Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Ik kan niet meer op de website komen omdat ik een bel en data bundel gebruik van Luca.....deze zijn geregistreerd in Ierland dus denkt knuz dat ik vanuit he t buitenland surf

Ik heb er een tijdje opgestaan en uiteindelijk, na veel rotte appels mijn man leren kennen waar ik al 7jr mee samen ben.

Sterke punten van Knuz

Dat het gratis is en toegankelijk

Misschien een beetje verouderd

heziel

Het probleem met de Nederlanders en Nederlandse vrouwen zijn. Als je een berichtje stuurt hoor je nooit en blijkt uit mijn onderzoek dat de vrouwen die daar staan nep zijn of ze hebben een relatie... Het probleem met de Nederlanders en Nederlandse vrouwen zijn. Als je een berichtje stuurt hoor je nooit en blijkt uit mijn onderzoek dat de vrouwen die daar staan nep zijn of ze hebben een relatie of proberen mannen uit te buiten van hun geld. En ja heb al via een andere site een vrouw in het buitenland gevonden en ja eentje die nooit een man heeft en gehad en ja een donkere.

Ik ben een goed uitziende man maar blijkt dat de rest gewoon nep zijn. Het zijn gewoon standaard profielen die al bewerkt zijn.

Mannen als je hier een vrouw probeer te vinden verspil je tijd niet. Je kunt beter een vrouw uit de Filipijnen of Thailand of Indonesië halen. Die zijn nog netjes gemanierd.

Misschien als ik een neger was geweest dan zou ik wel een reactie krijgen.

Sterke punten van Knuz

Veel fictieve profielen die goed in elkaar zijn gezet.

sluiten die hele shit site.

Dre

Pfffff, geen reacties van dames ze staan er al jaren op dus nep op ieder potje past een deksel toch? Ik begrijp niet wat ik hier nog doe.

Gratis

Doe iets

Teveel oude mannen die op een avontuurtje uit zijn. En credits die verdwijnen, profiel wat ineens van tekst verandert. Het enige antwoord dat je krijgt is dat je het ww moet veranderen.... pas dus... Teveel oude mannen die op een avontuurtje uit zijn. En credits die verdwijnen, profiel wat ineens van tekst verandert. Het enige antwoord dat je krijgt is dat je het ww moet veranderen.... pas dus op het riekt een beetje naar oplichting. Verder zijn er alleen maar heel veel profiel kijkers en bijna geen reacties. Duidelijk een leeftijd aangegeven maar mannen van 60-70 blijven reageren met de meest gore taal.

Dames reageren zoals bij veel dating sites niet! ondanks serieuze bedoelingen. Sta met tussenpoos al een lange tijd op Knuzz. Het initiatief van de makers is goed maar werken ho maar.
Dames reageren zoals bij veel dating sites niet! ondanks serieuze bedoelingen.
Ook de eisen zijn toren hoog en niemand toont initiatief en wachten allemaal af, helaas.
Veel mailen bij sommige en uiteindelijk wordt er zomaar afgehaakt erg onbetrouwbaar.

Sterke punten van Knuz

Zie bovenstaand. Goed initiatief van de makers een gratis site.

rollie

Veel mooie worden maar niet gemeend

Sterke punten van Knuz

gooi getrouwede mannne en vrouwne er af

henk

Oplichting praktijken
Je koop credit maar grijg ze niet pas op mensen

Er zitten veel vrouwen of hoewel kanslozen stinkdozen met narcistische stoornis problemen, Hollandse vrouwen jullie moeten eens gauw een bezoek je naar de dokter brengen. Ze zien ook vaak onverzorgd... Er zitten veel vrouwen of hoewel kanslozen stinkdozen met narcistische stoornis problemen, Hollandse vrouwen jullie moeten eens gauw een bezoek je naar de dokter brengen. Ze zien ook vaak onverzorgd eruit op de foto. Hahaha Hollandse dames jullie zetten jullie zelf echt voor gek. Je krijgt wel een reactie maar niemand is daar serieus. Een bagger van een vrouw kan ik genoeg krijgen en vinden en die hoef ik natuurlijk niet. Dan betaal ik beter voor een mooie hoer.

Sterke punten van Knuz

Foto met veel neppe profielen die allemaal gekopieerd zijn van andere websites.

Gooi eens die onverzorgde kanslozen hollandse wijven eruit. Als je een hollandse vrouw moet zoeken kun je beter een huisdier nemen.

Aleydisrdam

Bijna geen serieuze reakties op mijn profiel!
90 % fake en of uit op sex ,geld ect.!
Reakties van echtparen ?! Staat dat in mijn profiel dat ik dat wil ?!
En op mijn berichtjes...
Bijna geen serieuze reakties op mijn profiel!
90 % fake en of uit op sex ,geld ect.!
Reakties van echtparen ?! Staat dat in mijn profiel dat ik dat wil ?!
En op mijn berichtjes reageert er niemand !
Verspilde moeite !!

Sterke punten van Knuz

Gratis dat is dan ook het enige pluspunt!