Snelheid levering van 1- 5 werkdagen

A Schonenburg

Uitstekend

vlot

Geense Installatietechniek

Een correcte en snelle levering. Netjes verzorgt.

Netjes en snel

Supergoeie ervaring! Snelle service en goede levering!

Hele snelle en correcte levering, servicedesk was goed benaderbaar indien nodig.

Tijdens installatie was er een stukje koper nodig. Mijn verwachting was dat alles in "de doos" zat om te installeren. Die vlieger ging helaas niet op en moest ik een dag wachten om het af te ronden.

Tobias K

Fijne winkel, snelle reacties, snelle verzending, goede prijs

Snelle reacties, snelle verzending, goede prijs

Prima. Snelle levering.

Makkelijk de diverse merken en typen vergelijken

Eerste ervaring met dit bedrijf werd als bijzonder positief ervaren. Accurate afhandeling.

Juiste en duidelijke informatie.

Gea van den Heuvel

Prettig

ja, op tijd geleverd.
goede prijs

nee

Snelle bezorging van quooker

Duidelijke website en snelle service

Wellicht producten testen? Geleverde Quooker had een electrische storing, maar dit is snel door het bedrijf Quooker opgelost.

W.Derking

Prima voorlichting en service

Er wordt uitstekend meegedacht met de klant. In eerste instantie had ik een verkeerde kraan gekozen en werd daar meteen op gewezen. Samen hebben we toen de juiste keuze kunnen maken

Reactie Kokendwaterkranen.com:

Geachte heer Derking,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback en we zijn blij dat we u extra van dienst hebben kunnen zijn. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Team Kokendwaterkranen.com

Karel

Het bestellen ging prima. De kraan was niet op voorraad en is na vier dagen gearriveerd. Dit bedrijf had wel de beste prijs.

Ik heb lang zitten zoeken om de goedkoopste winkel te vinden. Hiervoor heb ik op EAN gezocht. Dit ging niet helemaal lekker: verschillende EAN's voor hetzelfde product.

- Aangeven dat je een dropshipper bent (niet op voorraad van het product)
- De e-mail over de bestelling is slecht leesbaar. Lettertype mag groter.
- Verpakking is uitstekend (Door de dropshipper waarschijnlijk gedaan).

Reactie Kokendwaterkranen.com:

Beste Karel,

Hartelijk dank voor uw review en we zijn blij dat we u hebben kunnen voorzien van een goede aanbieding.

Quooker heeft geen EAN codes wat het zoeken op EAN inderdaad complex maakt. De codes die verschillende shops laten zien zijn namelijk zelf gegenereerd.

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling en uw feedback t.a.v. de e-mail bevestiging gaan we nader onderzoeken.

Tevens willen we graag even vermelden dat we geen dropshipper zijn, onze distributie zit in Arnhem. Dit houdt in dat we de direct invloed hebben op onze voorraad en vrijwel alle populaire modellen worden dan ook uit voorraad bij ons geleverd bij de klanten.

We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Team Kokendwaterkranen.com