Knuz.nl

ik heet maltje

Knuz is heel slecht ,om zo de chat room over te geven
aan iemand die rebbels heet die
ieder lief persoon n ban heeft ge geven heel triest
half chat room is uitgeschreven is jammer...
Knuz is heel slecht ,om zo de chat room over te geven
aan iemand die rebbels heet die
ieder lief persoon n ban heeft ge geven heel triest
half chat room is uitgeschreven is jammer hoi team knuz is n tip dank je gr

Leuke mensen en omdat je je niet alleen Single voelt,en allemaal op zoek naar die ene waar de vlam in de pan springt

Ok

Ik blijf op verborgen staan en krijg het niet veranderd erg balen is dat,iemand een antwoord ?

Miller J

Hoe verder als je nu niet eens je profile kan veranderen. De automatische melder blijft maar dezelfde berichten geven. Dat is zo stressend. Kan nu niet in mijn mailbox.. Pls doe er wat aan.

keess57

Alle lof voor Knuz !
Alle lof voor Knuz !
Jammer dat er mensen tussen zitten die het kennelijk verknallen voor de anderen. Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. En een beetje hoffelijkheid tegenover elkaar kan geen kwaad. Als je iemand niet ziet zitten, zeg het dan gewoon even netjes. Wat betreft fake profielen. Ik ben ze nog niet tegengekomen, althans niet hier. Valt mij juist op dat wanneer je vraagt of iemand wil afspreken dat er dan heel snel een date geregeld is. Das op fake-datingsites wel anders. Daar proberen ze je juist zo veel mogelijk berichtjes te laten versturen waarvoor je grof geld moet betalen. Dat is pas schandalig zoals je daar " besodemietert " wordt. En das bij Knuz dus niet. Die is "echt" echt, in mijn ervaring. Complimenten voor Knuz !!!

Sterke punten van Knuz

Ja duhh... gratis berichtjes versturen en echte profielen. En dat alles heel open is, b.v. statistische gegevens van andere bezoekers aan jou of andere profielen.

Zou het niet weten. Ja las veel over mensen die al heel lang niet meer actief zijn. Oke het staat leuk op je ledenaantal maar als je een jaar in-actief bent, gooi ze er dan maar uit. Het kan ook een... Zou het niet weten. Ja las veel over mensen die al heel lang niet meer actief zijn. Oke het staat leuk op je ledenaantal maar als je een jaar in-actief bent, gooi ze er dan maar uit. Het kan ook een pijnlijke reden zijn dat je niet meer actief bent. Zwaar ziek, overleden o.i.d. En mocht iemand na jaren terugkomen dan is een nieuw profiel schrijven wel op ze plaats. Vooral een nieuwe foto. O ja mensen zonder foto hebben vaak een goede reden. Maar ze snijden zichzelf in de vingers is mijn mening.

Nick

Het is prima dat iedereen voorzichtig is . Want het moet wel vertrouwd aanvoelen. Jammer is wel dat vaak niet even de moeite wordt genomen om op een verzoek te reageren . Gewoon even een bericht... Het is prima dat iedereen voorzichtig is . Want het moet wel vertrouwd aanvoelen. Jammer is wel dat vaak niet even de moeite wordt genomen om op een verzoek te reageren . Gewoon even een bericht terug met wel of geen belangstelling .
Hoe makkelijk kan het wezen . Toch??

Sterke punten van Knuz

De vrijheid om gratis je zelf te plaatsen .

Vind het prima zo .

Weinig reactie van dames. Er wordt op de inlog pagina gezegd dat er '460.000' singles op 'hou wachten....geloof me, ik val op de helft daarvan niet ;) En in de praktijk zijn er hooguit 460 actieve... Weinig reactie van dames. Er wordt op de inlog pagina gezegd dat er '460.000' singles op 'hou wachten....geloof me, ik val op de helft daarvan niet ;) En in de praktijk zijn er hooguit 460 actieve leden, een factor duizend minder dus. Schandalige marketing van de beheerders.

Sterke punten van Knuz

Het is bijna gratis hahaha

Te veel om op te noemen. Het pretendeert gratis te zijn, dit is niet per se op alle vlakken zo, maak er dan ook geen reclame mee.

Veel feek profielen ,,, veel mannen hebben al een oordeel maar weten niet veel over vrouwen

weet niet

profielen zonder foto er af gooien

Waardeloos

Alles

In mijn regio weinig dames. (Limburg) Veel dames hebben het constant over "mannen die sex" willen. Persoonlijk denk ik dat deze dames gefrustreerd zijn of anderzijds een gebrek hebben. Uiteraard... In mijn regio weinig dames. (Limburg) Veel dames hebben het constant over "mannen die sex" willen. Persoonlijk denk ik dat deze dames gefrustreerd zijn of anderzijds een gebrek hebben. Uiteraard hoort sex bij een relatie. Hoeft niet gelijk de eerste avond.....maar aan 7 maanden lang chatten en dan pas een date heb ik geen zin in. Tevens denk ik dat veel dames mn de ouderen (zo vanaf een jaar of 40) toch erg veeleisend zijn.

Gratis.

Nadruk wordt heel erg gelegd op chatten mn door de dames. Hier heb ik na een lange werkdag absoluut geen zin in of behoefte aan. Ik wil eene chte relatie. Als je wilt gaan chatten zijn daar TIG... Nadruk wordt heel erg gelegd op chatten mn door de dames. Hier heb ik na een lange werkdag absoluut geen zin in of behoefte aan. Ik wil eene chte relatie. Als je wilt gaan chatten zijn daar TIG andere sites voor denk ik.
De muur vind ik zelf toch wel achterhaald en hoort niet thuis op een relatiesite. Zulke dingen doe je maar of FB of anderzijds sociale media.

Veel mannen die alleen sex willen

Gratis en veel leden

Pff geen idee