dijkhof

Zeer goed! we hadden een hele goede kluis besteld, maar door levering problemen was deze er toch niet. nu stonden ze toch toch gewoon op de stoep om een nog sterkere kluis te leveren, zonder meer... Zeer goed! we hadden een hele goede kluis besteld, maar door levering problemen was deze er toch niet. nu stonden ze toch toch gewoon op de stoep om een nog sterkere kluis te leveren, zonder meer betaling.

verstand van zaken

E. W

Prima service

Contact via mail en telefoon was prettig, ze denken met je mee

J.A

Geweldige service

Informatieverlening, service, snelle levering en installatie

B Jansen

Prima!

Snelle klantenservice

Rob

GEEN antwoord op mail bij garantie!

Levering ging goed

Reageren op email bij een garantiegeval. Als het buiten de garantie valt kan je dat ook reageren! Maar niks kan echt niet.

nvt

Professionele en tailor-made service.

In dit specifieke geval ging het om een kluis van 500kg die op 1 hoog is verankerd. Een complexe klus die het team fantastisch heeft geklaard.

Goede service, luisteren goed naar wensen klant, professioneel

J.

Zeer goed advies gehad dit bedrijf weet waar ze het over hebben,ook zeer vriendelijk personeel die met je meedenkt ook de communicatie verliep vlekkeloos kortom topbedrijf

weet waar ze het over hebben

nvt

Aanschaf en plaatsing van kluis op hoogte

Snelle reacties, vriendelijke personeelsleden en veel verstand van zaken. Konden al mijn vragen over de kluis en veiligheid ervan beantwoorden.

Tanja

Snelle reactie, heldere uitleg, denken mee

heldere uitleg, snelle reactie, vriendelijk

P Groen

Zojuist een kluis bij Kluiszorg gekocht. De informatie voorafgaande aan de koop was helder en gedetailleerd. De kluis werd keurig volgens afspraak bij mij thuis afgeleverd en verankerd. Hierna werd... Zojuist een kluis bij Kluiszorg gekocht. De informatie voorafgaande aan de koop was helder en gedetailleerd. De kluis werd keurig volgens afspraak bij mij thuis afgeleverd en verankerd. Hierna werd alle tijd genomen voor een duidelijke uitleg van de kluis. De kluis voldeed ook aan de eerder opgegeven eigenschappen. Met name voor mij was belangrijk dat volledig volgens de Corona regels werd gehandeld. Top ! Tot zover prima levering

Duidelijke afspraken. Professionele aflevering en montage ( chemische verankering)

Tot op heden GEEN