Knuz.nl

6.4/10
Ontwerp van de site
6.6/10

Wollie

Bar en bar slecht puur fake,heb er geen goed woord voor over.
Spiegelen het mooier voor,dan dat het is.
Mensen begin er niet aan,lijkt wel een betaal site.
Niet aan beginnen.

Geen.

Waardeloze site.

Dre

Ronduit slecht alleen maar de zelfde profielen zelden een reactie en als je het wel hebt is het spam of het lijkt wel of je met iemand van knuz aan het appen bent pfff

Alles

Knus.nl

Het is weer een site met heel veel nepprofielen. Alleen oplichters

Sluit de oplichters website

Sterke punten van Knuz

Een profieltekst neer kunnen zetten zonder deze in te moeten korten naar 2000 tekens, zoals op bijna alle datingwebsites. Originele eigen lay-out in tegenstelling tot vele andere datingwebsites met... Een profieltekst neer kunnen zetten zonder deze in te moeten korten naar 2000 tekens, zoals op bijna alle datingwebsites. Originele eigen lay-out in tegenstelling tot vele andere datingwebsites met basis uiterlijk alsof die gewoon te koop zijn, en door een ieder gebruikt kan worden.

Mannelijke slijmjurken en players van de website knikkeren die op alle profielen hetzelfde reageren.
Vrouwen van de website knikkeren die soms wel 7 jaar lang (en vaak aan één stuk door) op Knuz staan met dezelfde foto.
Nietszeggende na-bouw woordjes en zinnen niet toelaten in profielteksten. Leuk, gezellig en sociaal (moet nog maar blijken), spontaan (maar vrijwel nooit spontaan zelf contact zoeken). Ik sta midden in het leven, ik geniet van het leven, mijn kinderen zijn mijn alles.

Dingo

Ik heb al een paar keer geprobeerd op deze manier mensen te leren kennen maar ik heb het vermoeden dat de eigenaren van de website onbetaalde leden dwarsbomen door ze onzichtbaar te maken en ik heb... Ik heb al een paar keer geprobeerd op deze manier mensen te leren kennen maar ik heb het vermoeden dat de eigenaren van de website onbetaalde leden dwarsbomen door ze onzichtbaar te maken en ik heb het ook al een paar keer meegemaakt dat mensen mij berichten sturen en ik na een tijdje niks meer terug hoor, en blijkt achteraf dat ze mijn berichten helemaal niet ontvangen hebben.. Rare site, ik vertrouw er helemaal niks van. Eigenaar niet vriendelijk of behulpzaam, je moet zelfs betalen om 'sneller hulp te krijgen'. Waardeloos.

Sterke punten van Knuz

Ik kan niks bedenken, de site is erg dood, ik vermoed dat er hooguit 100 mensen actief zijn en de eigenaren ben ik ook niet over te spreken.

Stop met dwarsbomen van onbetaalde leden of maak het gewoon voor betaalde leden.

saruman

Best goed

Niks nep

eigenlijk niks

Anna

Knuz is echt niet 100& gratis als je vragen wilt stellen of je profiel naar boven is dit niet gratis maar moet je credits kopen 2 credits gekocht staan er nog steeds niet bij na 5 dagen proberen... Knuz is echt niet 100& gratis als je vragen wilt stellen of je profiel naar boven is dit niet gratis maar moet je credits kopen 2 credits gekocht staan er nog steeds niet bij na 5 dagen proberen contact op te nemen e mail kan je niet door sturen en antwoord formulier ook niet dan word er gezegd u bent nog niet klaar met invullen terwijl dat wel zo is.

sneller reageren op vragen

Ik wil mijn profiel al weken verwijderen maar dat lukt niet. Ook als ik de redactie van knuz.nl een bericht stuur geen enkele reactie 🤔

Berichten beantwoorden

hans heijne

Ik ben al een aantal weken lid van knuz.nl , en ze geen dat knuz 100 % gratis is , nou dat is knuz dus niet , aals knuz 100 % is dan hoef je ook geen credits te kopen als je wat wilt veranderen... Ik ben al een aantal weken lid van knuz.nl , en ze geen dat knuz 100 % gratis is , nou dat is knuz dus niet , aals knuz 100 % is dan hoef je ook geen credits te kopen als je wat wilt veranderen en als je contact met ze opnemen en zo zijn er nog een aantal dingen op knuz waar je credits voor moet kopen , dus zo gratis is knuz dus niet , ik heb er wel een aantal vrienden bij gekregen via knuz dus , waar ik niet alleen mee mail , maar ook regelmatig mee af spreek , nadeel is dat maar weinig mensen uit friesland op zitten , het grootste gedeelte komt uit brabant en limburg en noord en zuid holland

veel profielen

credits afschaffen

Love4animals

Heb een nieuw account aangemaakt maar kan niks
Zogauw ik inlog en bericht wil lezen logt hij gelijk uit

Zorg dat de mensen jullie beter kunnen bereiken kan niks
Want blijf niet ingelogd staan