Knuz.nl

6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Adriano

Goed website, maar is jammer niet kan wijzigen de positie van de fotos

Goede site; het is belachelijk dat andere sites zo'n smak geld vragen voor een website dat eruit ziet alsof het even in een weekendje door een dronken student in elkaar is geflanst, en alleen maar... Goede site; het is belachelijk dat andere sites zo'n smak geld vragen voor een website dat eruit ziet alsof het even in een weekendje door een dronken student in elkaar is geflanst, en alleen maar in de weg zit omdat zo'n luilak geen echte baan aankan. Knuz bewijst dat je geen reclame hoeft te bekostigen. Videos kunnen plaatsen is ook leuk, en van deze tijd.

Sterke punten van Knuz

Gratis, zoals het hoort. Voldoende interessante leden.

Ziet er een beetje jaren 90 uit met langzame onhandige navigatie, maar ok, ik kan ermee leven. Wat wel irritant is is dat de foto's onnodig beoordeeld worden door een admin, en nog langzaam ook. De... Ziet er een beetje jaren 90 uit met langzame onhandige navigatie, maar ok, ik kan ermee leven. Wat wel irritant is is dat de foto's onnodig beoordeeld worden door een admin, en nog langzaam ook. De helft van de mensen heeft geen zichtbare foto daardoor. De paar personen die het voor iedereen verpesten kunnen ook wel gewoon gerapporteerd worden door de gebruikers zelf; dat is de huidige industrie standaard en geeft uiteindelijk hogere kwaliteit. De paar preutse kwasten die niet tegen een rare foto kunnen zouden dan de nog niet voldoende gekeurde foto's uit kunnen zetten.

Colin A. Campbell

Op vele manieren beter dan de betaalde dating sites! Alleen jammer over de beperkte aantal foto's die geplaatst kunnen worden. Aan de andere kant ook begrijpelijk voor een100% gratis dienst.

Sterke punten van Knuz

Geheel gratis, tenzij men bijzonder dingen wilt doen...een bericht in de banner plaatsen of een bloemetje sturen. Voor de rest kan men contact met iedereen opnemen.

Reclames vormen geen...

Reclames vormen geen hinder tijdens het gebruik van de website.

Het zou leuk zijn wanner er meer foto's geplaatst kunnen worden. Met maar vier foto's denk ik dat veel leden elkaar naar sociale profielen verwijzen of mobiele contact met elkaar opnemen om foto's... Het zou leuk zijn wanner er meer foto's geplaatst kunnen worden. Met maar vier foto's denk ik dat veel leden elkaar naar sociale profielen verwijzen of mobiele contact met elkaar opnemen om foto's te delen.

Geen Windows Phone app;-( Geen deal breaker though

Michael63

Het valt me op dat er veel dames zijn die nergens op reageren als je een bericht stuurt naar diverse dames krijg je geen antwoord niet of ze het zien zitten of dat ze er vanaf zien.Ook heb ik een... Het valt me op dat er veel dames zijn die nergens op reageren als je een bericht stuurt naar diverse dames krijg je geen antwoord niet of ze het zien zitten of dat ze er vanaf zien.Ook heb ik een paar contacten gehad die de zaak probeerde op te lichten, dat is helemaal geen goede zaak. Op de chat zijn telkens dezelfde mensen te vinden die zitten te keuvelen. Plis punt is dan wel dat het gratis is maar wel met diverse tekortkomingen

gratis

Fakers eraf halen en zorgen dat iemand die een een bericht stuurt ook een antwoord krijgt, positief of negatief

Jan Willem kiers

Super site mijn liefde gevonden

Gr bart43 Jan willem

Van der Taelen Daniël

Zonder woorden altijd heel goed ,

Matige site, heb al wat datingsite versleten maar via Knuz nog niet gelukt om een date te scoren, via andere sites wel.

Sterke punten van Knuz

Veel leden, helaas ook veel zonder foto.

Het is gratis, en dat is te merken, weinig personen die serieus opzoek zijn naar een partner en alleen een beetje willen mailen maar al snel afhaken. Klein bedrag per maand rekenen en het is voor... Het is gratis, en dat is te merken, weinig personen die serieus opzoek zijn naar een partner en alleen een beetje willen mailen maar al snel afhaken. Klein bedrag per maand rekenen en het is voor iedereen te betalen en als je niet serieus bent sla je de site over. Het niet kunnen zoeken op kinderwens ja/nee is er irritant, ben je net lekker in contact met iemand, blijkt die persoon er tegenovergesteld in te staan, dan is verder contact gelijk zinloos. Blijf het onbegrijpelijk vinden dat niet standaard in elke datingsite verwerkt zit.

Bibi57

Redelijk.

Gratis

Irritant dat je bij je statistieken op een naam moet klikken om het profiel te zien. Een pop-up met een foto zou veel handiger zijn. Zo voorkom je ook valse verwachtingen als je voor de zoveelste... Irritant dat je bij je statistieken op een naam moet klikken om het profiel te zien. Een pop-up met een foto zou veel handiger zijn. Zo voorkom je ook valse verwachtingen als je voor de zoveelste keer op een profiel klikt die niet aan jouw verwachtingen voldoet!.

Anoniem lang lid

Prima hoor. Beter dan de andere zooi van datingsites die je niet gratis laten mailen.
Ik hoop dat knuz de grootste word of blijft, want ze bieden genoeg. Dat ze even soms tijdelijke storing hebben maakte ik in 5 jaar slechts een paar keer mee.
Al heb ik in 5 jaar tijd geen vrouw op niveau gevonden. Dat valt echt nog tegen. Velen geven HBO aan maar dat is echt lachwekkend.
En wat een boel karakters bij elkaar. Geweldig om al die karaktertrekken tegen te komen.

Sterke punten van Knuz

Heel Nederland zou hier moeten zitten. Het werkt namelijk. Je zoekt, je leest voldoende, je kan mailen, alles is er.
Dat er weinig niveau van leden te vinden is dat is niet aan Knuz.

Niet 100% mobiel. Chat crashed laatste tijd in Mozilla, niet in Chrome. Verder zijn er genoeg tips maar die diepliggende waslijst heb ik eerder al gemaild.