Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.4/10
Ontwerp van de site
6.6/10

Ik zit al jaren op Knuz en heb er meerdere contacten/date's aan overgehouden.

Sterke punten van Knuz

Het volledig gratis zijn, en dan toch berichten naar iedereen sturen die je leuk lijken.

De home pagina wat vlotter, dus zonder like's en al die reacties. En misschien een wat kleurijker design als uitstraling over de gehele website :)

Slecht

Email beantwoorden

Werkt heel goed, met hulp indien nodig.

Sterke punten van Knuz

Gratis en ik denk dat alle profielen die ik zie echt zijn, dat is bij al die andere site lang niet altijd zo, daar voelde ik me voor de gek gehouden, dat is hier niet zo.

Het is gratis, dus wat mag je verwachten? Ik ben dik tevreden.

Al héél lang lid.

Gratis veel mogelijkheden.

Het zou veel handiger zijn, als er een leeftijd achter een naam komt.

Hans Breedveld

Heb het gevoel dat vrouwelijke leden meer kijken naar de dikte van jou portemonnee dan naar de mens. Je moet hier bijna perfect zijn, en dat ben ik niet,en zal dat ook nooit worden.

Sterke punten van Knuz

Het is zo goed als kostenloos.

de mogelijk om een blokkade te herstellen.

Edward02

Heb helaas weinig mensen ontmoet op knus sinds ik ben geëmigreerd naar portugal.
Buitenland word vaak afgewezen, je hebt zo weinig informatie over de persoon .
Zit al heel lang op...
Buitenland word vaak afgewezen, je hebt zo weinig informatie over de persoon .
Zit al heel lang op knus.
Voorheen had ik wel contacten .

Sterke punten van Knuz

Zou ik niet weten , heb ik mij nooit in verdiept.

Een beetje meer controle van wie er op zit.
We kunnen wel makkelijk praten , er komt wel het een en ander voor kijken.
Maar dat weet je met een dating site.

- alles goed

De enige verbeterpunt is nieuwe leden niet lang te laten wachten na 24 uren en direct kan reageren op berichten

Nieuw en goed

goed

_

Veel (vooral dames) zonder foto. verder veel dames die enkel willen chatten. Pardon...maar daar zijn toch echt andere sites voor imho. Tevens veel fakers en mensen die eigenlijk niet op zoek... Veel (vooral dames) zonder foto. verder veel dames die enkel willen chatten. Pardon...maar daar zijn toch echt andere sites voor imho. Tevens veel fakers en mensen die eigenlijk niet op zoek zijn...dus ik vraag me dan af WAT doen ze dan hier? tevens is het aanbod van dames uit Limburg erg mager...hoe komt dit?Op mij komt het nu over alsof dit een randstad site is. geen trek in dus.

Sterke punten van Knuz

Is gratis,maar daar is ook alles mee gezegd.

Wall moet weg...lijkt erg veel of FB gebeuren en daar zit ik niet op te wachten. Fakers sneller aanpakken of mensen met "rare" profielen..vb. Russin die in Noord-Holland woont en dan enkel Deens... Wall moet weg...lijkt erg veel of FB gebeuren en daar zit ik niet op te wachten. Fakers sneller aanpakken of mensen met "rare" profielen..vb. Russin die in Noord-Holland woont en dan enkel Deens praat (hallo??) erg raar dit.