Komma

Mount advies

Het werk en de service die Komma aflevert is fantastisch en van zeer hoge kwaliteit. In opdracht van verschillende overheidsinstanties heb ik in het verleden Komma al een aantal opdrachten gegeven... Het werk en de service die Komma aflevert is fantastisch en van zeer hoge kwaliteit. In opdracht van verschillende overheidsinstanties heb ik in het verleden Komma al een aantal opdrachten gegeven en iedere keer stond ik versteld van het opgeleverde werk. Het is anders, pakkend, doordacht en waterdicht. Nu ik als zelfstandige ben begonnen was de keuze voor een bedrijf dat mij kan helpen bij het opzetten van mijn website dan ook niet moeilijk. Komma is jong en verfrissend en doet je iedere keer weer versteld staan van hun bijzonder kundige manier van werken. Als startende ondernemer is het laten maken van een website een flinke investering, maar de website die Komma voor mij gemaakt heeft staat als een huis en was het 300% waard. Daarnaast zijn ze ontzettend behulpzaam bij al je vragen over de (technische) rompslomp die er achter de schermen bij komt kijken. Meneer d’n directeur Stef heeft een kei gaaf bedrijf opgezet met een super leuk team waar de energie vanaf knalt. Ieder bezoek aan Komma is een feestje!

Reactie Komma:

Heel erg bedankt voor deze mooie complimenten! Wij zijn ook heel erg blij met onze samenwerking.

Merijn Bertels / Brameda

Prettige samenwerking, leuke club met veel kennis. Twee projecten goed afgerond zijn nu bezig met alweer het derde project. Keep up the good work!

Reactie Komma:

Bedankt Merijn! Leuke review!

Sparrow Recruitment

Prettige samenwerking met oprechte betrokkenheid van de mensen bij Komma. Het resultaat was weer heel verrassend. Top werk geleverd!

Reactie Komma:

Bedankt voor je enthousiaste review!

Bomacon : De Servicegerichte Grootverspaner

Leuke club en zonder poespas. Weten waar ze het over hebben. Heel prettig om mee te werken. Ze hebben goed werk verricht!

Leuke review, bedankt!

‘T Barbeknoeierke

Leuke bende met kennis van zaken. Komen hun afspraken stipt na.

Bedankt voor je review!

Jules Coenen / Azenio BV

Enthousiaste club die zich goed kan inleven in jouw business voor het samenstellen van de website

Reactie Komma:

Bedankt voor de positieve review Jules!

Arbor Consulting BV

Twee jaar geleden bij het ontwerp van mijn website en recent ook weer bij de aanpassingen van de website prima begeleiding gehad van het Komma team!

Reactie Komma:

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Fitale

Fijne enthousiaste club mee te werken. Laagdrempelig en professioneel! Toppers!!

Reactie Komma:

Bedankt voor je leuke review!

Promic BV

Hele fijne samenwerking met onze Komma 'collega's'

Reactie Komma:

Bedankt voor je positieve review!

JHVT - Jacques-Hein Vermolen Trainingen

Mijn samenwerking met Komma begon paar jaar geleden toen ik 'niet meer uit de voeten kon' met mijn toenmalige webbouwer. Komma heeft wat ik miste en nodig had: professionaliteit, vriendelijkheid en... Mijn samenwerking met Komma begon paar jaar geleden toen ik 'niet meer uit de voeten kon' met mijn toenmalige webbouwer. Komma heeft wat ik miste en nodig had: professionaliteit, vriendelijkheid en de broodnodige hands-on mentaliteit met charme en een glimlach.

Reactie Komma:

Mooie review Jacques-Hein, bedankt!