Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen?
Zou u Kliniek Vrijdag aanraden bij mensen in uw omgeving?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Goed gesprek gehad met Dr Otter geeft eerlijk zijn mening, en probeert niks aan te smeren. Deze arts doet goed zijn werk, heel blij mee.

Eerlijkheid

Prachtig schone kliniek , vriendelijk ontvangst. Goed advies en prima behandeling. Ik kom zeker terug.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Ze luisteren goed naar wat je wilt.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Mijn ervaring is prima, nu meerdere keren geweest

Heeft u verbeterpunten of tips?

soms de lange wachttijd, maar dit verschilt uiteindelijk wel de ene met de andere keer!

Very good, friendly, professional

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

kind, take time to explain things

Heeft u verbeterpunten of tips?

maybe discuss/explain when to best schedule a follow-up apponintment after Botox

Elisabeth

Nette kliniek, vriendelijke arts al vond hij het wel nodig om overal waar volumeverlies in mijn gezicht plaatsvond even aan te wijzen. Ik denk niet dat er een vrouw is die hier blij van wordt. Ik... Nette kliniek, vriendelijke arts al vond hij het wel nodig om overal waar volumeverlies in mijn gezicht plaatsvond even aan te wijzen. Ik denk niet dat er een vrouw is die hier blij van wordt. Ik kwam ook niet voor fillers maar voor een spuitje botox in de fronsrimpel.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Nette kliniek, handig aan te rijden. Duidelijke website met uitleg over behandelingen en prijsopgave zodat men niet voor verrassingen staat.

Heeft u verbeterpunten of tips?

-bij boeken van een afspraak kreeg ik in eerste instantie een afspraak bij een huidtherapeut van een andere kliniek die in zelfde pand gevestigd is/zelfde eigenaar heeft? beetje slordig zeker omdat... -bij boeken van een afspraak kreeg ik in eerste instantie een afspraak bij een huidtherapeut van een andere kliniek die in zelfde pand gevestigd is/zelfde eigenaar heeft? beetje slordig zeker omdat botox niet door huidtherapeut ingespoten mag worden.
-geen analyse van minpunten in het gezicht van clienten uitvoeren als hier niet om gevraagd is, voelt niet prettig.

Mijn ervaring met de kliniek is prettig en adequaat

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Afspraken worden op tijd afgehandeld

n.v.t

Miranda

Vriendelijk ontvangst, maar, de eerste keer, was ik toch een beetje zoekende, waar is de kapstok? Waar laat ik mijn jas. Kan ik zelf wat te drinken pakken? Er werd niets over gezegd bij ontvangst.... Vriendelijk ontvangst, maar, de eerste keer, was ik toch een beetje zoekende, waar is de kapstok? Waar laat ik mijn jas. Kan ik zelf wat te drinken pakken? Er werd niets over gezegd bij ontvangst. Ook het contact tussen de arts en de dames achter de balie, lijkt soms niet op een lijn te zitten qua afgesproken prijzen.

Nette wachtruimte

Zie bij ontvangst.

Prettige ervaring er word
Begripvol geluisterd naar je en ook als je niet tevreden bent word er ook naar gehandeld dus ik gen tevreden klant
Ik zou alleen een prijslijst. Op prijs...
Prettige ervaring er word
Ik zou alleen een prijslijst. Op prijs stellen dat het iets makkelijker in te schatten is wat de kosten zijn al begrijp ik dat het individueel is

Aandacht

Duidelijke prijslijst

Botox ervaring

Nette kliniek maar ook erg dure kliniek.
Achteraf ook niet het behaalde resultaat.
Botox was zeer snel uitgewerkt.

Heeft u verbeterpunten of tips?

De prijzen zijn belachelijk duur.
Er kan wat meer uitleg gegeven worden en een controle afspraak is zeker na een eerste behandeling aan te raden.