Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Celine

Snelle levering, goede kwaliteit!

Goede kwaliteit, makkelijk bestellen

Roos

Super!

Snel gemaakt, mooie kaart, duidelijke omschrijving hoe het ontwerpprogramma werkt. Echt top!

Geenidee

Cheng Lin

Fijne winkel, goede klantenservice

Prijs/kwaliteit

Geen idee

Eline En Roy

Fijne communicatie, mooie kaarten, goede kwaliteit

Na foutje in de bestelling, snel contact gehad en bestelling kunnen veranderen! Heel blij mee

Nvt

Aiden

Goed!

Ik had per ongeluk de verkeerde enveloppen besteld en zij hebben kosteloos de juiste alsnog opgestuurd. Super!

Iets duidelijker aangeven waarom de proefdruk relatief zo duur is. Pas toen wij zagen dat hier allerlei extra testers van papier etc bij zat begrepen we dit en vonden we het ook niet duur meer.

manon

Mooie kaart veel opties

Bijbestellen (Kleine hoeveelheid) kost best veel geld. Zou dit graag tegen zelfde bedrag als voorheen zien of minder

Imke

Goede kwaliteit, alleen jammer dat er ook koningkaart op de kaarten staat. Je betaald toch aardig wat en dat verwacht je geen reclame erop.

Mooi papier en afdruk. Ontwerptool werkt redelijk goed.

Geen reclame zoals koningkaart op de kaart zetten. Ik dacht dat dit alleen bij de proefdruk zou zijn

Dynphy

Geboortekaartje zelf ontworpen. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Voldoende mogelijkheden

Nee

Rogier

Snelle service en mooie kwaliteit!

Makkelijke software en snelle levering met goede kwaliteit.

Sarah

Super

De vele aanpassings mogelijkheden bij de kaartjes. Proefdruk met papierstaaltjes. Hierdoor hebben we een andere soort papier gekozen dan onze proefdruk. Leveri g was netjes verpakt.

De editor werkt niet altijd even goed. Je kan niet meerdere items tegelijk aanpassen bv. Lettertype van alle verschillende velden. Een eigen lettertype kunnen importeren zou leuk zijn