Knuz.nl

6.4/10

Geway

Zeer slect

Sterke punten van Knuz

Vrouwen die onbeschoft zijn en bot verwijderen

Jacques

Je kan er niks mee omdat er reclame door het menu komt te staan , kan zodoende niks kiezen en binnen komen .
Dus een site waar je niks aan heb , dat was vroeger beter bij knuz .

Sterke punten van Knuz

Geen reclame door tekst en menu
Dan kunnen we knuz weer gebruiken waar voor het is .

Emiel

In de loop der jaren meerdere keren een account gehad, maar nog nooit een date. Veel vrouwen (vooral die er een beetje leuk uitzien) herken ik van 6, 7 jaar geleden. Sommige profielen zijn al... In de loop der jaren meerdere keren een account gehad, maar nog nooit een date. Veel vrouwen (vooral die er een beetje leuk uitzien) herken ik van 6, 7 jaar geleden. Sommige profielen zijn al duizenden keren bekeken. Toch wel bizar.

Sterke punten van Knuz

Gebruiksvriendelijk en je kunt je er tegenwoordig gemakkelijk weer uitschrijven. Voorheen was dat even puzzelen.

Wat mij betreft is het onnodig en onwenselijk te laten zien door wie en hoe vaak je profiel is bekeken.

Inimini

Belabbert

Het is gratis

Advertenties die door je berichten gaan, of de inbox niet in kunnen vanwege de advertenties.

Jenneken

Site niet meer bereikbaar in mijn country. Wat gebeurt er met privacygevoelige inhoud??

Niet

Alles, momenteel werkt het niet

Vectory

Wat een waardeloze site is dit geworden ,ik kan mijn mail nieteens lezen door alle popups en advertenties, ongelofelijk hoe deze site is verprutst .

Geen een meer

Stop met enkel geld verdienen !

Zilphia

Slechtste dating site ooit, dan mag het ook wel gratis zíjn, je kan het beter een advertentie site noemen, slechte onduidelijke foto's.

Geen eentje

Teveel om op te noemen

roveredo

Goede ervaring al vele jaren op knuz

gratis

Anna van loon

Jammer ben op zoek naar een relatie dan zet je er bij ik zoek geen sex relatie en hoor je niks meer geen reactie,s dan vraag ik me af draait het alleen daarom???

alles gratis

lektor olaf

Echt hopeloos, kan knuz ook niets aan doen, leuke opzet, maar de gratis lady s aldaar aanwezig hebben hun cum laude assertiviteits brevetje gehaald en verhalen dat op onschuldige liefdevolle mannen... Echt hopeloos, kan knuz ook niets aan doen, leuke opzet, maar de gratis lady s aldaar aanwezig hebben hun cum laude assertiviteits brevetje gehaald en verhalen dat op onschuldige liefdevolle mannen die hopen op beter, maar nee, ze wentelen hun aanrecht onrecht van het verleden af op die mannen die het zo goed bedoelen en alleen op zoek zijn naar een liefdevol nieuw bestaan. Ik heb er slechts een in een jaar of wat aan boord gekregen, maar dat kon echter wegens omstandigheden niet doorgaan. Heren, echt, begin er niet aan want je wordt ondergedompeld in een zeer aggressief bad van onbenulligheden en sterkte agressie waarbij het veelal lijkt of de geachte ladys ergens in paviljoen b in een gesloten inrichting zitten en dit ter verpozing doen. Laten dus!!!

Sterke punten van Knuz

knuz zelf kan er ook niets aan doen dat het gehalte van de meeste lady s zeer benedenwaards is...

beter op letten knuz mensen, jullie bedoelen het goed maar gaat zo vaak mis...