vriendelijke en heldere communicatie via telefoon

aangeven welk voorbereidingen klant moet voor dat de kluis wordt geleverd

Zeer goede ervaring, vriendelijke, meedenkende mensen, prima uitleg over de werking van het apparaat.

Goede verkoop aan de telefoon. met het juiste advies

goede communicatie

We hebben met Kluiszorg goede ervaring en kunnen dit bedrijf zonder meer aanbevelen. We konden op korte termijn een afspraak maken. Er werden geen persoonlijke vragen gesteld, prima!

Goede voorlichting, zodat we een goed overwogen keus konden maken. Goede kennis van zaken over kluizen, mogelijkheden en certificaten! De verkoper kon zich goed in onze situatie inleven. We kregen... Goede voorlichting, zodat we een goed overwogen keus konden maken. Goede kennis van zaken over kluizen, mogelijkheden en certificaten! De verkoper kon zich goed in onze situatie inleven. We kregen passende adviezen. Bezorging anoniem en op de plaats gezet waar wij wilden!

Niet van toepassing.

Tim

Goed advies aan telefoon. afspraak aan huis gemaakt, veel tips gehad voor de plaats en type kluis. weet nu zeker dat ik de juiste kluis voor mijn huis heb. erg blij!

goed advies en duidelijk met verstand van zaken. erg vriendelijke behandeling. professioneel bedrijf.

Aan de telefoon al zeer vriendelijk personeel. Afspraken keurig nagekomen. Voor de installatie werd vakkundige informatie gegeven en ook duidelijk overleg omtrent de plaatsing (verankeren). Zéér... Aan de telefoon al zeer vriendelijk personeel. Afspraken keurig nagekomen. Voor de installatie werd vakkundige informatie gegeven en ook duidelijk overleg omtrent de plaatsing (verankeren). Zéér vriendelijke meneer die de installatie verzorgde. Al met al een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf.

Vakkundig advies en zéér snelle levering!

Geen.

Nee

Nee

Vooral het mee denken bij de bestelling, heeft u de juiste kluis gevonden? En toen werd er zelfs een goedkopere kluis geadviseerd, kijk dat is perfect!

Deze mensen hebben echt verstand van zaken! zowel over de kluizen als over de verankering, omdat ze dit zelf doen.
De kluis werd geleverd in een anonieme bus, dus niemand weet dat ik een kluis heb! Top! De kluis werd gemonteerd bij ons op zolder en dat is alleen bereikbaar via een trap met draai, en toch werd de 163 kilo zware kluis daar gewoon gemonteerd zonder problemen!

Nee, welk bedrijf doet dit Kluiszorg Na!?

Goed voor erkaar

gebruiksaanwijzing zat er erg onduidelijk ; achterstevoren aan elkaar geniet bij; bij vragen direct doorverwezen naar groothandel: daar een onaardige mijnheer aan de lijn

duidelijke goede gebruiksaanwijzing