Koen

Werk (opdrachten)
Persoonlijk contact
Ontwikkeling (groei)

Sila jagroep

Nog niet ????, bezig zoek houdt

Koen

👍👍

Wmo consulent van Drunen

Ik werk sinds 2022 als ZZP'er in het sociaal domein via Koen. Hun kracht zit vooral in de persoonlijke sfeer en aandacht die er voor je is. Een fysieke kennismaking, een bezoek op de werkvloer, tijd... Ik werk sinds 2022 als ZZP'er in het sociaal domein via Koen. Hun kracht zit vooral in de persoonlijke sfeer en aandacht die er voor je is. Een fysieke kennismaking, een bezoek op de werkvloer, tijd voor een spontaan kopje koffie en een snelle communicatie via meerdere kanalen. De persoonlijke noot staat in hoog vaandel bij Koen en dat is voor mij belangrijk en geeft vertrouwen. Het is niet alleen binnenhalen maar vooral ook goed onderhouden en warme contacten.

Jacobien Veenstra

Inmiddels werk ik bijna twee jaar bij koen en ben gedetacheerd geweest bij meerdere gemeenten in de regio Noord-Holland. Super fijn en betrokken bureau waar mijn ontwikkeling centraal staat.

Paul Jacobs

Goede partij waarbij ik mezelf kon ontwikkelen.

Peter

Fijne club mensen die naar je omkijken. Ondanks de groei blijft de benadering heel persoonlijk. Paar mooie opdrachten mogen doen, zou het iedereen aanbevelen!

Jeffrey Konopinski

Mijn ervaring met bureau Koen is erg positief. Het contact met mijn contactpersoon is zuiver en transparant. Ze zijn goed bereikbaar en komen afspraken na. Ik zou dan ook iedereen aanraden om bij... Mijn ervaring met bureau Koen is erg positief. Het contact met mijn contactpersoon is zuiver en transparant. Ze zijn goed bereikbaar en komen afspraken na. Ik zou dan ook iedereen aanraden om bij Koen aan de slag te gaan!

Jeroen

Super fijne club om te werken en goede begeleiding van mijn accountmanager.

Koennietdoen

Eikel van een directeur die enkel aan geld kan denken. Narcist!! Na paar maanden ben je opeens niets meer van waard

Reactie Koen:

Goedemiddag, wat jammer dat je dit zo ervaren hebt! We herkennen dit beeld niet en willen dan ook graag met je in gesprek over wat er is voorgevallen. Sta je daar voor open? We horen graag van je... Goedemiddag, wat jammer dat je dit zo ervaren hebt! We herkennen dit beeld niet en willen dan ook graag met je in gesprek over wat er is voorgevallen. Sta je daar voor open? We horen graag van je via info@koen.com, anders kunnen we niet met je in contact komen (je review is anoniem). Hopelijk tot snel.

incompany

Matig. helaas zonder overleg mijn cv aangepast en naar potentiele opdrachtgevers gestuurd. tevens foutieve info over mijn salaris zodat ze een hoger tarief konden vragen voor eigen marge

Reactie Koen:

Goedemiddag, wat vervelend dat je dit hebt ervaren. Dit is niet waar koen voor staat, we willen open en transparant zijn. We horen daarom graag meer over je ervaring, zodat we hier actie op kunnen... Goedemiddag, wat vervelend dat je dit hebt ervaren. Dit is niet waar koen voor staat, we willen open en transparant zijn. We horen daarom graag meer over je ervaring, zodat we hier actie op kunnen ondernemen. Wil je ons mailen via info@koen.com? Alvast bedankt en we horen graag van je, anders kunnen we niet met je in contact komen (je review is anoniem).