Knuz.nl

Aanbod van leden op Knuz
6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Onbeantwoorde reacties, Spelfouten, stomme profielen, domme opmerkingen in gastenboek. Vrouwen die er een theekransje van maken

Sterke punten van Knuz

Gratis! Hoewel er dan wel van alles op af komt

Man zoekt man of vrouw zoekt vrouw mist nog
Man zoekt man of vrouw zoekt vrouw mist nog
Nu krijgen lesbienes veel mannelijke reacties heb ik gelezen. Bij de homo's weet ik het niet, denk minder vrouwelijke reacties bij homo's want vrouwen zijn wat fatsoenlijker.
Beter mobiel toegankelijk maken
Geen geld vragen voor helpdesk-hulp!

Een gratis site, misschien wel de grootste en dat merk je! Dat ze gratis zijn en de grootste want er lopen ook de grootste gekken rond! Alles wat nergens naartoe kan, een betaalt abonnement is... Een gratis site, misschien wel de grootste en dat merk je! Dat ze gratis zijn en de grootste want er lopen ook de grootste gekken rond! Alles wat nergens naartoe kan, een betaalt abonnement is blijkbaar toch een drempel, komt op knuz terecht!
Al enkele weken neemt de waanzin op deze site toe. Nep profielen die erg beledigende en respectloze opmerkingen maken naar anderen. Berichtjes die smerig, bedreigend etc zijn.
Hierdoor zie je al snel nieuwe leden na 1-2 dagen weer vertrekken. De redactie kan het niet aan om deze terreur te stoppen.

Sterke punten van Knuz

open, gemakkelijk toegankelijk, veel mogelijkheden.

weg met die "wall" is meer een plek om mensen af te zeiken dan iets anders! Betere controle bij nieuwe leden en sneller reageren op nep profielen

Grappig hoeveel mannen hier lopen te klagen dat vrouwen geen reactie geven. Ik ben 1 van die meiden en krijg wel 30-50 berichten PER DAG! van veelal opdringerige of cliche mannen, de dag erna staan... Grappig hoeveel mannen hier lopen te klagen dat vrouwen geen reactie geven. Ik ben 1 van die meiden en krijg wel 30-50 berichten PER DAG! van veelal opdringerige of cliche mannen, de dag erna staan dezelfde mannen er ook weer tussen. Logisch dat ik niet iedereen ga antwoorden, als ik interesse heb antwoord ik en zoniet dan niet.

Gratis

Geen filter dat alleen mensen binnen je zoekfunctie contact kunnen opnemen.

Bianca goedmoment

Jammer dat een vast clubje de dienst uitmaakt op de beginpagina... als je ertegenin gaat word je vd site afgedonderd zonder een waarschuwing, het vaste clubje krijgt hoogstens n waarschuwing of een... Jammer dat een vast clubje de dienst uitmaakt op de beginpagina... als je ertegenin gaat word je vd site afgedonderd zonder een waarschuwing, het vaste clubje krijgt hoogstens n waarschuwing of een kort spreekverbod.

Sterke punten van Knuz

Als je je alleen bezighoudt met persoonlijke kontakten, dus direct mailkontakt kun je na veel zeven ook leuke mensen ontmoeten.

Laat het commentaar stoppen op de wall dat geeft een hoop rust en minder geroddel

Deprimerend

Sterke punten van Knuz

Weinig vrouwlijke leden en vooral ouderen, veel arrogante meiden die hier alleen voor een aandachts boost zitten, veel meiden die je gewoon totaal negeren of midden in een leuk gesprek ineens niets... Weinig vrouwlijke leden en vooral ouderen, veel arrogante meiden die hier alleen voor een aandachts boost zitten, veel meiden die je gewoon totaal negeren of midden in een leuk gesprek ineens niets meer van zich laten horen.

Gijn prettige ervaring dus maar het zal wel niet aan deze site liggen maar meer aan hoe mensen tegenwoordig zijn.

meer vrouwlijke leden, profielen die alleenmaar aandacht willen verwijderen.

Ben voor de derde keer lid en steeds de volgende ervaring: berichten worden wel gelezen maar in 80% van de gevallen niet beantwoord. Zelf krijg ik voornamelijk berichten van oudere vrouwen, terwijl... Ben voor de derde keer lid en steeds de volgende ervaring: berichten worden wel gelezen maar in 80% van de gevallen niet beantwoord. Zelf krijg ik voornamelijk berichten van oudere vrouwen, terwijl ik een duidelijke leeftijdsindicatie heb gegeven. Dit alles valt Knuz overigens niet te verwijten. Zie het momenteel meer als amusante afleiding.

Sterke punten van Knuz

Site werkt goed en snel.

n.v.t.

Op zich is Knuz een goede site. Alleen geven de lieve zich verschuilende lady s nooit antwoord, zoals anderen al eerder aangaven. Jammer, wat doen zij hier dan toch vraag je je af.... Op zich is Knuz een goede site. Alleen geven de lieve zich verschuilende lady s nooit antwoord, zoals anderen al eerder aangaven. Jammer, wat doen zij hier dan toch vraag je je af. Beleefdheidsvormen zijn blijkbaar niet meer van deze tijd.....

Sterke punten van Knuz

gratis voor een ieder, maar heel veel vrouwelijke leden zonder fatsoen!

controleren of lady s wel echt zijn en ook antwoorden kunnen geven, zelfs een afwijzing zou beter op z n plaats zijn, Knuz zelf is overigens een goed gratis item, bravo daarvoor, de aanschuilende... controleren of lady s wel echt zijn en ook antwoorden kunnen geven, zelfs een afwijzing zou beter op z n plaats zijn, Knuz zelf is overigens een goed gratis item, bravo daarvoor, de aanschuilende lady s echter die nimmer antwoord geven treft echt veel blaam, Knuz.nl uiteraard niet!

Samenisleuker

Nog maar drie dagen op Knuz. Vergeleken met Tinder is dit een hele vooruitgang. Bescherming tegen oplichters (die helaas ook actief zijn) is mogelijk door doelgroep in leeftijd af te bakenen. In het... Nog maar drie dagen op Knuz. Vergeleken met Tinder is dit een hele vooruitgang. Bescherming tegen oplichters (die helaas ook actief zijn) is mogelijk door doelgroep in leeftijd af te bakenen. In het mailgedeelte zitten beantwoord - en verwijderknop te dicht op elkaar. Daardoor wordt makkelijk de verwijderknop geactveerd terwijl dat niet de bedoeling is. Hierdoor gaan ongewild contacten verloren en zijn niet meer te herstellen.

Sterke punten van Knuz

Veel keuzemogelijkheden om te reageren. Uitgebreide zoekmogelijkheden.

De beantwoord- en verwijder berichtknop in de mailbox uit elkaar halen! Ik denk dat dit opgelost kan worden door het woord "bericht" te verwijderen? Dat staat nu namelikk onder "beantwoord" maar is... De beantwoord- en verwijder berichtknop in de mailbox uit elkaar halen! Ik denk dat dit opgelost kan worden door het woord "bericht" te verwijderen? Dat staat nu namelikk onder "beantwoord" maar is gekoppeld aan "verwijder".
Profielen zonder foto weigeren? Deze gebruikers zijn uit op persoonlijke gegevens.

Andreas 105

Heel leuk, heel vriendelijk mensen hier op Knuz.nl op een paar uitzondering na , deze verdwijnen wel vanzelf nadat een bel c.q skype verbinding verzoek ingesteld of gevraagd wordt !

Sterke punten van Knuz

Sterke punten; heel professioneel ,bijna ieder huishouding heeft van Knuz.nl gehoord. Zelfs het bedrijfsleven gaat straks van deze unieke datingsite verzilveren , dan brengt U ook de winkel etc... Sterke punten; heel professioneel ,bijna ieder huishouding heeft van Knuz.nl gehoord. Zelfs het bedrijfsleven gaat straks van deze unieke datingsite verzilveren , dan brengt U ook de winkel etc thuis hoera ! smile!!

Wel het is meer dan gratis genoeg.! Misschien in de toekomst een bel of Cam verbinding who knows :-)

Dubbelzinnig; mannen die je tegenkomt hebben een perfect beeld van een vrouw (lang en slank) in hun hoofd (wil dus zeggen dat ze geen oog hebben voor anderen). Bovendien zijn mannen veelal uit op... Dubbelzinnig; mannen die je tegenkomt hebben een perfect beeld van een vrouw (lang en slank) in hun hoofd (wil dus zeggen dat ze geen oog hebben voor anderen). Bovendien zijn mannen veelal uit op sex.
Maar schrijf je je uit op knuz, dan blijft er die kriebel naar de contacten via knuz

Sterke punten van Knuz

blijf je "trekken" om te blijven zoeken

Zou fijn zijn als je in je statistieken meteen kunt zien of de persoon die jouw profiel heeft bekeken:
- in de leeftijdscategorie valt die je opgeeft (erg veel zeer jonge jongens nu)
-...
- in de leeftijdscategorie valt die je opgeeft (erg veel zeer jonge jongens nu)
- uit welke streek/regio ze komen