Knuz.nl

6.4/10
Ontwerp van de site
6.6/10

Frans Swart

Ik ben met vakantie in Zuid Oost Spanje en krijg een berichtje van Knuz: " xxx heeft een bericht voor je achter gelaten
op Knuz.nl, op 2019-08-16 om 19:49:34 met als titel: Iemand heeft je een...
op Knuz.nl, op 2019-08-16 om 19:49:34 met als titel: Iemand heeft je een Knipoog gestuurd! Klik op deze link: https://www.knuz.nl/
om te reageren op de boodschap van 'xxx'".

Tot zo,

Het Knuz.nl Team.

Nadat ik www.knuz.nl heb ingetikt krijg ik de boodschap: "This website is not available in your country"

Knullig en niet Knuzzig!

Website ook vanaf een andere locatie in de EU toegankelijkmaken

Leuke contacten per mail

Sterke punten van Knuz

het op ongedwongen wijze met elkaar in contact kunnen treden

De fotoloze profielen met de fotoloze profielen laten matchen , niemand met `n foto op zijn profiel zit daar op te wachten

Tja, heb enkele reviews gelezen....geen site voor hoogopgeleiden! Met een big smile lees ik de reacties over dat vrouwen niet reageren ,nep zijn, op geld uit zijn....Wat wil men eigenlijk...alle... Tja, heb enkele reviews gelezen....geen site voor hoogopgeleiden! Met een big smile lees ik de reacties over dat vrouwen niet reageren ,nep zijn, op geld uit zijn....Wat wil men eigenlijk...alle waar voor zijn geld, dit is een gratis site!! Ik ben een vrouw van 72, onafhankelijk, gezond enz. Door bepaalde lieden al afgeschreven, vanwege de leeftijd. Maar...niet nep! Blijf lachen mensen , dan word je leuk oud! Prettige dag,

Sterke punten van Knuz

Gratis, blijft een leuke site! Af en toe aardige contacten.

Vind het prima zo!!

Edd50

Net weekje ingeschreven maar lijkt me duidelijk dat zo'n beetje alle profielen van dames nep zijn. Ben blij nog geen foto te hebben geupload want dan gaat het gegarandeerd naar andere websites.

Gratis.

Echte profielen. Profielen uit de eigen regio eerst.

Foto's uploaden lukte eerder wel nu niet meer terwijl ik nog 3x kan oplossen. Als je contactverzoek doet wat credits kost hoor je helemaal niks.

Leeuwin1964

Zo op zich lijkt Knuz een leuke site.
Helaas moet je credits kopen om een vraag te kunnen stellen.
Zo heb ik dus 2 credit punten gekocht en ook tweemaal een vraag gesteld.
Dan...
Zo op zich lijkt Knuz een leuke site.
Helaas moet je credits kopen om een vraag te kunnen stellen.
Zo heb ik dus 2 credit punten gekocht en ook tweemaal een vraag gesteld.
Dan verwacht je minimaal een reactie.
Deze blijft gewoon uit!
Wat mij betreft geen goede zaak en nemen ze vragen /klachten dus niet serieus in tegenstelling wat ze op hun site wel beweren. Verder zitten er veel twijfelachtige profielen op en worden IP adressen of profielen duidelijk niet gecontroleerd.

De kosten.

- Betere controle op twijfelachtige profielen.
- Reageren op gestelde vragen waar ook nog voor betaald moet worden.
- De werking van de site; Als je reageert op een bericht is het mij...
- Betere controle op twijfelachtige profielen.
- Reageren op gestelde vragen waar ook nog voor betaald moet worden.
- De werking van de site; Als je reageert op een bericht is het mij meermaals overkomen dat ik tijdens het typen van een reactie daarop opnieuw moet inloggen en mijn hele geschreven reactie dan verdwenen is en ik weer opnieuw moet beginnen.
- iemand uitloggen als hij zelf heeft uitgelogd.

Ik kan niet meer op de website komen omdat ik een bel en data bundel gebruik van Luca.....deze zijn geregistreerd in Ierland dus denkt knuz dat ik vanuit he t buitenland surf

Ik heb er een tijdje opgestaan en uiteindelijk, na veel rotte appels mijn man leren kennen waar ik al 7jr mee samen ben.

Sterke punten van Knuz

Dat het gratis is en toegankelijk

Misschien een beetje verouderd

heziel

Het probleem met de Nederlanders en Nederlandse vrouwen zijn. Als je een berichtje stuurt hoor je nooit en blijkt uit mijn onderzoek dat de vrouwen die daar staan nep zijn of ze hebben een relatie... Het probleem met de Nederlanders en Nederlandse vrouwen zijn. Als je een berichtje stuurt hoor je nooit en blijkt uit mijn onderzoek dat de vrouwen die daar staan nep zijn of ze hebben een relatie of proberen mannen uit te buiten van hun geld. En ja heb al via een andere site een vrouw in het buitenland gevonden en ja eentje die nooit een man heeft en gehad en ja een donkere.

Ik ben een goed uitziende man maar blijkt dat de rest gewoon nep zijn. Het zijn gewoon standaard profielen die al bewerkt zijn.

Mannen als je hier een vrouw probeer te vinden verspil je tijd niet. Je kunt beter een vrouw uit de Filipijnen of Thailand of Indonesië halen. Die zijn nog netjes gemanierd.

Misschien als ik een neger was geweest dan zou ik wel een reactie krijgen.

Sterke punten van Knuz

Veel fictieve profielen die goed in elkaar zijn gezet.

sluiten die hele shit site.

Dre

Pfffff, geen reacties van dames ze staan er al jaren op dus nep op ieder potje past een deksel toch? Ik begrijp niet wat ik hier nog doe.

Gratis

Doe iets