Femke

Heerlijke middag gehad met het hele gezin. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de spectaculaire vrije val met hulp van een betrokken medewerker de angst kunnen overwinnen. Mooie... Heerlijke middag gehad met het hele gezin. De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de spectaculaire vrije val met hulp van een betrokken medewerker de angst kunnen overwinnen. Mooie ervaring!

👍

Edgar Vooijs

We vonden het super leuk, ondanks het slechte weer.
Heel leuk en vriendelijk ontvangen, alles goed uitgelegd, we komen zeker terug.

Wat super om te lezen! Tot de volgende keer! 👋

Zwanet.muis@hotmail.com

Prachtig

🙏 ☺️

Klimbos Lage Vuursche

🙏

Super leuk klimbos, aardig personeel, kinderen hebben heel erg genoten van het kinderfeestje!!!

Bianca

Geweldige familiedag voor jong en oud in het Klimbos van Ruurlo mogen ervaren!

Super fijn! 🥰

A & A

Super leuk uitje in de Biesbosch

👍

Erg leuk bos personeel erg vriendelijk en behulpzaam

🙏 😊

Zeer kundig en vriendelijk personeel, erg mooi klimbos en fijn dat ze met tijdschema’s werken waardoor het niet te druk wordt. Twee keer geweest en twee keer erg leuk gehad! Jammer dat de zwarte... Zeer kundig en vriendelijk personeel, erg mooi klimbos en fijn dat ze met tijdschema’s werken waardoor het niet te druk wordt. Twee keer geweest en twee keer erg leuk gehad! Jammer dat de zwarte route dicht was, maar dit was wel vooraf duidelijk gecommuniceerd op de website dus we waren voorbereid.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt! Wellicht binnenkort weer terug om alsnog de zwarte route te doen? 😉