Komma

Connecting Souls

Ontzettend blij met de samenwerking die ik met Komma ben aangegaan. Het team is betrokken, bevlogen en staan altijd voor je klaar met de beste ideen en oplossingen. O ja en ze maken ook nog eens... Ontzettend blij met de samenwerking die ik met Komma ben aangegaan. Het team is betrokken, bevlogen en staan altijd voor je klaar met de beste ideen en oplossingen. O ja en ze maken ook nog eens gave podcasts.

HSBB

Ondertussen al een jarenlange samenwerking tussen Komma en HSBB. Hun enthousiasme, creativiteit, humoristische en gedrevenheid valt moeilijk te overstijgen. Een aanrader voor ieder bedrijf!

Reactie Komma:

Bedankt voor je positieve review!

ABC werkbladen

De punten van komma doen uitstekend werk! top geloofde in het begin niet in het hele internet gebeuren, maar ze hebben me niet alleen overtuigd, maar maken het ook waar. Super!

Reactie Komma:

Dank voor de mooie review!

Zibber

Goed en professioneel geholpen

Reactie Komma:

Dank voor de positieve review!

Immo Verbeeck

Om ons 10-jarig bestaan te vieren mocht er een frisse wind door ons kantoor waaien, met als belangrijkste doel: een transformatie van onze website. De basic website vanuit onze vastgoedsoftware had... Om ons 10-jarig bestaan te vieren mocht er een frisse wind door ons kantoor waaien, met als belangrijkste doel: een transformatie van onze website. De basic website vanuit onze vastgoedsoftware had de nodige beperkingen én leek door de vaste standaard behoorlijk op een heleboel andere vastgoedwebsites. Tijdens een netwerkvent kwamen we in contact met Stef en al snel werd duidelijk dat Komma met zijn heldere kijk en grote honger de ideale partner in crime is😉 Na een intakegesprek waarin onze noden werden besproken, kwamen we al gauw uit op het aangaan van een kernwaardentraject om onszelf en het kantoor nog beter te leren kennen. We kregen een heldere kijk op wie Immo Verbeeck nu eigenlijk is. Dankzij de rebranding kunnen we op een heldere en subtiele manier laten zien waar wij als kantoor voor staan. Geen enkele uitdaging is te groot voor team Komma. Opstart, opvolging, communicatie, support… alles loopt gesmeerd. Wij hebben het volste vertrouwen in Komma en dat resulteert in een langdurige samenwerking. Even the sky isn’t the limit!

Reactie Komma:

Bedankt voor de enthousiaste review!

Bizon Software

Een hele prettige samenwerking! Heel tevreden met de campagne, duidelijke communicatie en creativiteit.

Reactie Komma:

Bedankt voor je enthousiaste reactie!

Van der Kruis Vakschilders

Komma is top!
Vanaf het eerste gesprek was het raak.
Als perfectionist is het moeilijk om een geschikte partij te vinden, bij Komma zitten we helemaal op onze plek.
Origineel,...
Komma is top!
Vanaf het eerste gesprek was het raak.
Origineel, professioneel, enthousiast….en met een goeie dosis Humor!

Reactie Komma:

Dank voor de enthousiaste review!

Plateau

Prettige samenwerking, duidelijke communicatie en snel. Ze denken met je mee.

Reactie Komma:

Dank voor de positieve review!

De Coockpit, Kempen Airport

Al ruim 10 jaar alleen maar super tevreden over de samenwerking met Komma. Probleemoplossend meedenken, stipt afspraken nakomen, begrijpelijke taal, gezonde dosis humor. 6 sterren kan ik niet... Al ruim 10 jaar alleen maar super tevreden over de samenwerking met Komma. Probleemoplossend meedenken, stipt afspraken nakomen, begrijpelijke taal, gezonde dosis humor. 6 sterren kan ik niet invullen!

Reactie Komma:

Bedankt voor je enthousiaste reactie!

Impressiv Engineering

Een fijn team met een lekkere nuchtere aanpak en communicatie. Voor ons hebben ze een mooie site opgezet en heel het traject eromheen verzorgd.

Dank voor je review!