Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Elena

Snel geleverd, goede kwaliteit, goed verpakt.

Mooie kaart, goed gedrukt. Bij proefdruk ook envelop erbij met verschillende mogelijkheden qua kleuren en papier soort.

Kleur online van tekst was anders dan gedrukte kleur. Kleur online was goud, gedrukt meer grijs/zwart.

Nathalie

Zeer goede klantenservice

Goede kaart controle

Lisa

Prachtige kaarten, snel geleverd

Veel mogelijkheden in de website

Barbara

Heel mooie kaartjes

Veel keuze

Was beetje zoeken naar hoe alles moest,

Lies

Ontzettend blij met onze geboortekaartjes! Mooie kwaliteit, veel keuze qua ontwerp/papiersoort/extra's en snelle levering! Dank!!

Vriendelijk geholpen bij omzetten van staand naar vierkant kaartje, divers aanbod en prachtig eindresultaat waar we nog jaren blij mee zullen zijn.

Kahja

Kleur wijkt af van voorbeeld

geleverd wanneer ze zeiden

kleur wijkt echt heel erg af van voorbeeld

Reactie Koningkaart:

Het is inderdaad zo dat kleuren op het beeldscherm sterk kunnen afwijken van de kleuren van het drukwerk. Dit hangt af van de instellingen van je beeldscherm maar ook de eigenschappen van de... Het is inderdaad zo dat kleuren op het beeldscherm sterk kunnen afwijken van de kleuren van het drukwerk. Dit hangt af van de instellingen van je beeldscherm maar ook de eigenschappen van de papiersoort waarop het gedrukt wordt. Daarom raden wij ook altijd aan om een proefkaartje te bestellen zodat je de gedrukte versie eerst kan zien. Bij de drukproef zit ook een sample setje met een aantal van onze papiersoorten met daarop kleurbolletjes gedrukt zodat je het verschil kunt zien.

Laura

Gemakkelijk te bewerken ontwerpen - zeer content

Zeer uitgebreid assortiment omdat je elk ontwerp kan aanpassen naar eigen smaak

De levering duurde iets langer omdat we net voor het weekend bestelde

JG

Prettig contact, goede verzorging, snel resultaat en makkelijk te bewerken. Achteraf complimenten van de geadresseerden voor de mooie kaart terug mogen ontvangen.

gebruiksgemak.

nvt

Nicole

Goed, jammer dat ze geld vragen om een kaartje zonder hun logo te maken

Logo gratis verwijderen, kaartjes zijn al duur genoeg

Reactie Koningkaart:

We plaatsen onze naam heel klein achterop de kaart, voor het verwijderen vragen we inderdaad 10 euro. Dit is alleen van toepassing op kaarten die door ons zijn ontworpen. Als je bent gestart met een... We plaatsen onze naam heel klein achterop de kaart, voor het verwijderen vragen we inderdaad 10 euro. Dit is alleen van toepassing op kaarten die door ons zijn ontworpen. Als je bent gestart met een blanco kaart (helemaal zelf ontwerpen) dan komt er geen logo op de kaart.

Dorothy

Mooie ontwerpen

Heel duur
Verzending duurt te lang

Reactie Koningkaart:

Wat vervelend om te horen dat je pakket er te lang over heeft gedaan! Voor al onze kaarten geldt: op werkdagen voor 18.00 uur besteld, dezelfde werkdag in productie genomen. Normale kaarten zonder... Wat vervelend om te horen dat je pakket er te lang over heeft gedaan! Voor al onze kaarten geldt: op werkdagen voor 18.00 uur besteld, dezelfde werkdag in productie genomen. Normale kaarten zonder verrijking worden dezelfde avond nog verzonden. Kaarten uit onze special collectie (hout, foliedruk, stans, kalk, etc) hebben een extra verwerkdag nodig. Daarna zijn we helaas weer afhankelijk van de bezorgdiensten als DHL, PostNL of Bpost.