Alexander

Professioneel bedrijf met professioneel installatieteam. Absoluut een goede keuze.

Veel keuze, duidelijk advies

Een kluizenvergelijker op de website (als je er meerdere hebt selecteerd)

anoniem

Prima, Snel. Discreet

Zie boven, Prima, Snel en Discreet

Na bestelling zelf een afspraak maken. Ik heb zelf gebeld

Daan Steenkamp

Fantastisch

Meedenkend, duidelijke communicatie, goede prijs. Komen afspraken na

N.v.t

dakkoning

Goed en duur

plaatsing

?

DVC Rentmeesters

Prettige ontvangst, deskundig advies, snelle levering en vakkundige installatie

vakkundig en snel

Bezoek kan niet spontaan, maar op afspraak

A

Top

Snelheid & service

Bert

Tijdens onze zoektocht naar een goede kluis kwamen wij terecht bij dit bedrijf. Na het maken van een telefonische afspraak bezochten we de showroom van Kluiszorg Nederland. Daar werden wij zeer... Tijdens onze zoektocht naar een goede kluis kwamen wij terecht bij dit bedrijf. Na het maken van een telefonische afspraak bezochten we de showroom van Kluiszorg Nederland. Daar werden wij zeer hartelijk ontvangen. Het was fijn om een heldere en professionele uitleg te krijgen over de vele kluizen. En uiteraard om ze in het echt te kunnen zien én voelen. De deal was snel gesloten. Korte tijd later werd de kluis geleverd. Dat werd met grote precisie gedaan. Met vier man sterk werd de kluis naar de tweede verdieping getransporteerd en daar ter plaatse verankerd. Hulde!

Professioneel, discreet, goede communicatie, zeer vriendelijk, betrouwbaar, schitterende showroom, reële prijzen. Kortom, geweldige service!

Wij kunnen niets bedenken; wij zijn dik tevreden!

anoniem

Goed advies gehad in de showroom (prachtige showroom). Vervolgens snelle levering met professionele installatie.

fijne communicatie

Ik kan zo niks bedenken

Manon van de Ven

Wat een mooi, betrouwbaar bedrijf. Een bedrijf dat meedenkt met de klant. Niets is ze te veel. Nemen de tijd en installeren de kluis netjes.
Dinsdag gebeld en vrijdag geplaatst. Helemaal top !!!

Overzichtelijke website.

Voor ons geen verbeterpunten.

Makorian bv

Gisteren online besteld met eventjes contact met klanten service. Volgende dag al geïnstalleerd.

super snel en zeer correct