Levering
Assortiment / collectie
Kwaliteit van het product

Marco

Fijn bedrijf. Goede kwaliteit

Snelle levering. Mooie producten.

Zou ik niet weten

Paulien

Erg goed, zeker de service.

Service.

Kaartje verbuigt iets en levering zou volgende dag fijner zijn.

Marije

Gebruiksvriendelijk!

Hele snelle levering, mooi papier & gebruiksvriendelijke app

Versiegeschiedenis in de kaart

Amber

2x een bestelling gedaan (proefdruk en echte bestelling) waarbij de eerste keer de envelop niet overeen kwam met onze bestelling en waarbij de tweede keer de folie was uitgelopen. Beide keren werd... 2x een bestelling gedaan (proefdruk en echte bestelling) waarbij de eerste keer de envelop niet overeen kwam met onze bestelling en waarbij de tweede keer de folie was uitgelopen. Beide keren werd dit na vermelding netjes opgelost.

Snel bezorgd, vriendelijk personeel.

Kwaliteit product, duur product.

Stefanie

Zeer tevreden

Eigen ontwerp kunnen maken zoals je zelf wil. Mooie afwerking en goede kwaliteit

Levertijd is wat lang

Martijn

Top! Makkelijke interface, snelle service

Zeer snel geleverd, zowel proefdruk als definitief ontwerp verstuurd mbv adressenlijst. Ook fijn om staaltjes te krijgen qua papier en enveloppen

Kelly

Mooie collectie

Mooie collectie, en kwalitatief goede producten

Levering, al kunnen ze daar zelf niet veel aan doen. DHL is gewoon een uiterst teleurstellend bedrijf.

Sanne

Top

Meedenken en mooie kwaliteit

Online ontwerp module werkt soms niet helemaal

Marloes Maan

Heel blij met het eindresultaat

Eenvoudig ontwerpen aan te passen en anders door vormgevers op verzoek. Mooie kwaliteit.

Ik las steeds dat de bestelling direct in het drukproces terecht komt en dat je dan dus niks meer kunt wijzigen. Het was niet zo makkelijk om nog een laatste check te doen. Dan moest je echt weer... Ik las steeds dat de bestelling direct in het drukproces terecht komt en dat je dan dus niks meer kunt wijzigen. Het was niet zo makkelijk om nog een laatste check te doen. Dan moest je echt weer terug naar je eigen ontwerp. Zou fijn zijn als in het bestelproces nog ruimte is voor zo’n laatste controle. Nu was ik nogal zenuwachtig of alles correct stond terwijl ik er al veel geld aan had uitgegeven.

nel

Snel en mooi

goed werkende ontwerp mogelijkheid

pas bij de proefdruk zag ik dat er een wit randje rechts zat, had ik graag al eerder willen zien, en de proefdruk was 15 cm maar bij de echte druk op fotopapier was dat ineens 13 cm kan aan mij... pas bij de proefdruk zag ik dat er een wit randje rechts zat, had ik graag al eerder willen zien, en de proefdruk was 15 cm maar bij de echte druk op fotopapier was dat ineens 13 cm kan aan mij liggen, maar weet niet of ik dat goed gezien kon hebben

Reactie Koningkaart:

Alleen onze orders worden nagekeken en daar is de foto ivm het witte randje aangepast door ons team. Je kunt de kaarten in 11x11, 13x13 of 15x15 cm bestellen. Ik zie dat de drukproef op 15x15 cm is... Alleen onze orders worden nagekeken en daar is de foto ivm het witte randje aangepast door ons team. Je kunt de kaarten in 11x11, 13x13 of 15x15 cm bestellen. Ik zie dat de drukproef op 15x15 cm is en de werkelijke order op 13x13 cm. Hopelijk vindt je dat formaat ook mooi!