Offerte
Advies
Medewerkers
8.5/10
Communicatie

Een prima ervaring met een bedrijf waar ik tot op heden niet bekend mee was.

Doorgaans een snelle reactie op vragen die we stelden. Een enkele keer niet, maar dit was in het piekseizoen, tijdens de hele warme zomer van 2018. Goed meegedacht en voor ons gevoel een stukje maatwerk geleverd. Tot op heden blij met de gang van zaken.

Geen noemenswaardige zaken, hooguit afstemming tussen uitvoering en salesteam, hier was wat verwarring. Maar dit is prima opgelost.

W. J. J. C. Oomen

Geweldig gemotiveerde werkers. Ze zijn inventief, precies en weten steeds een praktische oplossingen te vinden, waarbij ze zorgvuldig rekening houden met de wensen van de klant. Met name wat betreft...

Uitstekende en deskundige samenwerking en goed onderling overleg over de beste oplossing.

In mijn geval geen enkele.

Nick J. Tilmans

Bestelling Tecnosystemi BF75 leidingklem met spoed nodig ivm oplevering airco installatie. Volgens web winkel uit voorraad leverbaar binnen 5 werkdagen. Voor de zekerheid toch maar even gebeld, en...

?

- Zelf controleren of voorraad is.
- voorraad systeem webwinkel upgraden.. dit werkt niet.
- bij geen voorraad, klant alternatief bieden, of geld terug.
- klant informeren van de eerst volgende leverdatum

Johannesma

De levering van de installatie zelf ging perfect, maar de laatste 3 weken heb ik zeker al 8 keer gebeld om een afspraak voor een reparatie te maken. Of ze zijn onbereikbaar of ze doen beloftes die...

Visser

Er was sprake van een slechte bereikbaarheid. Ik werd bijvoorbeeld een half uur in de wacht gezet, waarop ik vervolgens te horen kreeg dat zij gesloten waren. Meerdere keren gebeld, maar geen gehoor.

We werden vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en er werd antwoord gegeven op onze vragen.

De toegankelijkheid om in contact te komen, dit is moeilijk via de telefoon. Daarnaast ook het contact met bezorging via de post, afspraak werd namelijk niet na gekomen. Levering duurde 3 dagen langer. Het was fijn geweest als we hiervan door jullie op de hoogte waren gesteld. Dus nazorg mbt bezorgen kan beter.

Hueting

Telefonisch zeer snel producten te bestellen.

Door mij verzochte airco was niet in voorraad. Kwamen direct met een ander merk met de zelfde mogelijkheden en dezelfde prijs.
Nette monteurs die alles eerst goed doorspreken voor wat betreft het plaatsen, electra etc.

Levering ging zo snel (volgende dag al). Zou kunnen pinnen bij monteur. Dat was waarschijnlijk niet mogelijk die dag.
Had ook geen factuur ontvangen, maar kreeg wel een herinnering dat ik nog niet betaald had. Ik verwachtte nog op factuur.

G De Jonghe

Ondanks dat het bedrijf wat traag is bij het oplossen van problemen en emails vaak onbeantwoord blijven. Is De Mobile Airco (weliswaar bijna een week later dan afgesproken) dan toch geleverd.

Sterke punten heb ik helaas nog niet kunnen ontdekken al geloof ik dat ze er zeker zijn.

verbeter puntje het is goed dat je een automatisch ticket systeem hebt, maar zorg dat je wel open blijft communiceren met de klant. Want zwijgen werkt argwaan in de hand.

I Hertroys

Hele aardige geduldige mensen goede uitleg en niet je moet bestellen