Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen?
Zou u Kliniek Vrijdag aanraden bij mensen in uw omgeving?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

A.

Ik ging voor botoxbehandeling bij mevrouw De Vries. Ontzettend aardig persoon maar ik denk op dit moment nog niet ervaren genoeg. Er is te veel ingespoten bij mij. Resultaat ik liep er weken bij als... Ik ging voor botoxbehandeling bij mevrouw De Vries. Ontzettend aardig persoon maar ik denk op dit moment nog niet ervaren genoeg. Er is te veel ingespoten bij mij. Resultaat ik liep er weken bij als een Fiat Multipla. Mijn oog hing en er verscheen een stootkussen boven mijn ogen. Het zag er niet uit. Ook veel last gehad van hoofdpijn en onwezenlijk gevoel. Dr den Otter heeft het enigszins weten te herstellen. Ik zal hier niet snel terug gaan helaas .

Vriendelijk

Betere opvolging

Reactie Kliniek Vrijdag:

Beste mevrouw A.K., bedankt voor uw reactie. Wij zijn er wel enigszins verbaasd over. Wij hebben een paar dagen geleden nog een email van u ontvangen waarin u het volgende schrijft: "Op zich... Beste mevrouw A.K., bedankt voor uw reactie. Wij zijn er wel enigszins verbaasd over. Wij hebben een paar dagen geleden nog een email van u ontvangen waarin u het volgende schrijft: "Op zich zou ik best open staan voor een opfris/vervolgbehandeling, wat zijn hier de kosten van? Met vriendelijke groet, Astrid K." Is ons antwoord hierop niet bij u aangekomen? Of is er in de tussenliggende twee dagen iets anders voorgevallen? Wij zijn heel benieuwd, want "open staan voor een opfris/vervolgbehandeling" en "niet snel terug gaan" komt vrij tegenstrijdig op ons over. Mocht u dat uit willen leggen of toe willen lichten horen wij het graag. Alvast bedankt!

E.k

Fijn contact vriendelijk ontvangen

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Het advies is heel goed en er word echt geluisterd na wat jij wilt!!!daarop volgt dus een eerlijk advies

Mevrouw Slot

Vroeger ging ik naar een andere kliniek in Leiden voor Botox en fillers. Dit jaar was ik bij een van de andere klinieken in het pand waar Kliniek Vrijdag zit geweest en dat was heel goed bevallen,... Vroeger ging ik naar een andere kliniek in Leiden voor Botox en fillers. Dit jaar was ik bij een van de andere klinieken in het pand waar Kliniek Vrijdag zit geweest en dat was heel goed bevallen, dus toen dacht ik: laat ik hun ook eens proberen! En dat beviel ook heel goed, heb een een nieuwe vaste plek gevonden voor mijn halfjaarlijkse onderhoud, tot ziens over 6 maanden Dokter Den Otter!

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Rustige arts, mooie kliniek, normale prijzen, voelt vertrouwd

W

Wat een fijne en nette omgeving! Ik had nog niet eerder vernomen, van Kliniek Vrijdag en was erg zenuwachtig. Dokter de Vries, stelde mij erg op mijn gemak. Ik liet een wenkbrauw lift en de... Wat een fijne en nette omgeving! Ik had nog niet eerder vernomen, van Kliniek Vrijdag en was erg zenuwachtig. Dokter de Vries, stelde mij erg op mijn gemak. Ik liet een wenkbrauw lift en de fronsrimpel behandelen. De volgende dag, begon ik al resultaat te zien. Ik stond voor het eerst, sinds 10 jaar, zonder vreselijke druk op mijn voorhoofd, op. Het kan alleen maar beter worden! Ik had dit veel eerder moeten doen.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Stelt erg op het gemak, vriendelijkheid, professioneel

Heeft u verbeterpunten of tips?

Op de website, iets meer duidelijkheid, over de tarieven.

Marian de Jong-Camfferman

Geweldig, vriendelijke medewerkers, altijd rustig de tijd voor je, denken met je mee en geven advies.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Laagdrempelig zonder taboe. Prettige ontvangst ruimte. Schoon maar niet klinisch. Behandelkamers zijn ook lekker ruim. Alle medewerkers zijn supervriendelijk.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Nee hoor, hou het maar gewoon helder en gemoedelijk

Positief en tevreden over risultaat

Schoon, professioneel

Nee....

mevrouw Van der Willigen

Goede uitstraling van de ruimte , professionele behandelaars , prettige receptionistes.

meedenken met de hulpvraag

n.v.t.

silvia

Uitstekende kliniek mooi en schoon.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Ben geholpen door DR den otter vriendelijke man zeer tevreden.

Ik ben zeer te vinden.

Jeanet

Dr Otter is vriendelijk, geduldig en bekwaam.
Ben zeer tevreden.

Goed ontvangst, vriendelijk personeel

Heeft u verbeterpunten of tips?

Niet echt discreet door de open ontvangst ruimte. Weinig privacy, kan me zo voorstellen dat niet iedereen dat prettig vindt.

Positief en goede behandelingen en een mooie schone kliniek.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

De arts is deskundig en zelfs geen blauw plekje te bekennen na het prikken.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Het lijkt mij leuk om eens te stunten voor de vaste klanten met bv: Botox deze maand 15% goedkoper.