Knuz.nl

6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Michael63

Het valt me op dat er veel dames zijn die nergens op reageren als je een bericht stuurt naar diverse dames krijg je geen antwoord niet of ze het zien zitten of dat ze er vanaf zien.Ook heb ik een... Het valt me op dat er veel dames zijn die nergens op reageren als je een bericht stuurt naar diverse dames krijg je geen antwoord niet of ze het zien zitten of dat ze er vanaf zien.Ook heb ik een paar contacten gehad die de zaak probeerde op te lichten, dat is helemaal geen goede zaak. Op de chat zijn telkens dezelfde mensen te vinden die zitten te keuvelen. Plis punt is dan wel dat het gratis is maar wel met diverse tekortkomingen

gratis

Fakers eraf halen en zorgen dat iemand die een een bericht stuurt ook een antwoord krijgt, positief of negatief

Jan Willem kiers

Super site mijn liefde gevonden

Gr bart43 Jan willem

Van der Taelen Daniël

Zonder woorden altijd heel goed ,

Matige site, heb al wat datingsite versleten maar via Knuz nog niet gelukt om een date te scoren, via andere sites wel.

Sterke punten van Knuz

Veel leden, helaas ook veel zonder foto.

Het is gratis, en dat is te merken, weinig personen die serieus opzoek zijn naar een partner en alleen een beetje willen mailen maar al snel afhaken. Klein bedrag per maand rekenen en het is voor... Het is gratis, en dat is te merken, weinig personen die serieus opzoek zijn naar een partner en alleen een beetje willen mailen maar al snel afhaken. Klein bedrag per maand rekenen en het is voor iedereen te betalen en als je niet serieus bent sla je de site over. Het niet kunnen zoeken op kinderwens ja/nee is er irritant, ben je net lekker in contact met iemand, blijkt die persoon er tegenovergesteld in te staan, dan is verder contact gelijk zinloos. Blijf het onbegrijpelijk vinden dat niet standaard in elke datingsite verwerkt zit.

Bibi57

Redelijk.

Gratis

Irritant dat je bij je statistieken op een naam moet klikken om het profiel te zien. Een pop-up met een foto zou veel handiger zijn. Zo voorkom je ook valse verwachtingen als je voor de zoveelste... Irritant dat je bij je statistieken op een naam moet klikken om het profiel te zien. Een pop-up met een foto zou veel handiger zijn. Zo voorkom je ook valse verwachtingen als je voor de zoveelste keer op een profiel klikt die niet aan jouw verwachtingen voldoet!.

Anoniem lang lid

Prima hoor. Beter dan de andere zooi van datingsites die je niet gratis laten mailen.
Ik hoop dat knuz de grootste word of blijft, want ze bieden genoeg. Dat ze even soms tijdelijke storing hebben maakte ik in 5 jaar slechts een paar keer mee.
Al heb ik in 5 jaar tijd geen vrouw op niveau gevonden. Dat valt echt nog tegen. Velen geven HBO aan maar dat is echt lachwekkend.
En wat een boel karakters bij elkaar. Geweldig om al die karaktertrekken tegen te komen.

Sterke punten van Knuz

Heel Nederland zou hier moeten zitten. Het werkt namelijk. Je zoekt, je leest voldoende, je kan mailen, alles is er.
Dat er weinig niveau van leden te vinden is dat is niet aan Knuz.

Niet 100% mobiel. Chat crashed laatste tijd in Mozilla, niet in Chrome. Verder zijn er genoeg tips maar die diepliggende waslijst heb ik eerder al gemaild.

Niet slecht, maar haal aub "Hanu de (pseudo)schrijver" en dergelijke kwetsende, beledigende en arrogante personages WEG van de prikbord !!!

Gratis

Weg met de prikbord!

Jaavs

De kwaliteit van de soort mannen is ver beneden de niveau. Veel probleemgevallen.

Het is gratis

Het mag wat beter met het gebruik. De site werkt vaak niet. En klikken op een optie is niet makelijk. Het springt steeds weg. Het logt zich vanzelf uit en te snel

Reactie Knuz.nl:

M.b.t. de verbeterpunten hebben we uitgelegd hoe de site werkt. Hier is een misverstand ontstaan. De site werkt namelijk wel op de gestelde punten. M.b.t. de mannen die dit lid heeft benaderd... M.b.t. de verbeterpunten hebben we uitgelegd hoe de site werkt. Hier is een misverstand ontstaan. De site werkt namelijk wel op de gestelde punten. M.b.t. de mannen die dit lid heeft benaderd kunnen we niet veel zeggen. Op iedere dating kunnen personen lid zijn die niet goed matchen met elkaar.

Meindert

Weinig reacties op reacties die ik verstuur

Gratissss!
Goed aangegeven hoe je profiel te verwijderen!

Functies soms moeilijk te vinden of helemaal niet.. ze zijn er wel, want dat zie ik bij andere gebruikers zoals je verjaardag instellen of instellen dat jouw laatste bezoek niet openbaar is. Deze... Functies soms moeilijk te vinden of helemaal niet.. ze zijn er wel, want dat zie ik bij andere gebruikers zoals je verjaardag instellen of instellen dat jouw laatste bezoek niet openbaar is. Deze functies zijn onvindbaar voor mij. Misschien omdat ik met een tablet werk? Ik heb van andere gebruikers gehoord dat ze geen foto geplaatst hebben, en dat ook niet van plan zijn, en toch staat er review op. Dan denk je dus dat er en foto beoordeeld wordt, en binnenkort tevoorschijn komt. Ik weet nu dus dat zo'n foto misschien wel nooit komt.

Susan

Vind het een beetje stil op knuz ! steeds het zelfde gezicht soms tot vervelends toe tijdje niet in gelogt nog het zelfde .

geen idee

Foto