Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Knuz.nl weinig actieve leden en dames die je proberen op te lichten

Sterke punten van Knuz

Gratis maar is ook niks bijzonders

Voor een gratis site is het best redelijk

Sterke punten van Knuz

gratis, mail en chat mogelijkheden

fakegehalte is vrij hoog. Sommige leden kopiëren teksten van andere leden en daar wordt niet aan gedaan. Hoe weet je dan wie "echt" is en "fake".

Overzichterlijk en voldoende leden

gratis , geen verborgen slinkse ( lexa) extra bijbetalingen

Grigori

Zeer leuke site leuke mensen, ik ben net lid en hoop tzt vanuit een date een leuke vriendschap of toekomstige partner te vinden

Sterke punten van Knuz

Goed overzichetlijk en makkelijk om in contact te komen met andere mensen

Niks veranderen prima zo

Gerrit

Wel goed

Mensen terug antwoord geven

Dat bepaalde mannen in de gaten worden gehouden
Gedracht op merkings tegen vrouwen

Gewoon lekker beetje windowshoppen en soms inderdaad een leuk contact vinden.

Sterke punten van Knuz

De eenvoud en dat het in principe gratis is.

Het valt me op dat veel mensen commentaar hebben op de manier waarop mensen met de site omgaan. Sommige van die punten zou Knuz zelf misschien iets aan kunnen doen maar voor het merendeel ligt het... Het valt me op dat veel mensen commentaar hebben op de manier waarop mensen met de site omgaan. Sommige van die punten zou Knuz zelf misschien iets aan kunnen doen maar voor het merendeel ligt het toch echt aan de bezoekers, de site zelf doet niets meer dan mogelijkheden geven - die kunnen dan goed of slecht gebruikt worden. Als je je bijvoorbeeld irriteert aan de berichtjes op de wall: gewoon niet meer naar kijken dus.

pierre-angelo

Ik vind de site niet slecht als je net in het dating gebeuren zit maar er zitten veel haken en ogen aan!

het is gratis.

- als iemand niet matched of je blokkeerd iemand dat je die elke keer weer tegen komt op de site, is het niet handiger om die te verwijderen op mijn eigen zoek resultaten!

-...

- geen foto vind ik een slechte zaak
- het niveau is soms diep treurig, is het niet handig om niveau's aan te geven van lbo, mbo, hbo, wo, ac, uni.
- recente foto's plaatsen en duidelijke foto's
- als je een foto wil plaatsen of veranderen dat dit sneller moet gebeuren van de helpdesk

Diverse leden die al vele jaren op Knuz staan zijn erg overheersend aanwezig, er is sprake van "kliek" vorming. Deze personen denken dat ze zich overal mee mogen bemoeien en zijn vaak beledigend... Diverse leden die al vele jaren op Knuz staan zijn erg overheersend aanwezig, er is sprake van "kliek" vorming. Deze personen denken dat ze zich overal mee mogen bemoeien en zijn vaak beledigend naar anderen toe. Vooral op de frontpage wordt van alles geroepen en gedaan door met name deze harde kern. Het heeft weinig weg van een datingsite is langzaam een verenigingssite van irritante vrijgezellen aan het worden. Opvallend is dan ook nieuwe leden die al snel weer hun profiel verwijderen door de opmerkingen en praat van de harde kern. Als je niet wordt geaccepteerd door deze kern dan wordt je gewoon weggejaagd. Redactie treedt niet op tegen deze vaste kern, helaas. Nee niet mijn ding.

gratis en makkelijk toegankelijk

Storingsgevoelige site, irritante en vertragende reclames

Leuke dates gevonden, helaas nog geen vaste relatie. Je kunt wel gemakkelijk in contact komen met andere leden. Op de chat zitten wel veelal mensen die meer uit verveling chatten dan dat ze... Leuke dates gevonden, helaas nog geen vaste relatie. Je kunt wel gemakkelijk in contact komen met andere leden. Op de chat zitten wel veelal mensen die meer uit verveling chatten dan dat ze serieus op zoek zijn naar een relatie. Mensen onder 30 jaar kunnen beter naar een andere datingsite gaan. Meeste leden zijn tussen 30 en 50

Sterke punten van Knuz

Gratis voor alle basisfuncties,brichten sturen en chatten. Makkelijk contact leggen.

Matig, veel dom gedoe op de wall, weinig respons op berichten. Site zelf Is traag.

Gratis,

Haal de comments van de wall die worden gevuld door vmbo niveau. Maximale inschrijftijd