Offerte
Communicatie
7.9/10

Hr.E.C.Boldewijn

Duidelijke professionele werkhouding.
Klantvriendelijke medewerkers, die heel duidelijk communiceren met de klant.

De duidelijke communicatie en de professionele aanpak vam het werk

waardeer deze medewerkers goed!, deze zijn een uitstekende reclame voor uw bedrijf.

Jan

Ik heb geen reactie op mijn vragen gekregen. Dat zou binnen 5 dagen moeten komen. We zijn nu 2 weken verder en ik heb taal nog teken vernomen.

Als je bij de chat een verhaal achterlaat met e-mail en telefoonnummer, dan zou ik het prettig vinden als je de inhoud van de chat gemaild krijgt. Ben wel erg benieuwd naar de reden waarom ik geen bericht heb gekregen.

Ik moet overal iets invullen en NVT kan ik niet aanklikken. Ik heb Windows 10 en werk met Chrome. Dus vanaf Advies en verder vul ik laag in maar eigenlijk is dat NVT.

Demarteau

Zelfs in de topdrukte is klimate in staat om een airco binnen acceptabele tijd te leveren en te installeren. De installatie verliep vlekkeloos een door de monteur werd terdege rekening gehouden met...

Goede communicatie van de verkoper en planner met de klant.

Een nadeeltje van klimate was dat toen ik één keer telefonisch contact wenste op te nemen ik 17 minuten in de wacht stond voordat iemand mijn vragen kon beantwoorden. Niet echt klantvriendelijk en voor hun telefoniste niet echt prettig om de moppers aan te moeten horen hierover.

Reactie KliMate - Kwaliteit in comfort:

Bedankt voor uw beoordeling! We werken momenteel hard aan het verbeteren van onze telefonische bereikbaarheid.

A.P. Wilderom

Het is allemaal perfect uitgevoerd

Er wordt netjes gewerkt en alle afvalresten werden netjes afgevoerd

Ik zou het niet weten

HBR

Gewoon een eerlijke club met realistische prijzen, niet de goedkoopste, zeker niet de duurste. Wat ik mooi vond is dat ze niet proberen om me meer capaciteit te verkopen dan nodig is. Wat ook fijn...

Snel en vakkundige reacties in het voortraject, eerlijk advies, bereiden zich gedegen voor op de installatie en uiteindelijk ook gewoon echt netjes aangebracht.

Dan moet ik echt dingen gaan verzinnen of zeuren, het was voor ons gewoon een fijne en probleemloze ervaring.

DM

Prima werk geleverd. Het was bloedheet op de dag dat de airco werd geplaatst. Ook in huis dus. De medewerkers hebben geen moment geklaagd en het werk netjes en vakkundig gedaan. Complimenten!

Iets meer duidelijkheid geven over de aanwezigheid tbv het afvoeren van het condenswater.

Redelijk goede ervaring met het laten plaatsen van een airco

mooi assortiment

Bereikbaarheid is matig, vaak lang in de wacht

Reactie KliMate - Kwaliteit in comfort:

Bedankt voor uw beoordeling! Onze bereikbaarheid is met deze warme dagen inderdaad niet optimaal. Wij zijn druk bezig te verbeteren.

G.T.P Knoppen

Hele goede meedenkende mensen en kwalitatief zeer goed

De kwaliteit van monteren en plaatsen van de monteur geweldig

iets beter communiceren van afspraak levering daar ik een te lange tijd zonder airco zat

Reactie KliMate - Kwaliteit in comfort:

Bedankt voor uw beoordeling! Momenteel zijn door de warmte bepaalde modellen slecht leverbaar. Onze excuses voor het ongemak, en fijn dat u voor de rest tevreden bent.

Eric Laddrak

Via de website een offerte opgevraagd. Deze zou ik binnen 15 dagen ontvangen. Toen deze termijn was verstreken heb ik gevraagd wanneer ik de offerte kon verwachten. Hier is - tot nu toe - ook niet...

Geen.

Beter communiceren.

Reactie KliMate - Kwaliteit in comfort:

Bedankt voor uw beoordeling. Door de enorme stroom aanvragen in de actuele hittegolf kan het helaas wat langer duren voordat wij een offerteaanvraag in behandeling kunnen nemen. Wij werken nooit met 50% aanbetaling, u betaalt bij KliMate alles achteraf na de uitgevoerde montagewerkzaamheden.