Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Bertine

Leuke voorbeelden en mogelijkheid om je eigen kaart te maken

Eigen input

Op je telefoon loopt het systeem vaak vast. Weet niet of hier wat aan gedaan kan worden. Op pc geen problemen ervaren. Wanneer ik op de telefoon bezig ging regelmatig opslaan.

Romy

Leuk assortiment, wel prijzig!

Assortiment net iets anders

Logo verwijderen zonder kosten

Trouwkaart

Mooie kaart

Kaart was kwijt en daar werd ik niet van op de hoogte gesteld.

Reactie Koningkaart:

Wat vervelend om te horen! Ik zie inderdaad dat uw trouwkaarten een dag vertraging hebben gehad. Met de Pasen ertussen lijkt het wellicht langer. Mijn excuses hiervoor. Helaas krijgen wij geen... Wat vervelend om te horen! Ik zie inderdaad dat uw trouwkaarten een dag vertraging hebben gehad. Met de Pasen ertussen lijkt het wellicht langer. Mijn excuses hiervoor. Helaas krijgen wij geen terugkoppeling van DHL als er een pakket vertraging heeft. Wij doen ons best om alles wat voor 18 uur besteld wordt dezelfde avond nog in productie te nemen maar ook bij ons gaat er wel eens iets mis. Alvast een mooie (zonnige) trouwdag toegewenst.

Louis

Renée

Snelle service en mooie kaartjes. Ik vond het wel erg duur alles bij elkaar. En dan heb ik zelfs de goedkopere alternatieven gekozen.

Veel keuze en goede kwaliteit. Snelle levering!

Het adressen excel bestand is best veel werk om in te voeren. Geen idee of dit makkelijker kan?

Lenneke

Zeer klantvriendelijk website om uit te zoeken en te bewerken. Zeer divers. Zeer snee levering!

Kregen bij onze 1ste proefdruk ook setje met allerlei opties qua papier, lettertypes ed. Dat maakte het makkelijker om te kunnen kiezen bij onze tweede poging.

Niks. Erg blij met de zeer snelle verzending!!

Evelien

Na een lange zoektocht naar het perfecte kaartje zijn we dit hier tegengekomen. We zijn zeer tevreden! Ze antwoorden ook heel snel bij vragen en/of problemen.

mooi assortiment. Goede customer service

Melanie

Geweldig

Kwaliteit

Ik zou het wel leuk vinden na een grote bestelling te hebben gedaan een leuke kortings voucher te krijgen

Herma

Prachtige trouwkaart

Prettige overzichtelijke website.

Nvt

Elise

Goed!

Handige tool om zelf te ontwerpen en aardig geholpen bij de klantenservice

Het goudfolie op mijn kaart was niet bij elke kaart even mooi. Na dit te hebben aangegeven, kreeg ik wel gratis nieuwe kaarten opgestuurd!