Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

De dames doen uit de hoogte. Ik snap wel dat zij nog vrijgezel zijn. Gelukkig ben ik iemand in de echte wereld tegengekomen. Dus ik heb KNUZ helemaal niet meer nodig.

Het is gratis.
De meeste dames zorgen ondanks dat ze niet reageren voor een lach op mijn gezicht.

Sluit KNUZ. De meeste dames komen alleen voor een ego-boost. Ze zoeken niet en willen ook niet gevonden worden.

knuzlooser

Vrouwen : Ze wachten af, want ze krijgen genoeg berichten om zelf geen actie te hoeven ondernemen. Worden ook een beetje zelf overschattend door al die aandacht. Ze reageren dus amper, en alleen... Vrouwen : Ze wachten af, want ze krijgen genoeg berichten om zelf geen actie te hoeven ondernemen. Worden ook een beetje zelf overschattend door al die aandacht. Ze reageren dus amper, en alleen op die ene lekkere vent, die dus een foute man bleek te zijn.
Mannen: De vrouwen reageren amper dus ze schrijven er maar voor de zekerheid tientallen tegelijk aan.

Resultaat: nul

Gratis

mannen mogen niet meer dan een x aantal vrouwen per week aanschrijven
icm
mannen mogen niet meer dan een x aantal vrouwen per week aanschrijven
icm
vrouwen moeten mininaal 25 % van de berichten beantwoorden (mag dus ook met geen interesse) en anders exit.

misschien wordt het dan nog wat

Henrianne

Ik vind het super fijn dat knuz gratis is, alleen jammer dat er geen app is

Gratis, veel mogelijkheden om tot een relatie te komen.

Misschien de lay-out opnieuw bekijken. Persoonlijk geen hinder ondervonden.

Bianca

Prima site net als alle anderen maar het hangt van de mensen af die er gebruik van maken.
Fijn dat de wall weg is, was toch een open riool van bepaalde mensen die aandacht zochten met hun levensverhaal en geouwedeur over hun dagelijkse beslommeringen. Maak dan lekker een vlog dan kunnen mensen zelf kiezen of ze het lezen.
Ik zoek hier een partner.

Gratis.

Grote schoonmaak van oude profielen!

ouwebok

Mijn ervaring met Knuz is zeer negatief. je koopt credits (10 stuks voor 13€) maar je krijgt ze niet toegevoegd. antwoord op mijn vragen hierover krijg je ook niet.

zakken vullen

zinloos deze hier te geven.

Een prima site. Waar ik veel leuke maar ook veel rare mensen heb ontmoet..
Verrassend het stukje over de homepage van Bianca. Een vrouw die constant fake profielen aan maakte
om mensen...
Een prima site. Waar ik veel leuke maar ook veel rare mensen heb ontmoet..
om mensen te kwetsen en over te roddelen.

Sterke punten van Knuz

Het is gratis. Een leuke chat. Jammer dat de Wall weg is. Veel mensen gaan weg en komen niet meer terug. Dat was wat Knuz uniek maakte.

Jammer dat als je een credit betaald voor spoedcontact met redactie. Je daar niet altijd reactie op krijg.

Bubbles

Helaas kan ik niet zeggen dat er op deze site serieuze mannen te vinden zijn. Kan Knuz niets aan doen. Maar dat is de realiteit op veel sites. Knuz is er ook één. Ik merk dat mannen hier vaak op 1... Helaas kan ik niet zeggen dat er op deze site serieuze mannen te vinden zijn. Kan Knuz niets aan doen. Maar dat is de realiteit op veel sites. Knuz is er ook één. Ik merk dat mannen hier vaak op 1 ding uit zijn.

Yvonne

Ik kan mijn berichten niet lezen

Sterke punten van Knuz

Ik kan niet berichten lezen

john

Knuz??? site had beter KNUDDE kunne heten....wat en bagger zooi zeg pfffff

Sterke punten van Knuz

gratis mag je tegen de muur praten ja...

Knuz mag van mij wel verdwijnen....