Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Jelle

Goede editor, goede hulp om achter de schermen wat voor elkaar te krijgen (design enkele kaart naar boekje).

Keuze, editor, klantenservice

Gecombineerd verzenden met behoud van stapelkorting: zowel losse kaarten naar individuele adressen als meerdere kaarten naar één adres.

Marije

We hebben bij Koningkaart onze geboortekaarten besteld. De eerste druk zat helaas vol met vlekken. Koningkaart heeft dit fantastisch opgelost door met een alternatief te komen en de kaartjes opnieuw... We hebben bij Koningkaart onze geboortekaarten besteld. De eerste druk zat helaas vol met vlekken. Koningkaart heeft dit fantastisch opgelost door met een alternatief te komen en de kaartjes opnieuw te laten drukken. De nieuwe druk kaartjes waren 2 dagen later al in huis en eigenlijk nog mooier dan wat we in 1e instantie uitgezocht hadden. Wij zijn dus heel blij met de kaartjes en de service en komen in de toekomst zeker terug!

Top service en denken goed mee

Sommige folies kunnen vlekken geven in de kaart gaven jullie telefonisch aan (zoals bij ons). Zou fijn zijn als dit van tevoren was vermeld, zodat je er in je keuze rekening mee kunt houden

Rianne Huisman-Veldstra

Leuke kaartjes, mooi kwaliteit papier en supersnel geleverd!

Service, er misten een paar enveloppen, die werden snel nageleverd

De enveloppen goed tellen 😉

Roos

Goed.

Mogelijkheid tot gerecycled papier

Bij kaart bewerken helaas geen optie om de hele kaart te zien, enkel bij de voorbeeldkaart

Marije

Mooie kaarten en snel bezorgd

Snelle levering en goeie kwaliteit

Nee

Piet

Prima website om een bestelling te plaatsen. Fijn dat je een proefdruk kan krijgen.

Goede keuzemogelijkheden
Proefdruk
Vlotte bestelling, met keuze de dag van bezorging.

Duidelijker aangeven of het een brievenbus pakket is of een echt pakketje waarbij aangebeld moet worden.

Jeff

Uitgebreide assortiment aan mooie kaarten met een gebruiksvriendelijke editor. Ik wilde per se een kaart met foliedruk en mooie lettertypes en dat is gelukt!

Prijs en kwaliteitverhouding

Mogelijkheid om de kaart in indesign te maken

Elena

Snel geleverd, goede kwaliteit, goed verpakt.

Mooie kaart, goed gedrukt. Bij proefdruk ook envelop erbij met verschillende mogelijkheden qua kleuren en papier soort.

Kleur online van tekst was anders dan gedrukte kleur. Kleur online was goud, gedrukt meer grijs/zwart.

Nathalie

Zeer goede klantenservice

Goede kaart controle

Lisa

Prachtige kaarten, snel geleverd

Veel mogelijkheden in de website