S G

Krijg hun lidmaatschap niet - ze zullen het automatisch verlengen zonder om uw toestemming te vragen of u zelfs maar te informeren dat dit gaat gebeuren, ze zullen niet toestaan dat u het... Krijg hun lidmaatschap niet - ze zullen het automatisch verlengen zonder om uw toestemming te vragen of u zelfs maar te informeren dat dit gaat gebeuren, ze zullen niet toestaan dat u het lidmaatschap opzegt, ze zullen u niet informeren wanneer de opzegtermijn is, ze zullen geen documentatie verstrekken waarin hun algemene voorwaarden worden uitgelegd.
Volgens de EU-wetgeving heeft u het recht om binnen 14 dagen uw lidmaatschap op te zeggen; ze omzeilen dit door je pas na een maand te informeren dat ze je lidmaatschap hebben verlengd.

Reviewtitel:

Neem geen lidmaatschap, ze zullen uw geld blijven aannemen zonder te vragen

erwin abbestee

klein ongeval gehad met dochter achterop
gelukkig opzittende verzekering dacht ik
nu blijkt opeens dat je je passagier op de polis moet zetten
heel vaag
dus telkens als je je vriendin, zus , dochter , zoon even een x meeneemt moet je eerst even vermelden dat je desbetreffende persoon achterop neemt
dochterlief had maar 1000,- schade maar word dus niet vergoed

opzittende verzekering

Nico

Je kan goedkoop maar dan krijg je met absurde voorwaarden te maken.
Zijn moeilijk te bereiken, op vragen krijg je heel laat antwoord.
Kies je voor maandelijkse betaling dan maken zij het...
Je kan goedkoop maar dan krijg je met absurde voorwaarden te maken.
Zijn moeilijk te bereiken, op vragen krijg je heel laat antwoord.
Kies je voor maandelijkse betaling dan maken zij het automatisch voor 1 jaar. Bel je hierover dan duurt het tijden voordat ze het veranderen. He mag het volledige jaarbedrag storneren echter dan krijg je herinneringen omdat KNMV heel erg langzaam alles aanpast. Weken tot maanden zelfs.
Geen aanrader.......

Wat een bende....

Marcel

Na 16 jaar schadevrij rond te hebben gereden toch bij bijna stilstand omgekiept en helaas een motor van een Duitse buurvrouw geraakt. De schadeafhandeling is ronduit beroerd te noemen. Als je zelf... Na 16 jaar schadevrij rond te hebben gereden toch bij bijna stilstand omgekiept en helaas een motor van een Duitse buurvrouw geraakt. De schadeafhandeling is ronduit beroerd te noemen. Als je zelf geen actie onderneemt dan gebeurt er niets, ellenlange wachttijden aan de telefoon en zeer slechte communicatie. Voor mij nooit meer KNMV

Waardeloos

Huppel

Telefonische wachttijden rijzen de pan uit.
Arrogante behandeling van het personeel.
Kortom geen aangename contacten en alles moeilijk.

Omhoog geschoten stellletje

Beusenberg

Ik heb zes a zeven verzekeringen bij dit bedrijf gehad, inmiddels bezig met het opzeggen van de laatste autoverzekering.
Het lukt maar niet om dit simpel te regelen, blijft maar duren en...
Het lukt maar niet om dit simpel te regelen, blijft maar duren en verzekering wordt gewoonweg geprolongeerd.
Diverse telefoontjes verder krijg ik nog steeds rekeningen binnen en verlengen ze de opzegtermijn telkens.
Nooit meer KNMV!!

Verschrikkelijk

Marco

Meerdere malen over verschillende jaren hier verzekerd geweest, want was een van de goedkoopste, en een echte motorverzekering en club.
Pas sinds een paar jaar kan je de verzekering (gelukkig)...
Pas sinds een paar jaar kan je de verzekering (gelukkig) online opzeggen, wat het allemaal makkelijker zou moeten maken. Echter gaat een brief versturen nog sneller. Nu al m'n motoren hier willen stopzetten, en het duurt en het duurt maar, waaruit blijkt dat je nog ff erachter aan moet.
Contact gaat maar moeizaam.
Ik wil niet weten hoe slecht dit gaat als je schade zou hebben gereden, maar aan de reacties te zien komt dat niet ten goede..
Twee sterren, omdat het uiteindelijk toch afgehandeld is.

Niet nog een keer

Ciebrant

In Juni is er een fietser op mijn geparkeerde auto gereden, welke verzekerd is bij KNMV(AON). Tot op heden nog steeds bezig met de afhandeling en moet wel ineens meer gaan betalen (schadevrije jaren... In Juni is er een fietser op mijn geparkeerde auto gereden, welke verzekerd is bij KNMV(AON). Tot op heden nog steeds bezig met de afhandeling en moet wel ineens meer gaan betalen (schadevrije jaren zijn afgenomen, terwijl de auto geparkeerd stond). Videobeelden van de dader en bekentenis ingeleverd, maar zelfs nu moet ik nog afwachten. En ze laten mij dus gewoon meer betalen. RONDUIT SLECHT!!

Owja, vandaag nog gebeld.. Kreeg in eerste instantie de melding: Een fietser is een zwakkere deelnemer.. HOE DAN?? Mijn auto stond stil en zat niemand achter het stuur.

Reviewtitel:

Verzekeraar welke niet voor hun klanten werkt

Ib

Super slecht geregeld allemaal, verzekering annuleren duurt inmiddels al langer dan twee weken. Telefoon wordt niet opgenomen. (veels te lang in de wacht) en als er opgenomen wordt krijg je één of... Super slecht geregeld allemaal, verzekering annuleren duurt inmiddels al langer dan twee weken. Telefoon wordt niet opgenomen. (veels te lang in de wacht) en als er opgenomen wordt krijg je één of ander chagerijn aan de telefoon

Niet te bereiken

Guido

Je rijd graag motor. Je houd van dat specifieke vrijheidsgevoel, toertjes maken door de Ardennen en de Eiffel. Het acceleratievermogen niet te vergeten, velen onder ons motorrijders zullen kunnen beamen dat aan het gas trekken zo nu en dan niet saai te noemen is. De snelheden worden door motorrijders over het algemeen sneller overschreden dan de op vier wielen staande koekblikken.

Zo gebeurde mij dat ook. Het was zo rond het middaguur op een doordeweekse dag en de weg was nagenoeg leeg. Dan zit je op die racer aan het begin van het seizoen en het is dan heel verleidelijk om je fiets even de sporen te geven. Met zo n machine accelereer je binnen 3 seconden naar de 100 per uur en voor ik er erg in had reed ik 50 te hard. Ruim 50 te hard. Dan heb je de pech dat er een BMW 1300 achter je zit, gekleed in schaapskleren. Hij weet me staande te houden en wijst me meteen op het feit dat het rijbewijs ingevorderd is. Zo balen, eigen schuld, maar toch, heel erg balen. De grond zakt onder je schoenen vandaan als je dat gemeld wordt. Aan het begin van het seizoen nog wel.
Ik moet de motor laten staan, en ik krijg een instructiekaartje mee hoe het nu verder gaat.
Per post word ik verwittigd om me 4 weken later naar de hoorzitting te begeven waar het lot word bezegeld. Mijn verweer bood weinig soelaas en mijn eerlijkheid werd extra gestraft naar mijn gevoel. Het vonnis luidde dan ook: “een boete van 1800 euro en een rijontzegging van 6 maanden”. Dat was zijn uitspraak en daar zou ik het mee moeten doen.
Ik zag ieder weekend mijn motormaatjes op hun geliefde 2wielers stappen en moest thuis op de zijlijn toekijken hoe zij hun vertier haalden. Ik ben braaf thuis gebleven. natuurlijk had ik er wel eens aan gedacht om toch een dagje mee te gaan, maar mijn ongehoorzaamheid had me al in de problemen gebracht dus ik bleef thuis en genoot van mn geraniums.

Eindelijk is de dag aangebroken dat het rijbewijs per post aankomt, maar ja, na een half jaar wachten was het seizoen voorbij en stond de motor onderhand al in de winterstalling. Voelde ook nog als een straf. Nou ja denk je dan, volgend jaar beter.

Maar de ellende gaat nu pas beginnen, nog even opsommen. 1800 boete en een half jaar niet rijden. Vervolgens heeft mijn verzekeringsmaatschappij mij meegedeeld dat ze me uit de verzekering gaan weren. De reden: het niet melden van het strafbare feit. Onder het mom van vertrouwensbreuk moest ik dan ook maar op zoek gaan naar een nieuwe verzekeringsmaatschappij. De KNMV was hierin onvermurwbaar. 22 jaar schadevrij gereden met zowel auto als motor, dus nooit een schade hoeven claimen bij de KNMV. Dit is natuurlijk je reinste risicobeperking. Ik bega een snelheidsovertreding en word dan door mijn verzekeringsmaatschappij nog extra gestraft. Het is niet dat ik een ramkraak gepleegd heb, of een bejaarde vrouw heb aangereden. Nee een snelheidsovertreding waardoor ik door de desbetreffende instantie terecht gestraft ben.
De KNMV is dan zo attent om je erop te wijzen dat je een zogenaamde CISmelding op je kerfstok hebt wat het zoeken naar een nieuwe verzekering bemoeilijkt. Feitelijk maakt je verzekeringsmaatschappij je mobiliteit teniet. Ik kan me voorstellen dat er bij veelvuldige schadeclaims er allerlei bellen afgaan bij de verzekering, maar dat is niet in mijn geval.
Je bent gestraft, hebt op de blaren gezeten maar de KNMV krabt je blaren weer open.

Op de blaren zitten