Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Mijn ervaring met de oude site van knuzz was heel goed. Iedereen aan te bevelen. De nieuwe site vind ik erg slecht.

Sterke punten van Knuz

De oude knuzz was gebruiksvriendelijk. Alle lof. De nieuwe site van knuzz bevat erg veel fouten. Lastig om op de site te komen. Profielen krijgen de melding dat ze verwijderd worden. Dit heeft mij... De oude knuzz was gebruiksvriendelijk. Alle lof. De nieuwe site van knuzz bevat erg veel fouten. Lastig om op de site te komen. Profielen krijgen de melding dat ze verwijderd worden. Dit heeft mij heel leuke contacten gekost.

Alles kan verbeterd worden. Tip voor knuzz..... Niet iedere verandering is een verbetering.

Tot nu toe goed

genoeg aanbod

jammer voor nieuwe leden net als ik dat de review zo lang duurt, want heb 30 min geleden profiel gemaakt en een berichtje gekregen die nu 24 uur moet wachten voordat ze iets terug krijgt van... jammer voor nieuwe leden net als ik dat de review zo lang duurt, want heb 30 min geleden profiel gemaakt en een berichtje gekregen die nu 24 uur moet wachten voordat ze iets terug krijgt van mij.
ik snap het wel dat jullie er zeker van moeten zijn of het goed of slecht is.

Uitstekend. Beter als andere sites !!!

Overzichtelijk en helder

Jammer dat je als je nieuw bent niet direct kunt berichten versturen
Jammer dat je als je nieuw bent niet direct kunt berichten versturen
NAW zou eigenlijk verplichte velden moeten wezen. Als mensen in de buurt wonen, dan kunnen ze makkelijker bij de juiste persoon terechtkomen. Ia ook eerlijk naar de mensen die wel alles invullen.

Ik vind het heel vervelend om dag in dag uit naar de conversatie tussen twee mannen op de wall te kijken.

Gratis

Haal alsjeblieft die mannen weg die met elkaar praten dag in dag uit. Dat is zo oninteressant

Weinig mensen uit brabant

Overzichtelijk

Preview van foto's. Bij veel foto's in profielen in dit na dagen nog niet klaar; mensen zetten er toch foto's in om hun profiel aantrekkelijker te maken, schiet niet op als ze op review blijven staan!

Heb goede ervaring met knus, veel leden, klant vriendelijk

Sterke punten van Knuz

oplettend wat betreft misstanden, transparant

n melding rechts op de site, dat je n nieuw bericht hebt ontvangen, zoals dat op de oude site ook was, moet nu eerst inbox inkijken niet handig

inderdaad er zijn te veel leden, die al...

inderdaad er zijn te veel leden, die al langere tijd niet actief zijn geweest
en misschien, zou er iets gedaan moeten worden, met mensen die niet te vertrouwen zijn, dat als iemand daar melding van doet, daar n verwijzing voor moet zijn, n soort zwarte lijst

Net gestart en nu al contact zonder mijn creditcard te pakken.

Bijna gratis

Wat overzichtelijker webpage

tompoes79

Super site om de ware te vinden

Sterke punten van Knuz

ik ben zo blij dat ik mijn nieuwe vriend hier mag zoeken

Sinds de update naar de nieuwe site, werken een aantal functies niet goed meer, ook is de beveiliging niet optimaal. Site is niet gebruiksvriendelijk, vooral via je mobiel. Soms foute sexgetinte... Sinds de update naar de nieuwe site, werken een aantal functies niet goed meer, ook is de beveiliging niet optimaal. Site is niet gebruiksvriendelijk, vooral via je mobiel. Soms foute sexgetinte advertenties. Ik heb de redactie hierover geïnformeerd.

Gratis
nep accounts worden geweerd

Betere werking site
Betere beveiliging https/ssl
Verbeteren gebruiksgemak

Zoals 't hoort.

Sterke punten van Knuz

Vrijwel alles kunnen doen om in contact te komen met de andere sekse; profielfoto's kunnen bekijken, erop kunnen reageren,....

Geef ik door zodra ik dat ondervind.