Knuz.nl

6.4/10

woutje26

Gezellig en knuzz

Sterke punten van Knuz

iedereen praat wel met elkaar leuke onderwerpen en bij rottigheid wordt er gelijk ingegrepen

heb ik niet

Slechte site niemand die je ooit eens berichtje zal terug sturen er kan genees een dank je van een persoon als je de persoon een berichtje stuurt of een knipoog . kortom wat ik van veel meer mensen... Slechte site niemand die je ooit eens berichtje zal terug sturen er kan genees een dank je van een persoon als je de persoon een berichtje stuurt of een knipoog . kortom wat ik van veel meer mensen hoor een slechte site

Sterke punten van Knuz

Het is gratis dat alles niks meer niks minder

...................

Eduwar02

Het heeft mij nooit veel.opgeleverd maar vind het wel een prettige site.
Zit nu in Portugal en ben ook al heel lang lid.
Blijf het af en toe toch is proberen.
Wat ik wel fijn vind...
Het heeft mij nooit veel.opgeleverd maar vind het wel een prettige site.
Zit nu in Portugal en ben ook al heel lang lid.
Blijf het af en toe toch is proberen.
Wat ik wel fijn vind dat ze af en toe een berichtje sturen , u bent alweer meer dan een maand op onze site geweest.

Sterke punten van Knuz

Weet ik niet niet in verdiept

Weet ik ook niet

Jammer van de chat, ga ik na 2 maanden er eens kijken, blijkt het net er voor over mij te zijn gegaan dat ze mn profiel hebben lopen afzeiken. chat is dus zeker geen aanrader tenzij je een tokkie... Jammer van de chat, ga ik na 2 maanden er eens kijken, blijkt het net er voor over mij te zijn gegaan dat ze mn profiel hebben lopen afzeiken. chat is dus zeker geen aanrader tenzij je een tokkie bent.

Het aantal leden is niet bijzonder veel, erg matig of zelfs slecht als je afstand op 50km moet zetten om een beetje zoekresultaat te vinden en dat zelfs met leeftijdgrens op 18-50.

email notificaties werken niet bij mij, terwijl het ingeschakeld staat.

Sterke punten van Knuz

gratis en daar stopt het ongeveer.

de wall kan wel anders, zit constant naar gesprekken elke dag te kijken van enkele personen waar ik niks van hoef te weten.
ook geen optie voor gebruikers om kwalle reacties te verwijderen...
ook geen optie voor gebruikers om kwalle reacties te verwijderen onder je foto's, daar komen de tokkies ook regelmatig voorbij met vaak het resultaat dat vrouwen profiel verbergen/verwijderen.

Ik zit al jaren op Knuz en heb er meerdere contacten/date's aan overgehouden.

Sterke punten van Knuz

Het volledig gratis zijn, en dan toch berichten naar iedereen sturen die je leuk lijken.

De home pagina wat vlotter, dus zonder like's en al die reacties. En misschien een wat kleurijker design als uitstraling over de gehele website :)

Slecht

Email beantwoorden

Werkt heel goed, met hulp indien nodig.

Sterke punten van Knuz

Gratis en ik denk dat alle profielen die ik zie echt zijn, dat is bij al die andere site lang niet altijd zo, daar voelde ik me voor de gek gehouden, dat is hier niet zo.

Het is gratis, dus wat mag je verwachten? Ik ben dik tevreden.

Al héél lang lid.

Gratis veel mogelijkheden.

Het zou veel handiger zijn, als er een leeftijd achter een naam komt.

Hans Breedveld

Heb het gevoel dat vrouwelijke leden meer kijken naar de dikte van jou portemonnee dan naar de mens. Je moet hier bijna perfect zijn, en dat ben ik niet,en zal dat ook nooit worden.

Sterke punten van Knuz

Het is zo goed als kostenloos.

de mogelijk om een blokkade te herstellen.