Knuz.nl

6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Bubbles

Helaas kan ik niet zeggen dat er op deze site serieuze mannen te vinden zijn. Kan Knuz niets aan doen. Maar dat is de realiteit op veel sites. Knuz is er ook één. Ik merk dat mannen hier vaak op 1... Helaas kan ik niet zeggen dat er op deze site serieuze mannen te vinden zijn. Kan Knuz niets aan doen. Maar dat is de realiteit op veel sites. Knuz is er ook één. Ik merk dat mannen hier vaak op 1 ding uit zijn.

Yvonne

Ik kan mijn berichten niet lezen

Sterke punten van Knuz

Ik kan niet berichten lezen

john

Knuz??? site had beter KNUDDE kunne heten....wat en bagger zooi zeg pfffff

Sterke punten van Knuz

gratis mag je tegen de muur praten ja...

Knuz mag van mij wel verdwijnen....

Mijn ervaring met Knuz is waardeloos, niemand reagreert, waarom bestaat dit nog?, dit is heel onpersoonlijk

Sterke punten van Knuz

komt nooit hier te staan

Katwijker

Sinds mijn inschrijving al diverse leuke dates gehad, helaas nog niet de ware gevonden maar ben ervan overtuigd dat ik die hier wel ga vinden. Het enige minpuntje dat ik kan benoemen is er kijken... Sinds mijn inschrijving al diverse leuke dates gehad, helaas nog niet de ware gevonden maar ben ervan overtuigd dat ik die hier wel ga vinden. Het enige minpuntje dat ik kan benoemen is er kijken telkens veel vrouwen op het profiel maar weinig laten een berichtje achter.....

Sterke punten van Knuz

Gratis, overzichtelijk, makkelijk in het gebruik.

Blijf zo doorgaan.

Pietertje53

Ik zit vanaf zondag op deze site en heb morgen mijn eerste date, volverwachting.

Sterke punten van Knuz

je hebt direct contact en als je dan elkaars telefoon nummers uit wisselt heel leuk

zou het niet weten, ik heb op 2 sex sites gezeten dan heeft me een blauwtje opgelopen voor niets naar Breukelen
en een hoop geld gekost

Wow goed want neppers en spam worden snel door A-team kuzzers verwijderd!

Sterke punten van Knuz

Nog steeds een fijne Medium en 100% gratis dating die binnen kort zeker de richting 600000 gaat passeren ! DWZ er zijn zekers onmetelijk veel relaties en baby.s ontstaan :-)maar ook kinderen die... Nog steeds een fijne Medium en 100% gratis dating die binnen kort zeker de richting 600000 gaat passeren ! DWZ er zijn zekers onmetelijk veel relaties en baby.s ontstaan :-)maar ook kinderen die een leuke lieve zorgzame Stief mama en papa hebben leren kennen wow toch!

Nu een keer op tv B,v Jinek , DWDD...Umberto tang.etc ,

Aljarana

Iemand die met grove taal
zit te schelden moet je niet
serieus nemen. Er blijven altijd mensen bestaan die
willen schelden, vloeken enz. Gewoon negeren.
Knuz is prima.

Sterke punten van Knuz

Gewoon een leuke manier om eens rond te kijken of je iemand kunt vinden. De wereld is vol van ordinaire mensen met onzuivere bedoelingen'.
blijf gewoon bij jezelf en
zet je zoektocht...
blijf gewoon bij jezelf en
zet je zoektocht voort.

foto's plaatsen kan veel eenvoudiger.

Wim

Lees veel klachten hieronder waar ik me niet in kan vinden. Technisch werkt de site goed. Weet niet of het aan het gratis karakter van de site ligt maar een normaal contact en/of gesprek is hier... Lees veel klachten hieronder waar ik me niet in kan vinden. Technisch werkt de site goed. Weet niet of het aan het gratis karakter van de site ligt maar een normaal contact en/of gesprek is hier lastig te vinden/krijgen. Het lijkt meer een profiel gluur site voor onvolwassen volwassenen. 92% van de contacten die ik had daar was geen persoonlijk gesprek mee te voeren. Meeste zijn ook geheel initiatiefloos, onzekere tiepjes en/of hebben veel ego streling nodig. Sommige lieten het opeens weer afweten (zonder iets te zeggen), andere moest ik de woorden uit trekken, schrijf je een behoorlijk bericht en krijg je 3 woorden reactie terug... en over zichzelf iets vertellen doet 99% niet en al helemaal niet uit zichzelf.

Het gratis karakter is denk ik eigenlijk een zwakpunt... elke malloot kan zich inschrijven en playen om het eigen ego een boost te geven.

Knuz kan helaas niets veranderen aan de persoonlijkheidsproblematiek van de meeste die hier vertoeven.

theo seegers/

Zeer goed alleen de dames moesten maar eens beter reageren en de regios appart zetten bv gld of twenthe

alles is goed

niets