besteld. Met de kaart van Oktober moest ik daarvoor betalen. Uiteindelijk gekozen voor een andere Lau-out. Zou fijn zijn als de drukproef (met de code) altijd gratis zou zijn (de code werkte de 2e keer in ieder geval niet meer)

Penders

Fantastisch service, vragen werden dezelfde dag beantwoord. Ruime keuze in assortiment. En voor ons het belangrijkste, de mooie kwaliteit van afdrukken.

- ruim assortiment
- snelle klantservice
- fijn advies

Enveloppen gratis bezorgen voordat je kaarten besteld.

Karlijn

Snelle en goede levering. Mooie kwaliteit!

Mogelijkheid om zelf een kaart te ontwerpen

Ruime keus uit assortiment, leuk dat je de kaarten ook zelf weer kon bewerken naar je eigen smaak.

Veel ruime keus uit het assortiment. Tevens duidelijke informatie over de gehele website.

Bij het bestellen van een de save the date kaarten konden wij kiezen uit 4 tot 5 soorten kaarten. Maar voor ons was onduidelijk hoe onze kaarten er dan uit kwamen te zien.

Kim

Ontzettend mooie kaart, fijne en duidelijke opzet. Onze trouwkaarten gaan wij hier ook bestellen!