Knuz.nl

Alleen jammer dat je niet 1 op 1 kunt chatten en geen emococions heeft
Voor de rest fantastisch

Veel volwassen kinderen...

hans

Ik krijg veel foutmeldingen op de site, veel goedkope banners met sexy dames waarvan je weet dat je daar niets mee kan, een reclame lint met opmerkingen ziet er een beetje kermisachtig uit, het... Ik krijg veel foutmeldingen op de site, veel goedkope banners met sexy dames waarvan je weet dat je daar niets mee kan, een reclame lint met opmerkingen ziet er een beetje kermisachtig uit, het uploaden van een foto duurt erg lang, Beschrijvingen zoals fotomatching vind ik wat vaag. Dit geldt ook voor de beschrijving van de chatruimte. Wat kan je daar nu van verwachten? Positief vind ik de vele leden die een foto hebben geplaatst

veel leden met foto

1) Alle overbodigheden op de site verwijderen, minder lawaai, maar wel prikkelend
2) Teksten zijn niet echt klantgericht
3) Vormgeving kan wel wat subtieler

Ik heb via knuz een leuke vriend gevonden en 100% gratis zo moet een dating site zijn knuz is voor anderen dating site's een groot voorbeeld.

Sterke punten van Knuz

Het is gratis en je kan gewoon onbeperkt berichten schijven zonder gezeik.

York Verboeket

Met vorige profiel had ik op Knuz 9 dates en 2 dames ben ik blijven zien. Helaas hebben ze allebei een relatie dus ben ik weer aanwezig. Top site, super gewoon!

Sterke punten van Knuz

Snel overzicht, discreet en afgeschermd van Google

Het verkrijgen van credits mag discreter

Het meest frustrerende is wel het feit dat degene naar wie je een leuk berichtje stuurt, niet eens de moeite neemt om op je bericht te reageren. Ook zijn sommige mensen heel erg veeleisend, heb je... Het meest frustrerende is wel het feit dat degene naar wie je een leuk berichtje stuurt, niet eens de moeite neemt om op je bericht te reageren. Ook zijn sommige mensen heel erg veeleisend, heb je dit of heb je dat dan si het nutteloos om te reageren. Wees niet zo veeleisend, nobody is perfect. er zijn profielen van leden die al maanden en zelfs jaren niet meer actief zijn, maar deze blijven wel zichtbaar op de site, misschien een idee om deze profielen te verbergen of te verwijderen

Gratis

Oude profielen van leden verbergen/verwijderen op die manier blijft de site ook overzichtelijk

Adriano

Goed website, maar is jammer niet kan wijzigen de positie van de fotos

Goede site; het is belachelijk dat andere sites zo'n smak geld vragen voor een website dat eruit ziet alsof het even in een weekendje door een dronken student in elkaar is geflanst, en alleen maar... Goede site; het is belachelijk dat andere sites zo'n smak geld vragen voor een website dat eruit ziet alsof het even in een weekendje door een dronken student in elkaar is geflanst, en alleen maar in de weg zit omdat zo'n luilak geen echte baan aankan. Knuz bewijst dat je geen reclame hoeft te bekostigen. Videos kunnen plaatsen is ook leuk, en van deze tijd.

Sterke punten van Knuz

Gratis, zoals het hoort. Voldoende interessante leden.

Ziet er een beetje jaren 90 uit met langzame onhandige navigatie, maar ok, ik kan ermee leven. Wat wel irritant is is dat de foto's onnodig beoordeeld worden door een admin, en nog langzaam ook. De... Ziet er een beetje jaren 90 uit met langzame onhandige navigatie, maar ok, ik kan ermee leven. Wat wel irritant is is dat de foto's onnodig beoordeeld worden door een admin, en nog langzaam ook. De helft van de mensen heeft geen zichtbare foto daardoor. De paar personen die het voor iedereen verpesten kunnen ook wel gewoon gerapporteerd worden door de gebruikers zelf; dat is de huidige industrie standaard en geeft uiteindelijk hogere kwaliteit. De paar preutse kwasten die niet tegen een rare foto kunnen zouden dan de nog niet voldoende gekeurde foto's uit kunnen zetten.

Colin A. Campbell

Op vele manieren beter dan de betaalde dating sites! Alleen jammer over de beperkte aantal foto's die geplaatst kunnen worden. Aan de andere kant ook begrijpelijk voor een100% gratis dienst.

Sterke punten van Knuz

Geheel gratis, tenzij men bijzonder dingen wilt doen...een bericht in de banner plaatsen of een bloemetje sturen. Voor de rest kan men contact met iedereen opnemen.

Reclames vormen geen...

Reclames vormen geen hinder tijdens het gebruik van de website.

Het zou leuk zijn wanner er meer foto's geplaatst kunnen worden. Met maar vier foto's denk ik dat veel leden elkaar naar sociale profielen verwijzen of mobiele contact met elkaar opnemen om foto's... Het zou leuk zijn wanner er meer foto's geplaatst kunnen worden. Met maar vier foto's denk ik dat veel leden elkaar naar sociale profielen verwijzen of mobiele contact met elkaar opnemen om foto's te delen.

Geen Windows Phone app;-( Geen deal breaker though