Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Rene

Goed snel en klantvriendelijk

Ik had wat fout gedaan met eigen ontworpen kaart. Zij wezen mij hierop en stelde voor de bestelde kaarten te vervangen voor een herziene versie. Dut terwijl de verkeerd door mij bestelde kaarten al... Ik had wat fout gedaan met eigen ontworpen kaart. Zij wezen mij hierop en stelde voor de bestelde kaarten te vervangen voor een herziene versie. Dut terwijl de verkeerd door mij bestelde kaarten al verstuurd waren. Dit regelde zij op hun losten. Waar maak je dit nog mee, Top service!

Geen mij ervaring was uitmuntend

Willianne

Heel makkelijk en overzichtelijk! Super snelle levering en goede kwaliteit

Proefdruk erg prijzig

Laura

Helemaal top! Snelle levering, prachtige kwaliteit en fijn dat je proefdrukjes kan bestellen!

Mooie kwaliteit van de print, de kleuren en de enveloppen.

Eigenlijk heb ik geen tips, jullie leveren kwaliteit!

Alette

Erg goede ervaring! Proefdruk was mooi en precies zoals verwacht. Bij het bestellen van de uiteindelijke kaart had ik een klein foutje gemaakt, dat werd opgemerkt door een medewerker en werd netjes... Erg goede ervaring! Proefdruk was mooi en precies zoals verwacht. Bij het bestellen van de uiteindelijke kaart had ik een klein foutje gemaakt, dat werd opgemerkt door een medewerker en werd netjes opgelost!

De klantvriendelijk dat de kaartjes voor dat ze gedrukt worden nog even na gekeken worden, waardoor mijn kaartje nu perfect is geworden!

Jacob

Goede snelle service na een mislukte proefdruk

Snelle respons

Proefdruk extra controleren

Joy

Ze hadden precies wat ik zocht

Evelien

Super !

Zeer klantvriendelijk. Echt top!

Geen!

Maroeska

Heel goed. Groot assortiment, keurig afgeleverd drukwerk van een constante en mooie kwaliteit. Proefdruk en definitieve kaartjes kwamen exact overeen.

Zie bovenstaand.

Kan geen bedenken.

R.

Fijn!

We waren erg blij met de klantenservice. Kaartje op fotopapier was niet mooi gelukt, we hebben hier contact over gehad en binnen een dag kregen we kosteloos nieuwe kaartjes op ander papier. Die... We waren erg blij met de klantenservice. Kaartje op fotopapier was niet mooi gelukt, we hebben hier contact over gehad en binnen een dag kregen we kosteloos nieuwe kaartjes op ander papier. Die waren erg mooi, kortom blij met de snelle en fijne communicatie!

Evt tip: proefdruk op drie verschillende soorten papier laten drukken.

Maud

Heel fijn en snel!