Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen bij Kliniek Vrijdag?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u uw omgeving aanraden naar Kliniek Vrijdag te gaan?

Mijn ervaring met de kliniek is prettig en adequaat

Afspraken worden op tijd afgehandeld

n.v.t

Miranda

Vriendelijk ontvangst, maar, de eerste keer, was ik toch een beetje zoekende, waar is de kapstok? Waar laat ik mijn jas. Kan ik zelf wat te drinken pakken? Er werd niets over gezegd bij ontvangst.... Vriendelijk ontvangst, maar, de eerste keer, was ik toch een beetje zoekende, waar is de kapstok? Waar laat ik mijn jas. Kan ik zelf wat te drinken pakken? Er werd niets over gezegd bij ontvangst. Ook het contact tussen de arts en de dames achter de balie, lijkt soms niet op een lijn te zitten qua afgesproken prijzen.

Nette wachtruimte

Zie bij ontvangst.

Prettige ervaring er word
Begripvol geluisterd naar je en ook als je niet tevreden bent word er ook naar gehandeld dus ik gen tevreden klant
Ik zou alleen een prijslijst. Op prijs...
Prettige ervaring er word
Ik zou alleen een prijslijst. Op prijs stellen dat het iets makkelijker in te schatten is wat de kosten zijn al begrijp ik dat het individueel is

Aandacht

Duidelijke prijslijst

Botox ervaring

Nette kliniek maar ook erg dure kliniek.
Achteraf ook niet het behaalde resultaat.
Botox was zeer snel uitgewerkt.

heeft u verbeterpunten of tips?

De prijzen zijn belachelijk duur.
Er kan wat meer uitleg gegeven worden en een controle afspraak is zeker na een eerste behandeling aan te raden.

Prettig, professioneel, bekwaam

Oplossingsgericht, snel, buitengewoon vriendelijk, mooie entourage

heeft u verbeterpunten of tips?

Er mag iets minder gekletst worden bij de receptie

Zeer vriendelijke telefoniste met al goede uitleg klant vriendelijk en nemen de tijd

Ik heb mijn ervaring met de kliniek als erg prettig ervaren

In maart en april geweest voor botox en fillers.
In maart en april geweest voor botox en fillers.
Botox in voorhoofd goed geslaagd en niet erg pijnlojk. Fillers rondom mond en in wangen in twee keer gedaan. Heel erg pijnlijk, vooral in bovenlip. Ook duurder dan van tevoren gezegd. En resultaat ook niet echt geweldig. Erg jammer!!!

Afspraak snel mogelijk

heeft u verbeterpunten of tips?

Betere voorlichting omtrent te verwachte resultaat en duidelijke offerte op papier.

Dr. den Otter is m.i. super kundig, luistert goed, is kalm en levert mooi resultaat.

Zeer goede arts, vriendelijk receptiepersoneel

nee