Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Niet slecht, maar haal aub "Hanu de (pseudo)schrijver" en dergelijke kwetsende, beledigende en arrogante personages WEG van de prikbord !!!

Gratis

Weg met de prikbord!

Jaavs

De kwaliteit van de soort mannen is ver beneden de niveau. Veel probleemgevallen.

Het is gratis

Het mag wat beter met het gebruik. De site werkt vaak niet. En klikken op een optie is niet makelijk. Het springt steeds weg. Het logt zich vanzelf uit en te snel

Reactie Knuz.nl:

M.b.t. de verbeterpunten hebben we uitgelegd hoe de site werkt. Hier is een misverstand ontstaan. De site werkt namelijk wel op de gestelde punten. M.b.t. de mannen die dit lid heeft benaderd... M.b.t. de verbeterpunten hebben we uitgelegd hoe de site werkt. Hier is een misverstand ontstaan. De site werkt namelijk wel op de gestelde punten. M.b.t. de mannen die dit lid heeft benaderd kunnen we niet veel zeggen. Op iedere dating kunnen personen lid zijn die niet goed matchen met elkaar.

Meindert

Weinig reacties op reacties die ik verstuur

Gratissss!
Goed aangegeven hoe je profiel te verwijderen!

Functies soms moeilijk te vinden of helemaal niet.. ze zijn er wel, want dat zie ik bij andere gebruikers zoals je verjaardag instellen of instellen dat jouw laatste bezoek niet openbaar is. Deze... Functies soms moeilijk te vinden of helemaal niet.. ze zijn er wel, want dat zie ik bij andere gebruikers zoals je verjaardag instellen of instellen dat jouw laatste bezoek niet openbaar is. Deze functies zijn onvindbaar voor mij. Misschien omdat ik met een tablet werk? Ik heb van andere gebruikers gehoord dat ze geen foto geplaatst hebben, en dat ook niet van plan zijn, en toch staat er review op. Dan denk je dus dat er en foto beoordeeld wordt, en binnenkort tevoorschijn komt. Ik weet nu dus dat zo'n foto misschien wel nooit komt.

Susan

Vind het een beetje stil op knuz ! steeds het zelfde gezicht soms tot vervelends toe tijdje niet in gelogt nog het zelfde .

geen idee

Foto

Jamar1946

Mijn ervaring is dat met het gratis gebruik er wel regelmatig advertenties in beeld zijn, maar dat neem ik voor lief. Tenslotte moet deze site wel iets opleveren.
Wat ik heel jammer vind is...
Wat ik heel jammer vind is dat personen nauwelijks een berichtje terugsturen als me van mij een berichtje ontvangen. Dat is toch niet teveel gevraagd?

Sterke punten van Knuz

Sterke punten is, wat bijna iedereen meldt, dat het gratis is.
De sites zijnoverzichtelijk

Als je de bijgesloten foto's groot wil zien, maak ze dan ook echt groot.
Als je de bijgesloten foto's groot wil zien, maak ze dan ook echt groot.
Verzonden en ontvangen berichten zouden bij de persoon moeten staan die we hebben uitgezocht. Nu switch ik van" in" naar "verstuurd" en dat is niet makkelijk werken.

Leny

Gratis belangrijkste reden ivm inschrijven!! Teveel zelfde profile's en ook zonder foto. Moet het nog uitvinden hier. Net aangemeld. Tot nu toe positief. Behalve zoekpagina. Zoek heren en krijg... Gratis belangrijkste reden ivm inschrijven!! Teveel zelfde profile's en ook zonder foto. Moet het nog uitvinden hier. Net aangemeld. Tot nu toe positief. Behalve zoekpagina. Zoek heren en krijg veel dames in het zoeksysteem .

Teveel dezelfde profiles door het hele zoeksysteem heen.. Zoek heren en geen dames.

Paar leuke dates gehad!

het is gratis!

Op de voorpagina zitten wat verveelde huisvrouwtjes, de hele dag en avond,
met elkaar te zeuren, terwijl ze niet eens een man zoeken,
erg irritant!!

Aanbod is bedroefend, je ziet een jaar lang dezelfde koppen voorbij komen. Heb het idee dat de site vooral gebruikt wordt voor de zondagmiddag chat. Bij het plaatsen van een foto moet je flink... Aanbod is bedroefend, je ziet een jaar lang dezelfde koppen voorbij komen. Heb het idee dat de site vooral gebruikt wordt voor de zondagmiddag chat. Bij het plaatsen van een foto moet je flink geduld hebben want ze worden handmatig gereviewd toch kon het gebeuren dat er een vent, naakt in al z'n glorie te zien was. Slecht.

"Gratis"

Site ziet er knullig uit, functies werken niet altijd, lay-out is amateuristisch

fibonacci

Een dating site is bedoeld om met andere mensen in contact te komen.
Dat kan hier erg gemakkelijk en bovendien gratis.
Wat wil je meer ?

Andere tierlantijntjes daarom heen,...
Een dating site is bedoeld om met andere mensen in contact te komen.
Dat kan hier erg gemakkelijk en bovendien gratis.
Wat wil je meer ?

Andere tierlantijntjes daarom heen, zijn niet belangrijk.
Die kun je gewoon negeren, als je je daaraan stoort.
Een echte aanrader

Gratis.
Gemakkelijk

Slecht

Sterke punten van Knuz

Is geen date site maar een roddel site