Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Prettig dat het een gratis datingsite is.

Vriendelijke site

ANDREAS 105

WAARSCHIJNLIJK DE ENIGSTE DATINGSITE MET VEEL LEUKE MENSEN HIER,, HET IS GEBRUIKSVRIENDELIJKE DATING SITE EN CHATTEN , VELEN HEBBEN NU VASTE RELATIE VIA DEZE SITE KNUZ, IK HEB VEEL VRIENDEN AAN... WAARSCHIJNLIJK DE ENIGSTE DATINGSITE MET VEEL LEUKE MENSEN HIER,, HET IS GEBRUIKSVRIENDELIJKE DATING SITE EN CHATTEN , VELEN HEBBEN NU VASTE RELATIE VIA DEZE SITE KNUZ, IK HEB VEEL VRIENDEN AAN OVER GEHOUDEN . DE EIGENAARS VAN DEZE SITE ZIJN KEURIG EN OPRECHT STRENG ,

BIJNA 10 JAAR EEN VAN DE MOOISTE SITE ,

KNUZ IS OK , EN NU ONS VERRASSEN MET DE WEBCAM

Roy Packbier

Dank je voor het geweldig aanbod aan personen.
Het is makkelijk voor iedereen aan te raden.

Sterke punten van Knuz

Leuke site je vind hier echt mensen de eerse echte goede site in mijn optiek.

Nee hoor Lekker makkelijk. Ja 1 punt de avatar als je geen foto hebt erg Creepy!!!

Levert zelden een leuk contact op.

Echt helemaal gratis.

Hoewel mijn zoekopdracht alleen de eigen provincie is, worden in Mijn Matches en Mijn matches online leden uit het hele land zichtbaar. Daar zit ik echt niet op te wachten.

Navigatie...

Navigatie onoverzichtelijk.

Anoniempje

Werkt allemaal prima alleen jammer dat er zoveel inactieve profielen zijn. Leden die zich ooit aangemeld hebben en daarna serieus maanden niet meer ingelogd geweest zijn. Goede tip: profielen die 3... Werkt allemaal prima alleen jammer dat er zoveel inactieve profielen zijn. Leden die zich ooit aangemeld hebben en daarna serieus maanden niet meer ingelogd geweest zijn. Goede tip: profielen die 3 maanden niet ingelogd hebben verwijderen :)
Verder klopt wat ik in een andere reactie over Knuz las: het plaatsen van foto's duurt véél te lang! Realiseer me dat het een gratis site is en daarvoor ook oprecht dankbaar maar het tijdsbestek dat een foto plaatsen nu in beslag neemt is gewoon absurd, zelfs voor een gratis site.

Sterke punten van Knuz

Dat je dus ECHT op deze website met andere mensen in contact kan komen!

- Foto's zouden wel iets sneller geplaatst/gecontroleerd mogen/kunnen worden. Snap dat de site gratis is, maar het tijdsbestek dat het nu kost eer een foto geplaatst is, is echt absurd.
- Soms...
- Soms dan heeft iemand WEL een foto bij zijn/haar profiel maar is deze toch NIET zichtbaar als je het profiel bezoekt .. pas wanneer je bij het profiel zelf op de knop "foto's" drukt (heb het over de app nu) wordt de foto zichtbaar ... echt raar!

Nog geen negatieve ervaring gehad alleen het plaatsen van foto's duurt veel te lang

Sterke punten van Knuz

helemaal gratis en leuke dating site

update foto's duurt veel te lang

Prima, gratis site

100% gratis

mail box overzichtelijker, FAQ

Positief

het is echt gratis

zou ik nu zo niet direct weten

suz1995

Goede site en...gratis, veel contacten dus gewoon goed

Sterke punten van Knuz

Eeerlijke contacten, heb nog geen fake os scammers zoals zoveel op andere site kunnen ontdekken
Maar zou graag zien dat Knuz verplicht gaat stellen foto's mee te plaatsen
Er zijn er te...
Maar zou graag zien dat Knuz verplicht gaat stellen foto's mee te plaatsen
Er zijn er te veel zonder foto en dat stoord mij echt

Verplichten foto's mee te plaatsen

Gratis, en prettig, maar dat merk je ook aan de leden (dat gratis), de motivatie en de afwijzingen (zeg 99%), tja dan vraag ik me toch iets af. Maar dat heb ik bij het gehele dating-gebeuren,... Gratis, en prettig, maar dat merk je ook aan de leden (dat gratis), de motivatie en de afwijzingen (zeg 99%), tja dan vraag ik me toch iets af. Maar dat heb ik bij het gehele dating-gebeuren, reallife contact werkt 100x beter. Verder is het niveau veelal MBO, HBO en hoger zie je veel meer op de betaal-sites.

Sterke punten van Knuz

Gratis, wat ook een nadeel inhoudt

Als je mijn matches kijkt, dat lijkt gewoon alsof knuz alle leden vindt matchen, mij is onduidelijk wat het voordeel ervan is, ik zie het niet.