Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen bij Kliniek Vrijdag?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u uw omgeving aanraden naar Kliniek Vrijdag te gaan?

Ik kwam voor een botox behandeling van de rimpels onder mijn ogen. Ik vond het erg spannend maar ben gerust gesteld en was verrast door het resultaat na 2 behandelingen.

Goede uitleg en erg vriendelijk.

heeft u verbeterpunten of tips?

De 2e keer dat ik een botoxbehandeling had ondergaan was ik na 3 weken nog blauw aan 1 kant ondanks koeling. Ik zou dat graag voorkomen.

Zeer prettig

Alle tijd wordt voor je genomen

Neen

Over het algemeen goede voorlichting. Zie verbeterpunt voorlichting over botox in kin niet volledig

Goede artsen, niet de hoofdprijs vragen

heeft u verbeterpunten of tips?

Ik heb botox in mn kin gekregen tegen putjes. na een paar dagen was de helft van mn mond ook wat verlamd. Ik durfde niet meer te lachten want dan trok het scheef! Na twee weken was het gelukking... Ik heb botox in mn kin gekregen tegen putjes. na een paar dagen was de helft van mn mond ook wat verlamd. Ik durfde niet meer te lachten want dan trok het scheef! Na twee weken was het gelukking weg. Maar botox in mn kin hoef ik nooit meer. Was wel graag op dat gevaar gewezen!

Vriendelijke medewerkers, ze lopen goed op schema, goede behandeling en voorlichting

Bereikbaarheid/locatie
Laagdrempelig
Persoonlijk

heeft u verbeterpunten of tips?

Nee. Behalve dat dergelijke behandelingen prijzig zijn en dit me tegenstaat. Ik vermoed dat dit bij andere klinieken min of meer gelijk zal zijn.

van Egmond

Je word er duidelijk en vriendelijk geholpen en ze zijn eerlijk en niet opdringerig

De persoon die mij behandelde was lekker spontaan en rustig

Tot heden alles oké

Goed gesprek gehad met Dr Otter geeft eerlijk zijn mening, en probeert niks aan te smeren. Deze arts doet goed zijn werk, heel blij mee.

Eerlijkheid

Prachtig schone kliniek , vriendelijk ontvangst. Goed advies en prima behandeling. Ik kom zeker terug.

Ze luisteren goed naar wat je wilt.

heeft u verbeterpunten of tips?

Mijn ervaring is prima, nu meerdere keren geweest

heeft u verbeterpunten of tips?

soms de lange wachttijd, maar dit verschilt uiteindelijk wel de ene met de andere keer!

Very good, friendly, professional

kind, take time to explain things

heeft u verbeterpunten of tips?

maybe discuss/explain when to best schedule a follow-up apponintment after Botox