9.5/10
9.5/10

Fijne website, goed mee te werken. Daarna ook goed contact over de bestelling

Koningkaart contactte ons dat we per ongeluk met 2 lettertypen hadden gewerkt. Super fijn, nu konden we het nog aanpassen voordat de kaarten besteld waren.

N.v.t

M. Rentmeester

Vele mogelijkheden, snelle leveringen, mooie kwaliteit.

Diversiteit

Uitleg m.b.t. ontwerp maken kan wel beter.

We werden nog speciaal gemaild over een aanpassing waarvan wij dachten dat het niet gewijzigd kon worden(kleur hartje midden op de kaart). Dat is toen aangepast.

Mooie kaarten en goed advies

Helaas was er iets mis gegaan met de proefkaart waardoor het iets langer duurde. Kan gebeuren, super opgelost, medewerkers stonden goed en correct te woord. Er werd snel gehandeld om ons alsnog van... Helaas was er iets mis gegaan met de proefkaart waardoor het iets langer duurde. Kan gebeuren, super opgelost, medewerkers stonden goed en correct te woord. Er werd snel gehandeld om ons alsnog van de kaarten te voorzien. Kaarten zijn prachtig, goede kwaliteit!

Goede en nette service

Woorden met accenten worden in ander lettertype weergegeven, zorgt voor onduidelijkheid.

Crissie Schmitz

Heel goed!

Kwaliteit kaarten en opties van lag outs zijn enorm

Schaduw opties voor bijvoorbeeld letters of een kleur van dat je kan maken waar letters op kunnen.

Romina Druant

Zeer goed. Ook de communicatie errond.

Goede klantenservice. Leuk met kans op proefdruk.
Goed product.

Vermelding van mogelijkheid van verwijdering copyright.

Priscilla

Snelle en goede service

Super snelle service

Mobiele versie is iets minder handig.

Duidelijke uitleg op de site, op zich een fijne tool om de kaarten te maken, maar soms wel een beetje zoeken. Snelle en volledige levering, ook wat de proefdruk betreft

De levering van de proeodruk en het product zelf

De tool om de kaarten te maken is niet altijd duidelijk. Soms konden we bepaalde afbeeldingen niet of slecht terugvinden

Simone

Het programma op de website is heel prettig om mee te werken. Er zijn enorm veel mogelijkheden om een persoonlijke kaart te ontwerpen. Het is heel fijn dat je gratis een proefdruk kan laten bezorgen... Het programma op de website is heel prettig om mee te werken. Er zijn enorm veel mogelijkheden om een persoonlijke kaart te ontwerpen. Het is heel fijn dat je gratis een proefdruk kan laten bezorgen thuis. Het bedrijf heeft voor de definitieve druk van de bestelling nog contact opgenomen, omdat ze zelf het ontwerp nog even hadden gecontroleerd op eventuele foutjes. Snelle verzorgen! Al met al heel prettige ervaring.

Persoonlijk contact
Ontwerp programma

Het harmonica ontwerp is verticaal ook leuk. Misschien is het een idee om in het programma online ook een verticale ontwerp mogelijkheid te maken.

Marloes

Mooie kaartjes

Graag 1 proefdruk per kaart, niet 1 per account.