Knuz.nl

6.4/10

Inimini

Belabbert

Het is gratis

Advertenties die door je berichten gaan, of de inbox niet in kunnen vanwege de advertenties.

Jenneken

Site niet meer bereikbaar in mijn country. Wat gebeurt er met privacygevoelige inhoud??

Niet

Alles, momenteel werkt het niet

Vectory

Wat een waardeloze site is dit geworden ,ik kan mijn mail nieteens lezen door alle popups en advertenties, ongelofelijk hoe deze site is verprutst .

Geen een meer

Stop met enkel geld verdienen !

Zilphia

Slechtste dating site ooit, dan mag het ook wel gratis zíjn, je kan het beter een advertentie site noemen, slechte onduidelijke foto's.

Geen eentje

Teveel om op te noemen

roveredo

Goede ervaring al vele jaren op knuz

gratis

Anna van loon

Jammer ben op zoek naar een relatie dan zet je er bij ik zoek geen sex relatie en hoor je niks meer geen reactie,s dan vraag ik me af draait het alleen daarom???

alles gratis

lektor olaf

Echt hopeloos, kan knuz ook niets aan doen, leuke opzet, maar de gratis lady s aldaar aanwezig hebben hun cum laude assertiviteits brevetje gehaald en verhalen dat op onschuldige liefdevolle mannen... Echt hopeloos, kan knuz ook niets aan doen, leuke opzet, maar de gratis lady s aldaar aanwezig hebben hun cum laude assertiviteits brevetje gehaald en verhalen dat op onschuldige liefdevolle mannen die hopen op beter, maar nee, ze wentelen hun aanrecht onrecht van het verleden af op die mannen die het zo goed bedoelen en alleen op zoek zijn naar een liefdevol nieuw bestaan. Ik heb er slechts een in een jaar of wat aan boord gekregen, maar dat kon echter wegens omstandigheden niet doorgaan. Heren, echt, begin er niet aan want je wordt ondergedompeld in een zeer aggressief bad van onbenulligheden en sterkte agressie waarbij het veelal lijkt of de geachte ladys ergens in paviljoen b in een gesloten inrichting zitten en dit ter verpozing doen. Laten dus!!!

Sterke punten van Knuz

knuz zelf kan er ook niets aan doen dat het gehalte van de meeste lady s zeer benedenwaards is...

beter op letten knuz mensen, jullie bedoelen het goed maar gaat zo vaak mis...

Wollie

Bar en bar slecht puur fake,heb er geen goed woord voor over.
Spiegelen het mooier voor,dan dat het is.
Mensen begin er niet aan,lijkt wel een betaal site.
Niet aan beginnen.

Geen.

Waardeloze site.

Dre

Ronduit slecht alleen maar de zelfde profielen zelden een reactie en als je het wel hebt is het spam of het lijkt wel of je met iemand van knuz aan het appen bent pfff

Alles

Knus.nl

Het is weer een site met heel veel nepprofielen. Alleen oplichters

Sluit de oplichters website