J.C. Hooghuis

Kluis zou tot achter de voordeur geleverd worden helaas alleen mijn vrouw was thuis, kluis heeft vijf uur buiten voor de voordeur gestaan u zult begrijpen dat ik daar niet blij mee ben.

zie boven

zie boven

Zeer klantvriendelijk

denken goed mee hoe de kluis op de juiste manier te plaatsen en bevestigen.

Snelle en correcte behandeling. Werd snel terug gebeld, kluis werd snel geleverd en keurig geplaatst op de 1e verdieping. Dit bedrijf is een aanrader!

Snel, betrouwbaar en prima service.

Marjan

Kluiszorg kwam alle afspraken na en gaf ons goed advies bij het maken van een keuze.

Er ging even iets mis met de betaling. Dat werd meteen dezelfde dag nog hersteld. Dat was heel prettig en professioneel.

Goede uitleg, snelle en correcte levering

Regina

Werd telefonisch diverse keren vriendelijk te woord gestaan.
Werd telefonisch diverse keren vriendelijk te woord gestaan.
Symphatieke en bekwame medewerkers hebben de kluis geplaatst en verankerd. Het instellen van het elektronisch slot bleek tegen mijn verwachting in vrij eenvoudig, kreeg hier duidelijke uitleg over.

Professioneel en vriendelijk personeel met ervaring. Super dat levering in de avonduren ook mogelijk is, aangezien levering op mijn vrije dag beperkt mogelijk was.
Ben zeer tevreden over de...
Ben zeer tevreden over de kluis, deze is megasterk, praktisch, prima grootte en last but not least heel fraai om te zien.

Ga zo door met jullie goede service.

Vriendelijke service, goede tips.

Goed advies.

Nee.

Prima website met voldoende achtergrond informatie

Leverancier houdt zich prima aan de afspraken. Zeer onopvallende auto voor de levering en 2 zeer vriendelijke medewerkers die kwamen plaatsen.

Top bedrijf snelle levering.
Super service mbt plaatsen. Aanrader

Produc komt overeen met de site?

Ga door met uitstekende service!!