Ron Zaal

Goede informatie gehad bij het uitzoeken van een kluis op maat! Snelle levering en ook worden de gemaakte afspraken keurig nagekomen.

Lieneke

Zeer prettig behandeld . Zowel door de telefoon als de bezorging.!

Uitstekende en professionele uitleg om juiste type kluis aan te schaffen.

Professioneel maar met een persoonlijke aanpak.
Service

Nvt

Na bezoek in de kluizen showroom, ben ik erg vriendelijk geholpen door een mevrouw.
Nadat ik de juiste kluis voor mij heb uitgezocht, werd het snel en vakkundig geleverd.

Geen reclame op kleding en bus. nadat ze klaar waren met het plaatsen van de kluis, leggen ze het elektronisch slot goed uit.
Ze nemen ook alle rotzooi mee.
Ik kan gelijk mijn kostbaar heden in mijn kluis leggen.

N.V.T.

Albert

Wou een zware kluis op de 1e etage hebben, nou dat was zoeken, niemand doet dit dus, of voor heel veel geld via een verhuislift. Kluiszorg doet dit gewoon (nou ja gewoon) via de trap, met 4 man op...

Prima informatie verkregen via een erg vriendelijke medewerker (geloof Bart) die mij een goedkopere betere kluis aanbood dan die ik in eerste instantie uitgezocht had.

Te veel tekst op de site, mag wel wat minder.

sander Gilles

Fijne communicatie via de telefoon!
Zware kluis helemaal naar boven gebracht op een slimme en veilige manier!

Fijn geholpen via de telefoon, na 19.00 uur geen probleem

niets veranderen lijkt mij

Perfect, informatief gesprek gehad met een medewerker (Bart) en door het goede advies heb ik nu de juiste kluis!

Anonieme bezorging! Geen reclame en ook geen DHL of Post.nl aan de deur voor het bezorgen van de kluis, gewoon Kluiszorg zelf, en betaald na dat ik de kluis goed bekeken had. juist advies over de verankering gekregen en beter verankerings materiaal.

Waarom niet gelijk bij de kluis het juiste verankerings materiaal leveren? Of doet de fabrikant dat?

Zeer fijn geholpen en goed advies gekregen over welke kluis het beste bij mij past. Plaatsing en afhandeling naar volle tevredenheid . Ik zou het bedrijf zeker aanbevelen bij anderen .

Goed persoonlijk advies ontvangen , goede service

Kluiszorg bedankt voor de geweldige zorg. Uitstekende service en vriendelijk te woord gestaan, zowel bij de offerte ala bij de levering. Dank voor alles, heel tevreden.

Service

Kan niet iets noemen wat verbeterd zou moeten worden.

Prima contact en uitleg

persoonlijk contact

website is heel uitgebreid waardoor het soms moeilijk is om te vinden wat je zoekt