Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Weinig goeds haast tot nooit een reactie het enige wat je leest " je bent mijn type niet" nee de jackpot vindt je hier niet

gratis

leden die lang niet actief zijn geweest verwijderen

Goede ervaringen tot nu toe

Sterke punten van Knuz

Alles is overzichtelijk geen belang bij winst maken.

Teveel vrouwen die nooit online zijn en als ze online zijn hebben ze niet het fatsoen om te antwoorden al hebben ze ook geen interesse, en er zijn te weinig nieuwe aanmeldingen

Sterke punten van Knuz

Het is leuk omdat het gratis is

Profielen die al maanden niet online zijn verwijderen en beter controleren op fake profielen dmv telnr

Zeevonk

Een site die steeds beter wordt en veel profielen heeft in mijn leeftijdscategorie ( bijna 60 )

Sterke punten van Knuz

Heb het gevoel dat men hier wel eerlijk te werk gaat. Betaalde ( veel ) sites houden je voor de gek met niet bestaande profielen.

Dat je niet in contact kan komen meer mensen onder je leeftijd. Ik heb regelmatig last van jonge mannen met obscene teksten die ze me ongevraagd sturen. ( een blokkade zou heerlijk zijn.

William Jeanpierre

Als Belg heb je bijna geen kans om binnen redelijke afstand iemand te contacteren. Ik kan moeilijk naar Nederland verhuizen aangezien ik 7 parochies en enkele rusthuizen moet voorzien van muziek.... Als Belg heb je bijna geen kans om binnen redelijke afstand iemand te contacteren. Ik kan moeilijk naar Nederland verhuizen aangezien ik 7 parochies en enkele rusthuizen moet voorzien van muziek. Dat is voor mij het enige minpunt en ik ik wens de Nederlandse leden veel geluk toe.

Sterke punten van Knuz

Zoals hoger vermeld, veel sterke punten, vooral in rekening genomen dat het gratis is!!

Ik mis een groep Belgische leden...

De website ziet er goed uit, maar de helpdesk is niet echt behulpzaam, ik heb al drie mails gestuurd naar de helpdesk maar ik krijg maar geen reactie terug. als je credits wilt aanschaffen dan staat... De website ziet er goed uit, maar de helpdesk is niet echt behulpzaam, ik heb al drie mails gestuurd naar de helpdesk maar ik krijg maar geen reactie terug. als je credits wilt aanschaffen dan staat er in de beschrijving dat het ook met je mobiel kan maar ik zie nergens die mogelijkheid.

Ik krijg elke keer van vrouwen te horen dat ze geen foto's zien in mij profiel, terwijl als ik zelf kijk naar mij profiel dan zie ik toch echt foto's staan.

Mooie website

Mail berichten beantwoorden op de helpdesk.
Credits kopen via mobiel.

Minder nep profielen.
Mail berichten beantwoorden op de helpdesk.
Credits kopen via mobiel.

Minder nep profielen.
Je maakt bijvoorbeeld een foto met een webcam met een bepaalde vereisten zoals een hand omhoog of duim omhoog.

Wel goede ervaringen. Maar ook veel mensen die je blokken, niet meer reageren of rare berichten sturen. Maar dat is op elke site zo.

Duidelijke profielen.
Verder complimenten, hoor. Een mens moet wat te zeuren hebben...

1) Het is moeilijk om helpdesk iets te sturen. Iets met fotootjes klikken, je bent een half uur bezig.
2) Het is lastig om met een smartphone mail of profielen te lezen. Constant gaat het scherm weg, op zwart of je wordt van de site gehaald.
3) Wanneer je iets aan de helpdesk meldt wordt er niets mee gedaan. Geen terugkoppeling of zo. Er zijn dubbele profielen. Je blokt het een, en ze komen met een ander profiel gelijk tevoorschijn. Dat moet niet kunnen.

Geert

Nieuw !!!

gratis

communicatie

Remy

Prima datingsite.

Sterke punten van Knuz

Vooral het feit dat het meeste gratis is spreekt mij aan. Daarnaast is het ook fijn dat de website overzichtelijk is (dit is echter minder overzichtelijk als ik de site open op mijn mobiel).

chatten met leden waar die online zijn (een op een chat)

Eén grote vleeskeuring. Vrouwen reageren bijna nooit op berichten en veel nepprofielen.

Het is gratis.

Bij een bericht verplicht een persoonlijk bericht of 'geen interesse' bericht laten sturen. Dat zal die vrouwen leren.