Knuz.nl

Ontwerp van de site
6.4/10

Waardeloos

Alles

In mijn regio weinig dames. (Limburg) Veel dames hebben het constant over "mannen die sex" willen. Persoonlijk denk ik dat deze dames gefrustreerd zijn of anderzijds een gebrek hebben. Uiteraard... In mijn regio weinig dames. (Limburg) Veel dames hebben het constant over "mannen die sex" willen. Persoonlijk denk ik dat deze dames gefrustreerd zijn of anderzijds een gebrek hebben. Uiteraard hoort sex bij een relatie. Hoeft niet gelijk de eerste avond.....maar aan 7 maanden lang chatten en dan pas een date heb ik geen zin in. Tevens denk ik dat veel dames mn de ouderen (zo vanaf een jaar of 40) toch erg veeleisend zijn.

Gratis.

Nadruk wordt heel erg gelegd op chatten mn door de dames. Hier heb ik na een lange werkdag absoluut geen zin in of behoefte aan. Ik wil eene chte relatie. Als je wilt gaan chatten zijn daar TIG... Nadruk wordt heel erg gelegd op chatten mn door de dames. Hier heb ik na een lange werkdag absoluut geen zin in of behoefte aan. Ik wil eene chte relatie. Als je wilt gaan chatten zijn daar TIG andere sites voor denk ik.
De muur vind ik zelf toch wel achterhaald en hoort niet thuis op een relatiesite. Zulke dingen doe je maar of FB of anderzijds sociale media.

Veel mannen die alleen sex willen

Gratis en veel leden

Pff geen idee

Twee maak leuk contact gehad

groot aaanbod

Profielen van dames 70 jaar en ouder, gebruiken knuz als kijkdoos maar reageren ho maar. Oude profielen verwijderen, er zijn er die meer dan 10 jaar of ouder zijn en niet meer in gebruik.
Of zijn ook niet meer in gebruik/actief.

Heel fijn om met mensen te kunnen mailen

Sterke punten van Knuz

Op ongedwongen manier in contact kunnen konen met andere leden

Aan moedigen dat er bij een profiel een foto hoort

AlwaysMyself

Leuke site waar je echt mensen geheel gratis kunt leren kennen. Op deze manier toch al wat vrienden gekregen en voorheen zelfs een lange relatie.

Sterke punten van Knuz

Gratis en erg overzichtelijk.

De vervelende raddraaiers die alles verzieken, nep accounts aanmaken voor geld en structureel voorzien zijn van grof taalgebruik. Verder een tip om mensen die heel lang, maanden in dit geval, eruit... De vervelende raddraaiers die alles verzieken, nep accounts aanmaken voor geld en structureel voorzien zijn van grof taalgebruik. Verder een tip om mensen die heel lang, maanden in dit geval, eruit te gooien of in ieder geval inactief te zetten.

lovingbluesrock

Zo jammer dat we niet meer kunnen reageren op de wall. gooi de rel schoppers eruit en laat de rest gewoon reageren op bijv muziek.

Sterke punten van Knuz

Bijna gratis. Heel veel mensen ontmoet hier die vrienden zijn geworden.

Gooi de wall weer open.

Mijn ervaring met Knuz is dat het de grootste gratis dating site van Europa is met heel veel prettige opties, bij andere commerciele dating site betaal je arm om een leuke lieve persoon te... Mijn ervaring met Knuz is dat het de grootste gratis dating site van Europa is met heel veel prettige opties, bij andere commerciele dating site betaal je arm om een leuke lieve persoon te leren kennen. en hier ontstaan de meeste liefde dan bij andere datingsite c.q betaalde .niks voor niks heet het Knuz :-) de enigste knuz naam ter werld!

Sterke punten van Knuz

Netjes en Streng met het verwijderen van malloten!, de gebruiksaanwijzingen en voorwaarden zijn uitstekend te noemen voor een 100% gratis daten !!

ik heb niks toe te voegen . ze gaan mee met de tijd en verbeteren continu..

Helaas weer een leuke reageeroptie verwijderd vanwege het gedrag van een paar malloten waar de rest blijkbaar voor moet boeten. Is zo niet veel meer aan. Jammer.
Veel mensen die niet echt op...
Veel mensen die niet echt op zoek zijn naar een serieuze relatie, wel naar sekscontacten, ook van mannen die al leuk een relatie hebben.

Sterke punten van Knuz

Nu? Kan er niet echt meer benoemen.

Ban diegenen die lopen te etteren en laat de rest vrij

Nog geen succes gehad, maar met geduld komt alles goed.

Gratis en eerlijke profielen