Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen?
Hoe vond u de benadering / behandeling door uw cosmetisch arts?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

mevrouw Van Leeuwen

Kundig, met kalmte en altijd vriendelijk.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Informatievoorziening en adviezen over de behandeling.

Professioneel, klant vriendelijk

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Service en aandacht, goede uitleg

Nee

mevrouw Nanninga

Klantvriendelijk, goede uitleg en secties nemend.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Duidelijke website, prettige manier van aanspreken, straalt rust en professionaliteit uit.

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Heb na injectable botox toch best nog frons, maar zit nog niet op 2 weken daarna, dus hoop dat het nog meer wegtrekt

B.A

Heel fijn geholpen ,dochter na behandeling, tranen van geluk

Tijd uitleg

Nee

Positief

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Relaxede sfeer, goede bereikbaarheid, arts denkt mee

de prijs

mevrouw Gesink

Prima! Mooie kliniek, deskundige medewerkers.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Deskundigheid, goede naam en beoordelingen, diversiteit in behandelingen, tijd en aandacht voor de klant.

Geen.

mevrouw Postma

Er is een fijne sfeer bij Kliniek Vrijdag. De arts is heel vriendelijk, geeft heldere uitleg en behandeld precies naar mijn wensen.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Laag drempellig, goede behandeling, begrip voor mijn wensen, nacontrolle indien gewenst.

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

De advertenties en advertorials sluiten niet altijd aan bij het beeld dat ik van Kliniek Vrijdag heb. Ik vind de Kliniek prettiger dan de advertenties doen overkomen. Deze komen op mij heel... De advertenties en advertorials sluiten niet altijd aan bij het beeld dat ik van Kliniek Vrijdag heb. Ik vind de Kliniek prettiger dan de advertenties doen overkomen. Deze komen op mij heel "standaard" over, terwijl de sfeer en behandeling juist heel persoonlijk gericht is.

Reactie Kliniek Vrijdag:

Beste mevrouw Postma, bedankt voor uw tip. Wij dachten daar hetzelfde over en hebben daarom recentelijk het beeldmateriaal dat wij gebruiken vervangen door foto's en video's waarin onze eigen... Beste mevrouw Postma, bedankt voor uw tip. Wij dachten daar hetzelfde over en hebben daarom recentelijk het beeldmateriaal dat wij gebruiken vervangen door foto's en video's waarin onze eigen cosmetisch artsen de hoofdrol vervullen!

NK

Ik kom nu ruim een jaar voor oa botox en profhilo bij dr de Vries. Ik ben bijzonder positief over haar persoonlijke en professionele werkwijze. Alles gaat in overleg en ook tijdens de behandeling... Ik kom nu ruim een jaar voor oa botox en profhilo bij dr de Vries. Ik ben bijzonder positief over haar persoonlijke en professionele werkwijze. Alles gaat in overleg en ook tijdens de behandeling houdt ze je goed op de hoogte.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Het maken en herinneren van afspraken, frisse en verzorgde entree, wachtruimte en behandelkamers. Deskundige en vriendelijke medewerkers.

---

mevrouw Kooreman

Professioneel, eerlijk en zeer vriendelijke artsen!

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Goede kwaliteit injectebles, direct resultaat!

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Ik kan helaas maar 1 arts selecteren maar ik ben bij beide artsen geweest en ze zijn beide goed!

KL A'dam

Steeds weer een positieve ervaring bij Kliniek Vrijdag. Dr. Juliet de Vries is capabel en rustig. Wat ik echt bijzonder goed aan haar vind is dat ze — naast dat ze uitgebreid de tijd neemt en... Steeds weer een positieve ervaring bij Kliniek Vrijdag. Dr. Juliet de Vries is capabel en rustig. Wat ik echt bijzonder goed aan haar vind is dat ze — naast dat ze uitgebreid de tijd neemt en meedenkt — steeds supergoed uitlegt en aankondigt wat ze precies doet en wat je daarvan kunt voelen. Daardoor is het een heel rustgevende, veilige en (relatief;) prettige ervaring bij haar in de stoel. En nog een pluspunt: geen blauwe plekjes de dag erna!

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Rustige en goede behandeling, goede informatie, zowel voor, tijdens als na

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Zou ik zo gauw niet weten