Gabrielle S.

Een kluis op zolder, onder de schotten van de uitbouw. Dit was geen gekke wens maar werd gewoon keurig uitgevoerd. Dit kreeg ik bij een ander bedrijf niet voor elkaar. Ze denken goed met je mee,... Een kluis op zolder, onder de schotten van de uitbouw. Dit was geen gekke wens maar werd gewoon keurig uitgevoerd. Dit kreeg ik bij een ander bedrijf niet voor elkaar. Ze denken goed met je mee, uiterst vriendelijk en beleefd personeel. En niet geheel onbelangrijk; bij een storing zijn ze ook gewoon bereikbaar in het weekend. Topservice!

Vriendelijk, vakbekwaam en professioneel. Ze letten heel erg op de privacy, niet heel de buurt hoeft te weten dat ik een kluis heb aangeschaft.

Manuela

Voor het eerst in mijn leven een kluis gekocht, had er totaal geen verstand van.
Maar wat ben ik ontzettend goed geholpen!
Vanaf het eerste telefoon gesprek tot op het laatst dat de kluis...
Maar wat ben ik ontzettend goed geholpen!
Vanaf het eerste telefoon gesprek tot op het laatst dat de kluis geplaatst was niks dan lof !
Ik beveel dit bedrijf oprecht aan.

Alles is mogelijk in overleg.
En een klein beetje exstra werk is ook geen probleem bij Bart en Bart.

Geen.

dijkhof

Zeer goed! we hadden een hele goede kluis besteld, maar door levering problemen was deze er toch niet. nu stonden ze toch toch gewoon op de stoep om een nog sterkere kluis te leveren, zonder meer... Zeer goed! we hadden een hele goede kluis besteld, maar door levering problemen was deze er toch niet. nu stonden ze toch toch gewoon op de stoep om een nog sterkere kluis te leveren, zonder meer betaling.

verstand van zaken

E. W

Prima service

Contact via mail en telefoon was prettig, ze denken met je mee

J.A

Geweldige service

Informatieverlening, service, snelle levering en installatie

B Jansen

Prima!

Snelle klantenservice

Rob

GEEN antwoord op mail bij garantie!

Levering ging goed

Reageren op email bij een garantiegeval. Als het buiten de garantie valt kan je dat ook reageren! Maar niks kan echt niet.

nvt

Professionele en tailor-made service.

In dit specifieke geval ging het om een kluis van 500kg die op 1 hoog is verankerd. Een complexe klus die het team fantastisch heeft geklaard.

Goede service, luisteren goed naar wensen klant, professioneel

J.

Zeer goed advies gehad dit bedrijf weet waar ze het over hebben,ook zeer vriendelijk personeel die met je meedenkt ook de communicatie verliep vlekkeloos kortom topbedrijf

weet waar ze het over hebben

nvt

Aanschaf en plaatsing van kluis op hoogte

Snelle reacties, vriendelijke personeelsleden en veel verstand van zaken. Konden al mijn vragen over de kluis en veiligheid ervan beantwoorden.