Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Veelle mannen zitte op de sait voor sex
en veellen mannen zijn getrouwd

gratis

beter kontroleren

Ik ben sinds denk maart heb ik me eigen ingeschreven op deze site veel contacten gehad maar op niks uit gelopen wel paar vriendschap maar geen relatie met iemand nog gevonden misschien in de... Ik ben sinds denk maart heb ik me eigen ingeschreven op deze site veel contacten gehad maar op niks uit gelopen wel paar vriendschap maar geen relatie met iemand nog gevonden misschien in de toekomst nog wel

Sterke punten van Knuz

daar heb ik nog niks over te zeggen

wil meer meiden uit zuid-hollland zien

Vrouwen hebben te vaak niet eens het fatsoen om te reageren. ook nadat ik het gevraagd heb dat wel te doen. ik neem de moeite om op hun te reageren dan is dat toch het minste wat je kunt verwachten.

gratis.

omdat het gratis is staan er veel neppers op die genieten van de aandacht en nooit reageren.

berry

Gaat wel eb nog niets gezien

Sterke punten van Knuz

heb gehoord dat et goeie side is en gratis

zou eerder kunnen opstarten

koos

GEEN ERVARING

Sterke punten van Knuz

GEHEEL GRATIS WAAR VINDT JE DAT?

ZOEK ALLEEN DAMESOP KNUZ

Idylle

Sta al een tijdje op de site, maar kom iedere keer tot de ontdekking dat er wel hele vreemde mannen zich op deze site begeven.
Heel veel probleem gevallen en zeker niet toe aan een normale...
Heel veel probleem gevallen en zeker niet toe aan een normale relatie.
Vraag me af of ze wel echt en serieus bezig zijn om een contact te leggen.
Misschien omdat het een gratis site is, lok dit vreemde mannen aan.
Foto's kloppen niet en rare verhalen, nog even op de site en ik denk dat ik me laat uitschrijven.

Duidelijke site

Betere selectie

Wow 600000ste bezoekers .. waarschijnlijk het grootste dating site in Holland

100% gratis.. met genoeg sterke punten

Wie weet straks video chat...dus op naar 700000

Ik heb in het verleden leuke mannen ontmoet niet voor date maar om teklussen in mijn huis ook dat kan
gezellig samen gegeten geklets meer niet ,was blij met hulp was net verhuisd ik zocht nog iemand die mijn kon helpen
ik zoek verder ook niks hier date werkt toch niet

Yvonne

Jammer, dat teveel mensen geen foto plaatsen.
Ben je dan wel serieus vraag ik mij af. Een eerste klik begint met een positief gevoel bij een foto.

Zoekmogelijkheden

Foto verplicht. En de grote van het bestand moet zo extreem naar beneden, dat veel profielfoto's wazig of uit elkaar getrokken worden. Dit laatste heeft mijn eigen foto ook. Jammer is dat.

Busyestuardo

Best een leuke site. Werkt technisch goed maar het is wel moeilijk het kaf van het koren te scheiden bij de deelnemers. Helaas lokt 'gratis' ook veel vreemde figuren. Toch al eens een leuke relatie... Best een leuke site. Werkt technisch goed maar het is wel moeilijk het kaf van het koren te scheiden bij de deelnemers. Helaas lokt 'gratis' ook veel vreemde figuren. Toch al eens een leuke relatie overgehouden aan Knuz.

Sterke punten van Knuz

Technisch goed werkend. Duidelijke navigatie en goede berichtgeving.

Maak er ook een app van. Je moet nu wel erg veel clicken om vanuit een mailtje dat er een inkomende mail is bij de tekst van het bericht te komen. Zoekfunctie met maximale afstand geeft... Maak er ook een app van. Je moet nu wel erg veel clicken om vanuit een mailtje dat er een inkomende mail is bij de tekst van het bericht te komen. Zoekfunctie met maximale afstand geeft onvoorspelbare resultaten.