Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen?
Hoe vond u de benadering / behandeling door uw cosmetisch arts?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

De arts die mij geholpen heb was heel proffesioneel heb met mij de ingreep besproken wat de mogelijkheden waren, dit was voor mij duidelijk de ingreep viel erg mee , ook stelde hij voor om na een... De arts die mij geholpen heb was heel proffesioneel heb met mij de ingreep besproken wat de mogelijkheden waren, dit was voor mij duidelijk de ingreep viel erg mee , ook stelde hij voor om na een paar weken om terug te komen ,om het resultaat te bekijken en eventueel nog wat bij te spuiten voor een goed resultaat, omdat er een oog nog vocht ophoping had zei de arts dat hij het moeilijk kon beoordelen en stelde voor dat als ik over een aantal weken het idee had dat het niet gelijk was dan mocht ik ook nog even aankomen om het resultaat te bekijken. Alles bij elkaar ,ondanks ik geen ervaring had met plastic chirurgie is het mij erg meegevallen maar tevens door de houding van de arts die mij op men gemak stelde, ook vind ik de medewerksters die bij jullie in de kliniek werkzaam zijn heel vriendelijk en attend.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Vriendelijkheid van de Arts en medewerkers.

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Ik kan er niet een verzinnen.

Erg goed en kundig

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Vriendelijkheid en aandacht waren zeer goed

Zeer professioneel&hygienisch.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Zeer klantgericht, kijken naar individuele behoeften van de klant

Duidelijke website met veel informatie.

Prima en snelle service.

Gastvrije ontvangst, fijne rustige arts. Ik ben ook zeer tevreden over het resultaat. Traangoot laten vullen en botox.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Deskundig, gastvrij en normaal geprijsd.

manon

Erg fijn

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

vriendelijk, goed, behulpzaam ... geen onpersoonlijke machine

geen idee

Geen lange wachttijden. Vakkundig en zeer vriendelijk !

Geen lange wachttijden

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Schone en nette kliniek. Dr de Otter heeft een betrouwbare en ervaren cosmetisch arts, kwam al 5 jaar geleden bij hem in Leiden. Ben eigenlijk altijd tevreden. Werkt subtiel en doet nooit te veel

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Dr Den Otter is de reden dat ik blijf komen.

Slecht, ik heb een behandeling gehad met fillers tegen halsversoudering, 700 euro armer en geen enkel zichtbaar resultaat. Heb dit bij kliniek Vrijdag aangegeven. Ze zouden een afspraak met mij... Slecht, ik heb een behandeling gehad met fillers tegen halsversoudering, 700 euro armer en geen enkel zichtbaar resultaat. Heb dit bij kliniek Vrijdag aangegeven. Ze zouden een afspraak met mij maken. Niets meer van gehoord.

Nee

Verbeter je dienstverlening

Reactie Kliniek Vrijdag:

Wij vinden het heel spijtig dat wij na ons mailcontact verzuimd hebben contact met u op te nemen om de afspraak in te plannen. Het kan helaas voorkomen dat er meer behandelingen nodig zijn, dan van... Wij vinden het heel spijtig dat wij na ons mailcontact verzuimd hebben contact met u op te nemen om de afspraak in te plannen. Het kan helaas voorkomen dat er meer behandelingen nodig zijn, dan van tevoren ingeschat, om het gewenste resultaat te behalen. Wij hebben dit telefonisch met u besproken en u deze kosteloze nabehandeling aangeboden. Wij respecteren dat u hier niet voor heeft gekozen. Ook op ons aanbod voor een vrijblijvend consult/ behandeling bij onze huidtherapeute bent u niet ingegaan. Dit is natuurlijk uw goed recht. Mocht u er binnenkort toch anders over denken dan bent u uiteraard van harte welkom.

Cootje

Goede ontvangst en fijne behandelend cosmetisch arts. Afspraak maken was wel even wat werk. Gelukkig kon ik op een avond terecht.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Erg vriendelijke behandelend arts.

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Het maken van een afspraak kost wat moeite. In eerste instantie stonden verkeerde mogelijkheden op de site vermeld.