Hoe vond u de informatie op de website?
Zou u voor een (andere) behandeling terugkomen?
Hoe vond u de benadering / behandeling door uw cosmetisch arts?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Zeer prettig

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Alle tijd wordt voor je genomen

Neen

Over het algemeen goede voorlichting. Zie verbeterpunt voorlichting over botox in kin niet volledig

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Goede artsen, niet de hoofdprijs vragen

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Ik heb botox in mn kin gekregen tegen putjes. na een paar dagen was de helft van mn mond ook wat verlamd. Ik durfde niet meer te lachten want dan trok het scheef! Na twee weken was het gelukking... Ik heb botox in mn kin gekregen tegen putjes. na een paar dagen was de helft van mn mond ook wat verlamd. Ik durfde niet meer te lachten want dan trok het scheef! Na twee weken was het gelukking weg. Maar botox in mn kin hoef ik nooit meer. Was wel graag op dat gevaar gewezen!

Vriendelijke medewerkers, ze lopen goed op schema, goede behandeling en voorlichting

Bereikbaarheid/locatie
Laagdrempelig
Persoonlijk

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Nee. Behalve dat dergelijke behandelingen prijzig zijn en dit me tegenstaat. Ik vermoed dat dit bij andere klinieken min of meer gelijk zal zijn.

van Egmond

Je word er duidelijk en vriendelijk geholpen en ze zijn eerlijk en niet opdringerig

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

De persoon die mij behandelde was lekker spontaan en rustig

Tot heden alles oké

Goed gesprek gehad met Dr Otter geeft eerlijk zijn mening, en probeert niks aan te smeren. Deze arts doet goed zijn werk, heel blij mee.

Eerlijkheid

Prachtig schone kliniek , vriendelijk ontvangst. Goed advies en prima behandeling. Ik kom zeker terug.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Ze luisteren goed naar wat je wilt.

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

Mijn ervaring is prima, nu meerdere keren geweest

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

soms de lange wachttijd, maar dit verschilt uiteindelijk wel de ene met de andere keer!

Very good, friendly, professional

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

kind, take time to explain things

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

maybe discuss/explain when to best schedule a follow-up apponintment after Botox

Elisabeth

Nette kliniek, vriendelijke arts al vond hij het wel nodig om overal waar volumeverlies in mijn gezicht plaatsvond even aan te wijzen. Ik denk niet dat er een vrouw is die hier blij van wordt. Ik... Nette kliniek, vriendelijke arts al vond hij het wel nodig om overal waar volumeverlies in mijn gezicht plaatsvond even aan te wijzen. Ik denk niet dat er een vrouw is die hier blij van wordt. Ik kwam ook niet voor fillers maar voor een spuitje botox in de fronsrimpel.

Wat zijn de sterke punten van Kliniek Vrijdag

Nette kliniek, handig aan te rijden. Duidelijke website met uitleg over behandelingen en prijsopgave zodat men niet voor verrassingen staat.

Heeft u verbeterpunten of tips voor de kliniek of haar medewerkers?

-bij boeken van een afspraak kreeg ik in eerste instantie een afspraak bij een huidtherapeut van een andere kliniek die in zelfde pand gevestigd is/zelfde eigenaar heeft? beetje slordig zeker omdat... -bij boeken van een afspraak kreeg ik in eerste instantie een afspraak bij een huidtherapeut van een andere kliniek die in zelfde pand gevestigd is/zelfde eigenaar heeft? beetje slordig zeker omdat botox niet door huidtherapeut ingespoten mag worden.
-geen analyse van minpunten in het gezicht van clienten uitvoeren als hier niet om gevraagd is, voelt niet prettig.