Knuz.nl

Slecht

gratis

beter voorselektie met mannen

Claudia

De overload aan reclames zorgen ervoor dat je de berichten niet kunt lezen, of niet bij de "knoppen" kunt.

Geen computer die voorstelt

Een update in het programma naar de huidige tijd. Ik begrijp de reclames maar plaats ze dan zo dat je nog wel de functies kunt beheten

Elisabethmaria

Niet fijn kan niet op mijn profiel wat ik ook doe al aangeschreven??? maar hoor niets weet echt niet wat ik moet doen??? Krijg best leuke reactie,s maarrr heb hier niets aan kan niet reageren balen

Sterke punten van Knuz

Beter bereikbaar zijn want met de side schiet je niets op

Alex

Op zich prima site, leuke relaties en vriendschappen aan over gehouden. Een enorm gebrek is het contact met een beheerder. Dat is er niet. Iets veranderen gaat niet, opzeggen gaat niet. Het systeem... Op zich prima site, leuke relaties en vriendschappen aan over gehouden. Een enorm gebrek is het contact met een beheerder. Dat is er niet. Iets veranderen gaat niet, opzeggen gaat niet. Het systeem is ook gevoelig voor welke apparaat je gebruikt en of je deze verticaal of horizontaal gebruikt.

Sterke punten van Knuz

Zelf op zoek kunnen zonder dat een computer programma voor jou zoekt. Zoek filters vind ik goed. Chatten gaat makkelijk.

Systeem mag best een keer geüpdatet worden en contact met beheerders is er niet.

Geway

Zeer slect

Sterke punten van Knuz

Vrouwen die onbeschoft zijn en bot verwijderen

Jacques

Je kan er niks mee omdat er reclame door het menu komt te staan , kan zodoende niks kiezen en binnen komen .
Dus een site waar je niks aan heb , dat was vroeger beter bij knuz .

Sterke punten van Knuz

Geen reclame door tekst en menu
Dan kunnen we knuz weer gebruiken waar voor het is .

Emiel

In de loop der jaren meerdere keren een account gehad, maar nog nooit een date. Veel vrouwen (vooral die er een beetje leuk uitzien) herken ik van 6, 7 jaar geleden. Sommige profielen zijn al... In de loop der jaren meerdere keren een account gehad, maar nog nooit een date. Veel vrouwen (vooral die er een beetje leuk uitzien) herken ik van 6, 7 jaar geleden. Sommige profielen zijn al duizenden keren bekeken. Toch wel bizar.

Sterke punten van Knuz

Gebruiksvriendelijk en je kunt je er tegenwoordig gemakkelijk weer uitschrijven. Voorheen was dat even puzzelen.

Wat mij betreft is het onnodig en onwenselijk te laten zien door wie en hoe vaak je profiel is bekeken.

Inimini

Belabbert

Het is gratis

Advertenties die door je berichten gaan, of de inbox niet in kunnen vanwege de advertenties.

Jenneken

Site niet meer bereikbaar in mijn country. Wat gebeurt er met privacygevoelige inhoud??

Niet

Alles, momenteel werkt het niet

Vectory

Wat een waardeloze site is dit geworden ,ik kan mijn mail nieteens lezen door alle popups en advertenties, ongelofelijk hoe deze site is verprutst .

Geen een meer

Stop met enkel geld verdienen !