Knuz.nl

6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Zilphia

Slechtste dating site ooit, dan mag het ook wel gratis zíjn, je kan het beter een advertentie site noemen, slechte onduidelijke foto's.

Geen eentje

Teveel om op te noemen

roveredo

Goede ervaring al vele jaren op knuz

gratis

Anna van loon

Jammer ben op zoek naar een relatie dan zet je er bij ik zoek geen sex relatie en hoor je niks meer geen reactie,s dan vraag ik me af draait het alleen daarom???

alles gratis

lektor olaf

Echt hopeloos, kan knuz ook niets aan doen, leuke opzet, maar de gratis lady s aldaar aanwezig hebben hun cum laude assertiviteits brevetje gehaald en verhalen dat op onschuldige liefdevolle mannen... Echt hopeloos, kan knuz ook niets aan doen, leuke opzet, maar de gratis lady s aldaar aanwezig hebben hun cum laude assertiviteits brevetje gehaald en verhalen dat op onschuldige liefdevolle mannen die hopen op beter, maar nee, ze wentelen hun aanrecht onrecht van het verleden af op die mannen die het zo goed bedoelen en alleen op zoek zijn naar een liefdevol nieuw bestaan. Ik heb er slechts een in een jaar of wat aan boord gekregen, maar dat kon echter wegens omstandigheden niet doorgaan. Heren, echt, begin er niet aan want je wordt ondergedompeld in een zeer aggressief bad van onbenulligheden en sterkte agressie waarbij het veelal lijkt of de geachte ladys ergens in paviljoen b in een gesloten inrichting zitten en dit ter verpozing doen. Laten dus!!!

Sterke punten van Knuz

knuz zelf kan er ook niets aan doen dat het gehalte van de meeste lady s zeer benedenwaards is...

beter op letten knuz mensen, jullie bedoelen het goed maar gaat zo vaak mis...

Wollie

Bar en bar slecht puur fake,heb er geen goed woord voor over.
Spiegelen het mooier voor,dan dat het is.
Mensen begin er niet aan,lijkt wel een betaal site.
Niet aan beginnen.

Geen.

Waardeloze site.

Dre

Ronduit slecht alleen maar de zelfde profielen zelden een reactie en als je het wel hebt is het spam of het lijkt wel of je met iemand van knuz aan het appen bent pfff

Alles

Knus.nl

Het is weer een site met heel veel nepprofielen. Alleen oplichters

Sluit de oplichters website

Sterke punten van Knuz

Een profieltekst neer kunnen zetten zonder deze in te moeten korten naar 2000 tekens, zoals op bijna alle datingwebsites. Originele eigen lay-out in tegenstelling tot vele andere datingwebsites met... Een profieltekst neer kunnen zetten zonder deze in te moeten korten naar 2000 tekens, zoals op bijna alle datingwebsites. Originele eigen lay-out in tegenstelling tot vele andere datingwebsites met basis uiterlijk alsof die gewoon te koop zijn, en door een ieder gebruikt kan worden.

Mannelijke slijmjurken en players van de website knikkeren die op alle profielen hetzelfde reageren.
Vrouwen van de website knikkeren die soms wel 7 jaar lang (en vaak aan één stuk door) op Knuz staan met dezelfde foto.
Nietszeggende na-bouw woordjes en zinnen niet toelaten in profielteksten. Leuk, gezellig en sociaal (moet nog maar blijken), spontaan (maar vrijwel nooit spontaan zelf contact zoeken). Ik sta midden in het leven, ik geniet van het leven, mijn kinderen zijn mijn alles.

Dingo

Ik heb al een paar keer geprobeerd op deze manier mensen te leren kennen maar ik heb het vermoeden dat de eigenaren van de website onbetaalde leden dwarsbomen door ze onzichtbaar te maken en ik heb... Ik heb al een paar keer geprobeerd op deze manier mensen te leren kennen maar ik heb het vermoeden dat de eigenaren van de website onbetaalde leden dwarsbomen door ze onzichtbaar te maken en ik heb het ook al een paar keer meegemaakt dat mensen mij berichten sturen en ik na een tijdje niks meer terug hoor, en blijkt achteraf dat ze mijn berichten helemaal niet ontvangen hebben.. Rare site, ik vertrouw er helemaal niks van. Eigenaar niet vriendelijk of behulpzaam, je moet zelfs betalen om 'sneller hulp te krijgen'. Waardeloos.

Sterke punten van Knuz

Ik kan niks bedenken, de site is erg dood, ik vermoed dat er hooguit 100 mensen actief zijn en de eigenaren ben ik ook niet over te spreken.

Stop met dwarsbomen van onbetaalde leden of maak het gewoon voor betaalde leden.

saruman

Best goed