Snelheid levering van 1- 5 werkdagen

Tadema

Online bestelling Quoocker, prima verlopen.

Snel, goede prijs en alles functioneert!

Bob

Perfect

Prijs en snelheid

Edwin

Erg positief

Wij hadden een vraag per mail over het kunnen omwisselen van een kraan van een andere leverancier. Er werd direct met ons meegedacht en ons tegemoet gekomen.

Aangezien u zich puur op kokend kranen focused zou het leuk zijn om wat praktische tips mee te geven rondom installatie en gebruik.

Lex de Goeij

Goede informatie bij het kiezen van een kokend waterkraan. Hierdoor hebben we de goede keuze gemaakt. En dan ook nog voor een goede prijs.

Volledig!

Een onderdeel stond niet in de webshop. Dat is wel en zelfs gratis geleverd

Zakaria

Goede ervaring. Alles netjes ingepakt en verstuurd.

Vriendelijk aan de telefoon šŸ¤—

Weinig.

L. Geluk

Top. Snel geleverd.

Snelle levering. Goede prijs.

Geen.

Ik werd opgehangen...
Ik werd opgehangen...
Vandaag belde ik om navraag te doen over een product. Ik deed mijn hele verhaal om vervolgens te horen "mag ik uw e-mailadres". Ik zei dat ik direct op zoek was naar antwoorden en dan even verder ging bellen met het volgende bedrijf. Toen werd er opgehangen.
Wat een slechte zaak. Ik zou hier nooit een product aanschaffen.

Nog niet gevonden

Meer klantvriendelijkheid

Reactie Kokendwaterkranen.com:

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Spijtig om dit te horen. We hebben navraag voor u gedaan en dit lijkt een fout te zijn in de verbinding. De notitie met uw vraag (combi of combi+) is goed binnengekomen en hier hadden we u graag bij geholpen.
We vinden persoonlijk een 1 sterren review wel een erg negatief oordeel gezien we niet in de gelegenheid werden gesteld door u om dit op enige manier te corrigeren. De review is vrijwel direct na het telefoongesprek geschreven.
Onze excuses voor het ervaren ongemak.
Team Kokendwaterkranen.com.

N. Konings

Uitstekende service, ik wilde een losse quooker kraan bestellen en met hun service uiteindelijk niet via hun gekocht. Losse kranen bestellen van quooker blijkt nogal een ding te zijn en kan niet... Uitstekende service, ik wilde een losse quooker kraan bestellen en met hun service uiteindelijk niet via hun gekocht. Losse kranen bestellen van quooker blijkt nogal een ding te zijn en kan niet 1,2,3 gedaan worden zonder enige controle. Kokendwaterkranen.com heeft mij uitstekend geholpen en daardoor uiteindelijk geen verkoop gedaan.

Welk bedrijf vindt je nog dat service en klantgemak boven eigen gewin stelt. Ik kan maar 1 ding zeggen, top! En als ik iets nodig heb in de toekomst kom ik terug!

Stelt de klant boven snelle winst.

Geen zo ver kunnen ontdekken

Mark Vording

Top!

Goede prijs, snelle levering

Schreuder

Snelle levering, goed product

toen er iets ontbrak werd het onderdeel sne nageeverd