Knuz.nl

6.4/10
Ontwerp van de site
6.6/10

lovingbluesrock

Zo jammer dat we niet meer kunnen reageren op de wall. gooi de rel schoppers eruit en laat de rest gewoon reageren op bijv muziek.

Sterke punten van Knuz

Bijna gratis. Heel veel mensen ontmoet hier die vrienden zijn geworden.

Gooi de wall weer open.

Mijn ervaring met Knuz is dat het de grootste gratis dating site van Europa is met heel veel prettige opties, bij andere commerciele dating site betaal je arm om een leuke lieve persoon te... Mijn ervaring met Knuz is dat het de grootste gratis dating site van Europa is met heel veel prettige opties, bij andere commerciele dating site betaal je arm om een leuke lieve persoon te leren kennen. en hier ontstaan de meeste liefde dan bij andere datingsite c.q betaalde .niks voor niks heet het Knuz :-) de enigste knuz naam ter werld!

Sterke punten van Knuz

Netjes en Streng met het verwijderen van malloten!, de gebruiksaanwijzingen en voorwaarden zijn uitstekend te noemen voor een 100% gratis daten !!

ik heb niks toe te voegen . ze gaan mee met de tijd en verbeteren continu..

Helaas weer een leuke reageeroptie verwijderd vanwege het gedrag van een paar malloten waar de rest blijkbaar voor moet boeten. Is zo niet veel meer aan. Jammer.
Veel mensen die niet echt op...
Veel mensen die niet echt op zoek zijn naar een serieuze relatie, wel naar sekscontacten, ook van mannen die al leuk een relatie hebben.

Sterke punten van Knuz

Nu? Kan er niet echt meer benoemen.

Ban diegenen die lopen te etteren en laat de rest vrij

Nog geen succes gehad, maar met geduld komt alles goed.

Gratis en eerlijke profielen

Nooit gedacht dat deze gratis datingsite nog iets kent als integer

duidelijk. geen flauwekul

u verras me echt.

Nog nooit een bericht terug gehad, asociale scheldpartijen en kleinerende acties in de chat

Gratis

Knuz is fijn omdat de dates die ik hier krijg normale nette mensen zijn.
Bij andere dating sites lijkt het wel de MC drive.

Sterke punten van Knuz

Gratis en een makkelijk website.

woutje26

Gezellig en knuzz

Sterke punten van Knuz

iedereen praat wel met elkaar leuke onderwerpen en bij rottigheid wordt er gelijk ingegrepen

heb ik niet

Slechte site niemand die je ooit eens berichtje zal terug sturen er kan genees een dank je van een persoon als je de persoon een berichtje stuurt of een knipoog . kortom wat ik van veel meer mensen... Slechte site niemand die je ooit eens berichtje zal terug sturen er kan genees een dank je van een persoon als je de persoon een berichtje stuurt of een knipoog . kortom wat ik van veel meer mensen hoor een slechte site

Sterke punten van Knuz

Het is gratis dat alles niks meer niks minder

...................

Eduwar02

Het heeft mij nooit veel.opgeleverd maar vind het wel een prettige site.
Zit nu in Portugal en ben ook al heel lang lid.
Blijf het af en toe toch is proberen.
Wat ik wel fijn vind...
Het heeft mij nooit veel.opgeleverd maar vind het wel een prettige site.
Zit nu in Portugal en ben ook al heel lang lid.
Blijf het af en toe toch is proberen.
Wat ik wel fijn vind dat ze af en toe een berichtje sturen , u bent alweer meer dan een maand op onze site geweest.

Sterke punten van Knuz

Weet ik niet niet in verdiept

Weet ik ook niet