Knuz.nl

6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Edward02

Heb helaas weinig mensen ontmoet op knus sinds ik ben geëmigreerd naar portugal.
Buitenland word vaak afgewezen, je hebt zo weinig informatie over de persoon .
Zit al heel lang op...
Buitenland word vaak afgewezen, je hebt zo weinig informatie over de persoon .
Zit al heel lang op knus.
Voorheen had ik wel contacten .

Sterke punten van Knuz

Zou ik niet weten , heb ik mij nooit in verdiept.

Een beetje meer controle van wie er op zit.
We kunnen wel makkelijk praten , er komt wel het een en ander voor kijken.
Maar dat weet je met een dating site.

- alles goed

De enige verbeterpunt is nieuwe leden niet lang te laten wachten na 24 uren en direct kan reageren op berichten

Nieuw en goed

goed

_

Veel (vooral dames) zonder foto. verder veel dames die enkel willen chatten. Pardon...maar daar zijn toch echt andere sites voor imho. Tevens veel fakers en mensen die eigenlijk niet op zoek... Veel (vooral dames) zonder foto. verder veel dames die enkel willen chatten. Pardon...maar daar zijn toch echt andere sites voor imho. Tevens veel fakers en mensen die eigenlijk niet op zoek zijn...dus ik vraag me dan af WAT doen ze dan hier? tevens is het aanbod van dames uit Limburg erg mager...hoe komt dit?Op mij komt het nu over alsof dit een randstad site is. geen trek in dus.

Sterke punten van Knuz

Is gratis,maar daar is ook alles mee gezegd.

Wall moet weg...lijkt erg veel of FB gebeuren en daar zit ik niet op te wachten. Fakers sneller aanpakken of mensen met "rare" profielen..vb. Russin die in Noord-Holland woont en dan enkel Deens... Wall moet weg...lijkt erg veel of FB gebeuren en daar zit ik niet op te wachten. Fakers sneller aanpakken of mensen met "rare" profielen..vb. Russin die in Noord-Holland woont en dan enkel Deens praat (hallo??) erg raar dit.

Valerius

Wall
Wall
Je moet het zo zien: ontmoetingssites zijn niet anders dan seksrommelmarkten waar we het predicaat ‘seks’ en ‘rommel’ hebben vervangen met ont-moeten. Je vindt er allerlei gebruikte artikelen van misschien wel de zesde of tiende hand. Ze zijn doorleefd, zo niet onbruikbaar en allemaal hebben een verhaal (inclusief mezelf). Er zit dus heel weinig bruikbaars tussen. Veel ‘brandhout’ om zo maar te zeggen, goed voor een paar winteravonden en nachten misschien, maar niet goed voldoende om een leven lang je aan op te warmen. Aan hem of haar het besluit om tot de koop over te gaan. Garantie voor het aangebodene is er niet… met of zonder foto. Groet, Valerius

De wall, zeker niet!

Wall weg en gebruikersinterface verbeteren.

Anoniem MAN

Een klein dorp inmiddels dat op Knuz zit.Het valt mij op dat er veel arrogante dames hierop zitten, die al meteen beginnen met ik wil een foto, ik wil geen knipoog , alleen in mijn doelgroep etc .... Een klein dorp inmiddels dat op Knuz zit.Het valt mij op dat er veel arrogante dames hierop zitten, die al meteen beginnen met ik wil een foto, ik wil geen knipoog , alleen in mijn doelgroep etc . Of als er wel contact stopt het opeens. Beleefdheid of decorum is ver te zoeken.

Sterke punten van Knuz

Veel functies op de site, gratis , er wordt opgetreden tegen FAKE dames. Het chat kanaal heb ik nog erg weinig gebruik van gemaakt.

Die advertenties wat op de site worden vertoond, dat is om te treuren/ oudbolligheid Russische dating sites, 50 + datingsites.Het wordt er door Google-ads opgeplakt.Daar zouden jullie aan de slag... Die advertenties wat op de site worden vertoond, dat is om te treuren/ oudbolligheid Russische dating sites, 50 + datingsites.Het wordt er door Google-ads opgeplakt.Daar zouden jullie aan de slag mee moeten gaan.
De verversfunctie doet het ook niet naar behoren.In het weekend , als het druk is, ververst hij heeeel lllllaaaaannggzzaam.Bouw een mogelijkheid in om foto's (aanvankelijk) te kunnen afschermen.

Slecht , sommige vrouwen die hier ingeschreven staan weten ook niet wat ze willen .

Sterke punten van Knuz

Het zijn altijd dezelfde die actief zijn op Knuz. Kennelijk een hoop werkloze vrouwen die de zg. 'Wall' (homepage) als chatroom gebruiken.

Sterke punten van Knuz

Berichten sturen en ontvangen is gratis.

De vormgeving van de site is echt tenenkrommend.

Ik vind knuz steeds meer op een facebook pagina lijken van enkele personen, daarmee bedoel ik dus de beginpagina (de wall)

die word de hele dag beheerst door enkele personen,...

die word de hele dag beheerst door enkele personen, justmefran, peppa, maltje en nog enkele, die zitten elkaars foto ook de hele dag aan te klikken en andere fratsen uit te halen om maar op die beginpagina te staan tot irritatie van veel andere mensen en als die er wat van zeggen dan krijg je een ban van die sonja (de beheerster van knuz facebook) en dan heb je op die site veel banners (reclame) van andere site s, veel oplichters site s met alleen nep profielen, dat staat gewoon in de algemene voorwaarden van die site s, die niemand leest, kortom, knuz gaat steeds verder achteruit en ik vind het zeker geen aanrader, veel profielen zonder foto s die wel gewoon anoniem op andere profielen kunnen kijken, ook al zoiets dat ze daar niks aan doen, als iemand er voor kiest om op een datingsite te gaan staan zonders foto s, dus anoniem, dan moeten ze die personen ook alleen toegang geven tot andere profielen die ook anoniem zijn, datzelfde geldt voor mensen die hun profiel verbergen voor andere, wat op zich al idioot is voor een datingsite, maar goed, dan heb je nog het aantal leden dat knuz zelf zegt te hebben op hun pagina 526.600 leden, waar ze dat vandaan toveren weet ik niet, volgens mij tellen ze er alle familieleden bij op, in de drukste tijd s avonds zijn er ongeveer 600 a 700 leden online, waarvan je zeker de helft dubbel tegenkomt als je scrolt, ook zo lekker irritant, ik zal het hierbij maar laten, mijn review lijkt mij duidelijk.

Sterke punten van Knuz

enige momenteel dat het grotendeels gratis is

zie revieuw

Betaalde site of niet. Overal heb je normale en minder normale mensen. Fatsoen is iets unieks tegenwoordig.
Vrouwen reageren nauwelijks op je berichtje of lezen en negeren het gewoon. En mijn berichtjes zijn normaal en
zonder seksuele opmerkingen o.i.d.

Sterke punten van Knuz

Gratis site. Ook bij betaalde sites heb je fatsoenloze figuren.

Verwijder iedereen acuut die .... 1) seksuele opmerkingen/ bedoelingen heeft .... 2) een ander afkraakt .... 3) niet reageert op een berichtje (fatsoen)
Alleen zo creeer je een eerlijk en...
Alleen zo creeer je een eerlijk en goedlopende datingsite.