Knuz.nl

6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

rustigenvrij

Heb er al een paar keer op gestaan ...als ik er mee aan ga worden ben ik weer een tijdje weg op de site ....maar heb een paar leuke contacten er aan over gehouden
En ja ,negatief kun je...
En ja ,negatief kun je altijd zijn maar daar heb ik geen zin in ...hoop dat een ieder zijn best doet om er een leuke site van te maken

Sterke punten van Knuz

In deze tijd een gratis site is een sterk punt

Een beetje traag

Bert

Profielen die langer dan een maand niet regeren of onbekend is gewoon verwijderen!!!!!!!
Geen profielen toe laten op de site zonder foto!!!!!!!!

Sterke punten van Knuz

Leuke site ook vanwege hij graties is Nogmaalsmaar kan altijd verbeterd worden

Nogmaals geen leden toe laten zonder foto!!!!!!!!
En langer dan maand afwezig of totaal niet bekend verwijderen van profiel komt erg veel voor op jullie site

Onbetrouwbare filters.
Gemiddeld nivo

Sterke punten van Knuz

Absoluut dat het een gratis site is

Onbetrouwbare filters
Gezochte leeftijdsgroep vermelden op het paginaoverzicht

een gebruiker

Weinig echt actieve profielen, pagina s laden traag, zoekmachine werkt maar half, als je in de zoekmachine 25 pagina s krijgt met profielen krijg je veel pagina s met steeds dezelfde profielen, dus... Weinig echt actieve profielen, pagina s laden traag, zoekmachine werkt maar half, als je in de zoekmachine 25 pagina s krijgt met profielen krijg je veel pagina s met steeds dezelfde profielen, dus je moet 25 pagina s door om er in werkelijkheid maar 15 bv te zien, vink je bv aan foto s eerst, dan krijg je toch veel profielen zonder foto, enz enz ,veel kliekjesvorming en haat en nijd onder elkaar, vooral op de homepage, oplichters actief, maar dat is op heel internet, irritante reclame, (die kun je uitzetten, op knuz betaald, op internet een gratis programma, dan krijg je op geen enkele site meer reclame, ook niet naast je postvak in bij outlook bv) knuz is in principe gratis, hebben wel verschillende betaaldiensten, helpdesk geen contact mee gehad, kan ik dus niks over zeggen.

grotendeels gratis

zie review boven

Prima, veel leuke contacten gehad al.

Gratis
Goede en gratis apps

Florus

Er is veel te zoeken maar weinig te vinden

Het is gratis

Klantvriendlijkheid.

Prima site

alles

sekenia

Rik

Prima datingsite, op sommige punten zelfs beter dan de grote betaal-datingsites. De app is ook een mooie extra.

Echt gratis
App werkt prima

Geblokkeerde leden niet meer tonen

Evert

Matig.. Wellicht is de verhouding vrouw/man groot. Gezien de profiel beschrijvingen bij vrouwen lijkt er op dat serieuze mannen hier niet opvallen. Jammer want wellicht is dat een reden dat 75% van... Matig.. Wellicht is de verhouding vrouw/man groot. Gezien de profiel beschrijvingen bij vrouwen lijkt er op dat serieuze mannen hier niet opvallen. Jammer want wellicht is dat een reden dat 75% van de vrouwen niet reageren op een bericht.
Het is verdorie nog erger dan solliciteren...

gratis

snelheid foto plaatsen
Het is niet duidelijk wat de verhouding man / vrouw is.