Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Hanneke

We hebben onze trouwkaarten bij Koningkaart besteld en we zijn super tevreden! De kaarten zijn exact zoals online ontworpen en van super mooie kwaliteit. Ook de levering is super snel gegaan en bij... We hebben onze trouwkaarten bij Koningkaart besteld en we zijn super tevreden! De kaarten zijn exact zoals online ontworpen en van super mooie kwaliteit. Ook de levering is super snel gegaan en bij een vraag hierover werd direct meegedacht en is er zelfs een extra gratis zending van de proefdruk verstuurd door een fout bij de post.

Hele gave en overzichtelijke manier van samenstellen online
Super groot en uitgebreid assortiment, er is echt voor iedereen wat
De kaarten zijn van top kwaliteit
Leveringen zijn zeer...
Hele gave en overzichtelijke manier van samenstellen online
Super groot en uitgebreid assortiment, er is echt voor iedereen wat
De kaarten zijn van top kwaliteit
Leveringen zijn zeer snel

De prijzen zijn bij het afrekenen hoger dan bij het opzoeken van de kaarten in het overzicht.

Kelly

Super!

Handig direct verzenden naar alle adressen via adressen boek, veel assortiment, mooie kaartjes. Hulp van klantenservice bij vragen gaat snel. Correcte levering.

Sietske

Overzichtelijk en snel

Handige website

Op een gedeelte van de kaarten zaten strepen van de druk machine vermoed ik.

Aj

Top

Eenvoudig naar smaak en wensen te wijzigen. Vriendelijk programma

Inzicht in prijzen

Steven

Een heel fijn en professioneel bedrijf met prachtige producten en prima service. Ook de mogelijkheid een proefexemplaar te ontvangen is echt super. 5 sterren ⭐⭐⭐⭐⭐wat mij betreft🌷

Snel, groot assortiment, betaalbaar én proefexemplaar.

Geen verbeterpunten.

Stefanie

Heel goed

Kortingacties introduceren

Isabelle

Redelijk

Leuke kaarten

Ik had de postcode verkeerd ingevuld en er kwam geen foutmelding op dergelijks. Dit had ik wel prettig gevonden want nu zijn alle kaarten verkeerd gedrukt

H.J. Rekveld

Levering duurt lang en kwam uiteindelijk te laat. Dat de levering later kwam werd in eerste instantie met een algemene mail bekend gemaakt; levering komt later. Moest er zelf achter aan om er achter... Levering duurt lang en kwam uiteindelijk te laat. Dat de levering later kwam werd in eerste instantie met een algemene mail bekend gemaakt; levering komt later. Moest er zelf achter aan om er achter te komen hoeveel later.
De kaart is van prima kwaliteit, precies zoals we hadden gehoopt.
Maar de meegeleverde stickers voor het sluiten van de enveloppes lieten niet los van het stickervel.
Door late levering en dan ook nog eens niet te gebruiken stickers verdween de tevredenheid.

kwaliteit kaart

levering

Roos

Super!

Snelle levering, makkelijk ontwerprogramma

Meer kleuren en achtergrond keuze, meer opties voor plaatjes en letters.

Hoek

Verrassende alternatieve kaartjes. Op iedere site zie je steeds dezelfde soort terugkomen, wij wilde eens wat anders.

Leuke andere kaartjes dan de standaard aanbevolen websites.

Op de mobiel doet de website het niet goed ik moest er echt een laptop bij pakken.