9.5/10
9.5/10

Linda

Mooi design en goede kwaliteit.
Ik heb lang gezocht naar het perfecte kaartje en was snel geslaagd toen ik uiteindelijk op deze website terecht kwam.

Mooi design
Goede kwaliteit papier
Eenmalig gratis proefdruk

Extra accessoires verkopen zoals touw en een apparaat om gaatjes te schieten ed om de diy kaartjes te kunnen maken

Onze trouwkaarten ontworpen en besteld oo deze site

Snelle levering, oplettendheid(we hadden niet goed naar bepaalde kleuren gekeken,ik kreeg gelijk een mail of dit wel goed was)

Geen verbeterpunten!! Supersnelle levering, goede duidelijke site met talloze mogelijkheden

P De Raadt-Bos

Snelle en goede service!
Het is een heel mooi kaartje geworden.

Alles snel geregeld

Bij aanpassen lettertype telkens opnieuw de aan te passen tekst weer selecteren anders werd het niet aangepast....
Dat kostte wel wat tijd en frustratie. De voorbeelden van lettertypes waren ook wat klein om er een goed beeld van te krijgen.

Joris

Wij hebben onze eigen trouwkaarten ontworpen. Na een mooie test druk de bestelling geplaatst. Erg te vrede over de service en het resultaat!

Telefonisch hulp, nemen alle tijd voor je

Leuke en originele stoere kaartjes!

Leuke en originele kaarten

Het aanpassen moet je echt op een laptop/pc doen, op de mobiele versie lukt dat niet goed

Zeer goed, de kwaliteit van de kaarten en enveloppen is heel goed.

gemakkelijk kaarten ontwerpen
snelle levering

MvE

Hele mooie ontwerpen met veel eigen keuze vrijheid. De levering is snel, communicatie is duidelijk en de kwaliteit is perfect! Zeer tevreden.

Top

Mooie producten

Kaarten gesneden aanleveren

Goede kwaliteit drukwerkšŸ‘ Medewerkers super alertheid telefonisch contact, goede ideeen.

Snelle reactie op gestelde vraag.

Foliedruk mogelijk maken en diversiteit aan enveloppen

Cindy

Duidelijke website, genoeg keuze uit prachtige kaarten en een rustig ogende site. Bestellen ging als vanzelf, heel gemakkelijk.

Duidelijk, leuke keuzes voor kaartjes!

Het vormgeven van de kaartjes, met achtergronden en prentjes was niet altijd even handig of terug te vinden hoe het moet.