Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Eva

Perfect!

Mooi dat je de optie hebt om de kaartjes helemaal aan te passen. Het bewerken (en bestellen) van de kaartjes gaat ook heel makkelijk

Twee jaar terug kreeg ik bij het proefkaartje nog een setje met voorbeelden van de verschillende papiersoorten en envelopkleuren. Ik vond dat toen wel heel mooi en fijn. Geeft een goed beeld van de... Twee jaar terug kreeg ik bij het proefkaartje nog een setje met voorbeelden van de verschillende papiersoorten en envelopkleuren. Ik vond dat toen wel heel mooi en fijn. Geeft een goed beeld van de opties. Helaas dit keer niet ontvangen. Misschien als optie toevoegen wanneer men voor een proefdruk kiest. Als iemand geen interesse hierin heeft dan vinkt hij het niet aan en wanneer men voor het eerst (in lange tijd) wat besteld dan kunnen ze de optie aanvinken.

Mick-Jan

Fijn, overzichtelijk bewerkprogramma.

Overzichtelijk programma! Snelle klantenservice
Originele kaartjes!!

Lay-out en controle van papiersoort, afdruk kan duidelijker..
Lay-out en controle van papiersoort, afdruk kan duidelijker..
Per ongeluk bij bestelling van 2 dezelfde geboorte kaarten(met en zonder adres) 2 verschillende afdrukken besteld. 1 is perfect geworden; gelukkig de grootste bestelling. Andere door verkeerde vink (fotopapier) lelijk geworden. Bij contact voor stukje tekst vergeten was het fijn geweest als men even dit ook controleerde.
Verder bij telefonisch contact voor verkeerde tekst.. netjes en attent geweest als bij t eerste contact een felicitatie gedaan was. Bij het 2e telefoontje was een ander wel zo attent.

A.

Over het algemeen positief. We zijn blij met onze trouwkaarten. Helaas wel bij meerdere bestellingen gebreken, dat was jammer. Dit is wel netjes opgelost.

Heel ons eigen ontwerp kunnen maken.

Let op de kwaliteit van jullie producten. Regelmatig producten met misdruk, kreukels of andere gebreken.
Het is best wel een bedrag wat je besteed aan bijvoorbeeld trouwkaarten, dan moet het gewoon goed zijn.

Esmee

Snelle levering en communicatie. Mooie kaart!

Nico

Supergoed.

Proefdruk met mogelijkhede n.

Zou het niet weten.

Renate

Prachtige kaarten en top kwaliteit!

Heel veel mogelijkheden en veel keuze in papiersoorten

Maaike

Top

Snelle levering, gemakkelijk aanpassen van sjabloon aan eigen wensen.

X

Anita

Goede ervaring. Denken mee en passen de zelf gemaakte kaart aan. Zelfs de 2e proefdruk gratis ontvangen omdat door Koningkaart een regel niet op de juiste plaats was gezet. Erg netjes

Goede communicatie

Jitske

Hier onze uitnodigingen besteld voor de bruiloft! Ze zijn echt prachtig en snel geleverd. Top service!

Goede kwaliteit, groot assortiment, uitstekende service, snelle levering.

Patricia

Perfect