Snelheid levering van 1- 5 werkdagen

Jaap Spaak

Prima bedrijf , snelle levering, marktconforme prijs en ook goede service

Ook bij een nalevering flexibel

Jack-Martijn Willems

Goed meedenkend, Ik had een kapotte 100 graden boiler. Ik kon niet aan een vervanger komen tot dat ik in contact met Kokendwaterkranen.com. Zij hebben mij een vervanger aangeboden en opgestuurd, nog... Goed meedenkend, Ik had een kapotte 100 graden boiler. Ik kon niet aan een vervanger komen tot dat ik in contact met Kokendwaterkranen.com. Zij hebben mij een vervanger aangeboden en opgestuurd, nog voor dat ik betaald had. Ik kan niks anders zeggen dat is service ten top. binnen anderhalve dag had ik deze in huis. Ik ben super tevreden over het meedenken schakelen en service van deze mensen.

meedenken, schakelen, oplossen

Als mogelijk losse onderdelen toevoegen aan de website.

K. Hallenga

Positief: snelle levering van de Cooker Plus in dubbele verpakking

goede vergelijking van Cooker met overeenkomstige producten van andere firma's

Ik had antwoord verwacht na een per telefoon gestelde vraag over mogelijke aanpassing van de Cooker Plus met Flexkraan in Chroom uitvoering naar Flexkraan in RVS. De receptioniste heeft mijn vraag... Ik had antwoord verwacht na een per telefoon gestelde vraag over mogelijke aanpassing van de Cooker Plus met Flexkraan in Chroom uitvoering naar Flexkraan in RVS. De receptioniste heeft mijn vraag genoteerd maar een antwoord is nooit gekomen. Toen toch maar de versie met Chroom uitvoering besteld.

V loon

Duidelijke site,snelle levering,goede prijs

Snelle levering en overzichtelijke site

Nvt

Top product, goedkoopste prijs, direct geleverd

Stevig verpakt
Goedkoopste prijs
Product van topkwaliteit

Ronald

Op internet heb je veel aanbieders en je bent altijd op zoek naar de scherpste prijs. Maar.. Service en klantvriendelijkheid is belangrijker en dat krijg je bij dit bedrijf. Telefonisch contact was... Op internet heb je veel aanbieders en je bent altijd op zoek naar de scherpste prijs. Maar.. Service en klantvriendelijkheid is belangrijker en dat krijg je bij dit bedrijf. Telefonisch contact was top en er werden goede adviezen gegeven om de juiste keuze te kunnen maken.

Advies en kennis

Stefan Ketelaar

Snelle levering en het terugsturen v/d ophangbeugel (omdat ik deze toch niet nodig had) werd zonder problemen geaccepteerd. De mengslang was lek op de koppeling, ook hiervoor werd na t sturen van... Snelle levering en het terugsturen v/d ophangbeugel (omdat ik deze toch niet nodig had) werd zonder problemen geaccepteerd. De mengslang was lek op de koppeling, ook hiervoor werd na t sturen van een foto, ongecompliceerd een nieuwe opgestuurd.
Prima service!

Retourlevering

De nalevering van de mengslang zou per express de vlgd dag geleverd kunnen worden, waarmee de lekkage van de oude slang nog sneller gerepareerd kon worden. (Nu vrijdagmiddag gemeld, maandag... De nalevering van de mengslang zou per express de vlgd dag geleverd kunnen worden, waarmee de lekkage van de oude slang nog sneller gerepareerd kon worden. (Nu vrijdagmiddag gemeld, maandag geleverd. Anders wellicht zelfs op zaterdag geleverd.)

Pim

Uitstekend

Snelheid, prijs en topservice

Kim den Boer

Zeer goede ervaring, klantgericht en snelle service

Klantvriendelijkheid, communicatie

A.E. Frencken

Goede duidelijke site en bestelmogelijkheid. Na bestelling werd er per email contact met mij opgenomen dat de bestelde Quooker niet zou passen op de oude (20 aar) installatie. Ik werd proactief... Goede duidelijke site en bestelmogelijkheid. Na bestelling werd er per email contact met mij opgenomen dat de bestelde Quooker niet zou passen op de oude (20 aar) installatie. Ik werd proactief geholpen en met hulp van Kokendwaterkranen een uitstelende oplossing getroffen
Complimenten voor het proactief meedenken en correct afhandelen.

klantgerichtheid, proactief meedenken, opplossingsgericht