9.5/10

anonymous

Vriendelijk professioneel en klantgericht

Goed advies en meedenken mbt waar te installeren

Het liep zeer soepel, geen verbeterpunten

Terloo Holding bv

Betrouwbaar en klantgericht

Snelle reactie op vragen en snelle levering

Hans Groot

Een prima bedrijf! Vanmorgen naar de showroom geweest omdat we “ door de kluizen het bos niet meer zagen “. Uitermate vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Helder, eerlijk verhaal. En als klap...

Zie hierboven

Nicole

Zeer scherpe prijzen, eerlijke antwoorden en vooral professionaliteit!
Snelle service, prima levering en nette afhandeling.

Laagste prijzen!
Beste service.
Hoogste veiligheid.

Prima bedrijf!

Babs Gilles

Deskundig, professioneel en heel vriendelijk!

Prima deskundige hulp, ik heb nu een andere kluis dan dat ik zelf had uitgezocht op de website van een ander bedrijf, die wel heel erg overdreef met hoe goed die kluis wel niet was, Kluiszorg vertelde mij waar de kluis vandaan kwam terwijl ik toch echt dacht dat het een Nederlands merk was (Lips) totaal niet dus! Heb nu de juiste kluis voor de verzekering.

Nee niet echt ga zo door

Barbara

Fijn geholpen door kluiszorg! Moest van de verzekering een Grade IV kluis hebben, en ik wou deze kolos op zolder hebben staan.
Dat kon dus niemand behalve Kluiszorg. Dat was een zware klus die...

Heel aardige vriendelijke vak mensen, veel verstand van zaken.

Laat duidelijker weten dat jullie zware kluizen wel naar verdiepingen brengen, is toch een belangrijk pluspunt lijkt mij!

Zeer botte behandeling door mevrouw van Kluiszorg Nederland, zowel telefonisch als via de mail. Ik had al weken geleden een afspraak gemaakt en een aantal afspraken in de buurt erom heen gepland,...

Doordat afspraak niet wordt nagekomen niet tot een aanschaf kunnen komen.

Wees vriendelijk en kom afspraken na. Denk vanuit de klant en niet vanuit jezelf.

Reactie Kluiszorg Nederland:

Geachte heer Anoniem,
We vinden het heel vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad met een van onze medewerkers! Daarvoor biedt ik u onze verontschuldigingen aan.
Ik heb natuurlijk gelijk hier even rond gevraagd wat de oorzaak hier van was, en dat is een samenloop van omstandigheden geweest.
U had al maanden van te voren een bezoek de kluizenshowroom formulier ingevuld.
Deze kwam op een 20st binnen en u had gevraagd om een bezoek op de 21e 2 maanden later, u bent toen gelijk gebeld, om te vragen of u zich niet vergist had in de maand, en dat u de volgende dag al wou langs komen, dit was niet het geval, en onze medewerker zei toen tegen u dat de afspraak op die datum voor u staat genoteerd.
Echter er is niet gekeken naar welke dag de die 21e was, namelijk een zaterdag, en op zaterdag kunnen wij niet in de kluizenshowroom terecht om dat het pand waar we de kluizenshowroom hebben gesloten is (wij zouden wel willen maar het kan niet). Het staat ook overal groot/vet op de site dat de kluizenshowroom te bezoeken is van maandag tot vrijdag, maar dit terzijde. Toen we daarachter kwamen hebben we u gelijk proberen te bellen, maar u nam niet op, dus hebben we u een mailtje gestuurd, inderdaad dat ben ik met u eens, kort maar krachtig. Daarna heeft u met onze medewerker gesproken, die u het heeft geprobeerd uit te leggen, maar u was erg boos en liet haar niet uitpraten en eiste dat de afspraak doorging. Echter dit is zoals beschreven helaas niet mogelijk. We hebben andere voorstellen gedaan, zoals een bezoek van één van onze vertegenwoordigers bij u thuis maar u was zo boos dat niets meer kon helpen u op andere gedachten te krijgen, u was in uw reactie ook wel erg grof en onbeschoft tegen onze medewerkster, dat is op kantoor wel gehoord door collega's, en vandaar dat haar reactie ook wat bot op u overkwam.
Nogmaals onze excuses, de fout ligt bij ons, we hadden beter moeten kijken naar de datum, dan hadden we u eerder kunnen inlichten.

Team Kluiszorg

Ron Zaal

Goede informatie gehad bij het uitzoeken van een kluis op maat! Snelle levering en ook worden de gemaakte afspraken keurig nagekomen.

Lieneke

Zeer prettig behandeld . Zowel door de telefoon als de bezorging.!

Uitstekende en professionele uitleg om juiste type kluis aan te schaffen.

Professioneel maar met een persoonlijke aanpak.
Service

Nvt