Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.6/10

Helaas weer een leuke reageeroptie verwijderd vanwege het gedrag van een paar malloten waar de rest blijkbaar voor moet boeten. Is zo niet veel meer aan. Jammer.
Veel mensen die niet echt op...
Veel mensen die niet echt op zoek zijn naar een serieuze relatie, wel naar sekscontacten, ook van mannen die al leuk een relatie hebben.

Sterke punten van Knuz

Nu? Kan er niet echt meer benoemen.

Ban diegenen die lopen te etteren en laat de rest vrij

Nog geen succes gehad, maar met geduld komt alles goed.

Gratis en eerlijke profielen

Nooit gedacht dat deze gratis datingsite nog iets kent als integer

duidelijk. geen flauwekul

u verras me echt.

Nog nooit een bericht terug gehad, asociale scheldpartijen en kleinerende acties in de chat

Gratis

Knuz is fijn omdat de dates die ik hier krijg normale nette mensen zijn.
Bij andere dating sites lijkt het wel de MC drive.

Sterke punten van Knuz

Gratis en een makkelijk website.

woutje26

Gezellig en knuzz

Sterke punten van Knuz

iedereen praat wel met elkaar leuke onderwerpen en bij rottigheid wordt er gelijk ingegrepen

heb ik niet

Slechte site niemand die je ooit eens berichtje zal terug sturen er kan genees een dank je van een persoon als je de persoon een berichtje stuurt of een knipoog . kortom wat ik van veel meer mensen... Slechte site niemand die je ooit eens berichtje zal terug sturen er kan genees een dank je van een persoon als je de persoon een berichtje stuurt of een knipoog . kortom wat ik van veel meer mensen hoor een slechte site

Sterke punten van Knuz

Het is gratis dat alles niks meer niks minder

...................

Eduwar02

Het heeft mij nooit veel.opgeleverd maar vind het wel een prettige site.
Zit nu in Portugal en ben ook al heel lang lid.
Blijf het af en toe toch is proberen.
Wat ik wel fijn vind...
Het heeft mij nooit veel.opgeleverd maar vind het wel een prettige site.
Zit nu in Portugal en ben ook al heel lang lid.
Blijf het af en toe toch is proberen.
Wat ik wel fijn vind dat ze af en toe een berichtje sturen , u bent alweer meer dan een maand op onze site geweest.

Sterke punten van Knuz

Weet ik niet niet in verdiept

Weet ik ook niet

Jammer van de chat, ga ik na 2 maanden er eens kijken, blijkt het net er voor over mij te zijn gegaan dat ze mn profiel hebben lopen afzeiken. chat is dus zeker geen aanrader tenzij je een tokkie... Jammer van de chat, ga ik na 2 maanden er eens kijken, blijkt het net er voor over mij te zijn gegaan dat ze mn profiel hebben lopen afzeiken. chat is dus zeker geen aanrader tenzij je een tokkie bent.

Het aantal leden is niet bijzonder veel, erg matig of zelfs slecht als je afstand op 50km moet zetten om een beetje zoekresultaat te vinden en dat zelfs met leeftijdgrens op 18-50.

email notificaties werken niet bij mij, terwijl het ingeschakeld staat.

Sterke punten van Knuz

gratis en daar stopt het ongeveer.

de wall kan wel anders, zit constant naar gesprekken elke dag te kijken van enkele personen waar ik niks van hoef te weten.
ook geen optie voor gebruikers om kwalle reacties te verwijderen...
ook geen optie voor gebruikers om kwalle reacties te verwijderen onder je foto's, daar komen de tokkies ook regelmatig voorbij met vaak het resultaat dat vrouwen profiel verbergen/verwijderen.