Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen bij Kliniek Vrijdag?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?
Zou u uw omgeving aanraden naar Kliniek Vrijdag te gaan?

Gingen goed om mijn vragen in. Word serieus genomen.
Vriendelijk personeel

Vriendelijke uit straaling, veilig gevoel bij de artsen,
Goede uitleg

Vriendelijke ontvangen. Goed behandeling. Mooie resultaten.

Snelle goede service

Vriendelijke benadering

heeft u verbeterpunten of tips?

Mijn mail is nog steeds biet beantwoord

Erg goed, vriendelijk, professioneel. Totaal anders dan de reputaties van reguliere klinieken, beter.

Snelle communicatie afspraken. Zeer tevreden over arts Peter den Otter

heeft u verbeterpunten of tips?

Niet direct, enkel hele slechte ervaring gehad met dokter Burcu Gundogdu 1,5 jaar geleden. Zowel in geleverde dienst slecht, als in gesprek onaardig en niet welkom. Dat vond ik allemaal erg matig.... Niet direct, enkel hele slechte ervaring gehad met dokter Burcu Gundogdu 1,5 jaar geleden. Zowel in geleverde dienst slecht, als in gesprek onaardig en niet welkom. Dat vond ik allemaal erg matig. Inmiddels ben ik dit vergeten door nieuwe ervaring.

Lesley Frances Evans

Excellent.

Friendly receptionist, professional allround

None

Hans van der Krogt

Uitstekend ! Prima behandeling, klantvriendelijk.

Snelheid tussen het maken van een intake en de daadwerkelijke behandeling.

Nee, houden zo.

Uiterst professionele behandeling. Prettige communicatie. Vooral de rust die Peter uitstraalt geeft vertrouwen.

Door de behandelend arts wordt de tijd genomen voor een behandeling

heeft u verbeterpunten of tips?

Wat meer afwisseling in leesbladen. Ik zou voorkeur geven aan een grote leestafel in de wachtruimte.

Vriendelijke benadering

Er wordt geluisterd naar je wensen

heeft u verbeterpunten of tips?

Meer voor en na foto’s . De site is niet heel overzichtelijk

Rob

Wallen onder ogen (traangoot behandeling). Geholpen door dokter den Otter. De dokter heeft behandeling in twee keer gedaan. Vond ik goed idee. Resultaat is zonder meer verbetering in vergelijking... Wallen onder ogen (traangoot behandeling). Geholpen door dokter den Otter. De dokter heeft behandeling in twee keer gedaan. Vond ik goed idee. Resultaat is zonder meer verbetering in vergelijking met voor de behandeling. Ben van mening dat het nog beter kan (foto’s internet). Opmerkelijk vind ik dat dokter den Otter het niet nodig vond om mij na de tweede behandeling nog een keer te zien. Je wilt als arts toch het resultaat zien en mijn feedback horen ? Ik vind dit laks.

laagdrempelige kliniek
aardige mensen

heeft u verbeterpunten of tips?

Na de intake dient de patient/klant een papier krijgen met daarop info wat te doen/niet te doen voor en na de
behandeling. Het ontbreken van deze info vind ik ook laks.

Ik kwam voor een botox behandeling van de rimpels onder mijn ogen. Ik vond het erg spannend maar ben gerust gesteld en was verrast door het resultaat na 2 behandelingen.

Goede uitleg en erg vriendelijk.

heeft u verbeterpunten of tips?

De 2e keer dat ik een botoxbehandeling had ondergaan was ik na 3 weken nog blauw aan 1 kant ondanks koeling. Ik zou dat graag voorkomen.