Bart

Zeer prettig

Klantvriendelijk en snel

Willem

Volgende keer weer, perfecte ervaring

Afspraak is afspraak
Snelle en adequate communicatie
Eerlijke voorlichting, maatwerk
Niet opdringerig/drammerig
Professionele plaatsing

Remco

Contactformulier ingevuld en er is heel snel een vertegenwoordiger van het bedrijf vrijblijvend langsgekomen om advies uit te brengen. Meteen bestelling geplaatst bij de vertegenwoordiger op basis... Contactformulier ingevuld en er is heel snel een vertegenwoordiger van het bedrijf vrijblijvend langsgekomen om advies uit te brengen. Meteen bestelling geplaatst bij de vertegenwoordiger op basis van zijn advies en de kluis is op korte termijn geplaatst en verankerd. Er zat helaas wat lakschade op de kluis ivm transport. Er is netjes een lakstift opgestuurd en aanbod gedaan om prijsreductie toe te passen. Ik ben hier ook nog over gebeld. Alles netjes afgehandeld. Ik kan dit bedrijf dus aanbevelen.

Snelle en goede service, meedenkend

Gabrielle S.

Een kluis op zolder, onder de schotten van de uitbouw. Dit was geen gekke wens maar werd gewoon keurig uitgevoerd. Dit kreeg ik bij een ander bedrijf niet voor elkaar. Ze denken goed met je mee,... Een kluis op zolder, onder de schotten van de uitbouw. Dit was geen gekke wens maar werd gewoon keurig uitgevoerd. Dit kreeg ik bij een ander bedrijf niet voor elkaar. Ze denken goed met je mee, uiterst vriendelijk en beleefd personeel. En niet geheel onbelangrijk; bij een storing zijn ze ook gewoon bereikbaar in het weekend. Topservice!

Vriendelijk, vakbekwaam en professioneel. Ze letten heel erg op de privacy, niet heel de buurt hoeft te weten dat ik een kluis heb aangeschaft.

Manuela

Voor het eerst in mijn leven een kluis gekocht, had er totaal geen verstand van.
Maar wat ben ik ontzettend goed geholpen!
Vanaf het eerste telefoon gesprek tot op het laatst dat de kluis...
Maar wat ben ik ontzettend goed geholpen!
Vanaf het eerste telefoon gesprek tot op het laatst dat de kluis geplaatst was niks dan lof !
Ik beveel dit bedrijf oprecht aan.

Alles is mogelijk in overleg.
En een klein beetje exstra werk is ook geen probleem bij Bart en Bart.

Geen.

dijkhof

Zeer goed! we hadden een hele goede kluis besteld, maar door levering problemen was deze er toch niet. nu stonden ze toch toch gewoon op de stoep om een nog sterkere kluis te leveren, zonder meer... Zeer goed! we hadden een hele goede kluis besteld, maar door levering problemen was deze er toch niet. nu stonden ze toch toch gewoon op de stoep om een nog sterkere kluis te leveren, zonder meer betaling.

verstand van zaken

E. W

Prima service

Contact via mail en telefoon was prettig, ze denken met je mee

J.A

Geweldige service

Informatieverlening, service, snelle levering en installatie

B Jansen

Prima!

Snelle klantenservice

Rob

GEEN antwoord op mail bij garantie!

Levering ging goed

Reageren op email bij een garantiegeval. Als het buiten de garantie valt kan je dat ook reageren! Maar niks kan echt niet.