Knuz.nl

6.4/10

overzichtelijk

meer lede

Phillip

Binnen één maand twee personen gesproken. Wij blijven contact houden om te kijken of er een vriendschap mogelijk is.
Helaas gebeurd het ook op deze site dat Knuz leden niet reageren op een...
Helaas gebeurd het ook op deze site dat Knuz leden niet reageren op een reactie. Jammer dat zelfs een kort antwoord als geen interesse er bij sommigen niet afkan. Verder een goede site.

Sterke punten van Knuz

In principe heb ik tot nu toe alles sterk ervaren bij Knuz.

Ik zou zo geen verbeterpunten kunnen noemen.

debo

Ik ben een tijdje op de site, ben op zoek naar een serieuze relatie nog niet gevonden. Ik vind deze site redelijk goed ,hoop wel een leuke partner te vinden hier.

Anoniempje

Alleen jammer dat je niet 1 op 1 kunt chatten en geen emococions heeft
Voor de rest fantastisch

Veel volwassen kinderen...

hans

Ik krijg veel foutmeldingen op de site, veel goedkope banners met sexy dames waarvan je weet dat je daar niets mee kan, een reclame lint met opmerkingen ziet er een beetje kermisachtig uit, het... Ik krijg veel foutmeldingen op de site, veel goedkope banners met sexy dames waarvan je weet dat je daar niets mee kan, een reclame lint met opmerkingen ziet er een beetje kermisachtig uit, het uploaden van een foto duurt erg lang, Beschrijvingen zoals fotomatching vind ik wat vaag. Dit geldt ook voor de beschrijving van de chatruimte. Wat kan je daar nu van verwachten? Positief vind ik de vele leden die een foto hebben geplaatst

veel leden met foto

1) Alle overbodigheden op de site verwijderen, minder lawaai, maar wel prikkelend
2) Teksten zijn niet echt klantgericht
3) Vormgeving kan wel wat subtieler

Ik heb via knuz een leuke vriend gevonden en 100% gratis zo moet een dating site zijn knuz is voor anderen dating site's een groot voorbeeld.

Sterke punten van Knuz

Het is gratis en je kan gewoon onbeperkt berichten schijven zonder gezeik.

York Verboeket

Met vorige profiel had ik op Knuz 9 dates en 2 dames ben ik blijven zien. Helaas hebben ze allebei een relatie dus ben ik weer aanwezig. Top site, super gewoon!

Sterke punten van Knuz

Snel overzicht, discreet en afgeschermd van Google

Het verkrijgen van credits mag discreter

Het meest frustrerende is wel het feit dat degene naar wie je een leuk berichtje stuurt, niet eens de moeite neemt om op je bericht te reageren. Ook zijn sommige mensen heel erg veeleisend, heb je... Het meest frustrerende is wel het feit dat degene naar wie je een leuk berichtje stuurt, niet eens de moeite neemt om op je bericht te reageren. Ook zijn sommige mensen heel erg veeleisend, heb je dit of heb je dat dan si het nutteloos om te reageren. Wees niet zo veeleisend, nobody is perfect. er zijn profielen van leden die al maanden en zelfs jaren niet meer actief zijn, maar deze blijven wel zichtbaar op de site, misschien een idee om deze profielen te verbergen of te verwijderen

Gratis

Oude profielen van leden verbergen/verwijderen op die manier blijft de site ook overzichtelijk