Knuz.nl

6.4/10
Ontwerp van de site
6.6/10

Nick

Het is prima dat iedereen voorzichtig is . Want het moet wel vertrouwd aanvoelen. Jammer is wel dat vaak niet even de moeite wordt genomen om op een verzoek te reageren . Gewoon even een bericht... Het is prima dat iedereen voorzichtig is . Want het moet wel vertrouwd aanvoelen. Jammer is wel dat vaak niet even de moeite wordt genomen om op een verzoek te reageren . Gewoon even een bericht terug met wel of geen belangstelling .
Hoe makkelijk kan het wezen . Toch??

Sterke punten van Knuz

De vrijheid om gratis je zelf te plaatsen .

Vind het prima zo .

Weinig reactie van dames. Er wordt op de inlog pagina gezegd dat er '460.000' singles op 'hou wachten....geloof me, ik val op de helft daarvan niet ;) En in de praktijk zijn er hooguit 460 actieve... Weinig reactie van dames. Er wordt op de inlog pagina gezegd dat er '460.000' singles op 'hou wachten....geloof me, ik val op de helft daarvan niet ;) En in de praktijk zijn er hooguit 460 actieve leden, een factor duizend minder dus. Schandalige marketing van de beheerders.

Sterke punten van Knuz

Het is bijna gratis hahaha

Te veel om op te noemen. Het pretendeert gratis te zijn, dit is niet per se op alle vlakken zo, maak er dan ook geen reclame mee.

Veel feek profielen ,,, veel mannen hebben al een oordeel maar weten niet veel over vrouwen

weet niet

profielen zonder foto er af gooien

Waardeloos

Alles

In mijn regio weinig dames. (Limburg) Veel dames hebben het constant over "mannen die sex" willen. Persoonlijk denk ik dat deze dames gefrustreerd zijn of anderzijds een gebrek hebben. Uiteraard... In mijn regio weinig dames. (Limburg) Veel dames hebben het constant over "mannen die sex" willen. Persoonlijk denk ik dat deze dames gefrustreerd zijn of anderzijds een gebrek hebben. Uiteraard hoort sex bij een relatie. Hoeft niet gelijk de eerste avond.....maar aan 7 maanden lang chatten en dan pas een date heb ik geen zin in. Tevens denk ik dat veel dames mn de ouderen (zo vanaf een jaar of 40) toch erg veeleisend zijn.

Gratis.

Nadruk wordt heel erg gelegd op chatten mn door de dames. Hier heb ik na een lange werkdag absoluut geen zin in of behoefte aan. Ik wil eene chte relatie. Als je wilt gaan chatten zijn daar TIG... Nadruk wordt heel erg gelegd op chatten mn door de dames. Hier heb ik na een lange werkdag absoluut geen zin in of behoefte aan. Ik wil eene chte relatie. Als je wilt gaan chatten zijn daar TIG andere sites voor denk ik.
De muur vind ik zelf toch wel achterhaald en hoort niet thuis op een relatiesite. Zulke dingen doe je maar of FB of anderzijds sociale media.

Veel mannen die alleen sex willen

Gratis en veel leden

Pff geen idee

Twee maak leuk contact gehad

groot aaanbod

Profielen van dames 70 jaar en ouder, gebruiken knuz als kijkdoos maar reageren ho maar. Oude profielen verwijderen, er zijn er die meer dan 10 jaar of ouder zijn en niet meer in gebruik.
Of zijn ook niet meer in gebruik/actief.

Heel fijn om met mensen te kunnen mailen

Sterke punten van Knuz

Op ongedwongen manier in contact kunnen konen met andere leden

Aan moedigen dat er bij een profiel een foto hoort

AlwaysMyself

Leuke site waar je echt mensen geheel gratis kunt leren kennen. Op deze manier toch al wat vrienden gekregen en voorheen zelfs een lange relatie.

Sterke punten van Knuz

Gratis en erg overzichtelijk.

De vervelende raddraaiers die alles verzieken, nep accounts aanmaken voor geld en structureel voorzien zijn van grof taalgebruik. Verder een tip om mensen die heel lang, maanden in dit geval, eruit... De vervelende raddraaiers die alles verzieken, nep accounts aanmaken voor geld en structureel voorzien zijn van grof taalgebruik. Verder een tip om mensen die heel lang, maanden in dit geval, eruit te gooien of in ieder geval inactief te zetten.

lovingbluesrock

Zo jammer dat we niet meer kunnen reageren op de wall. gooi de rel schoppers eruit en laat de rest gewoon reageren op bijv muziek.

Sterke punten van Knuz

Bijna gratis. Heel veel mensen ontmoet hier die vrienden zijn geworden.

Gooi de wall weer open.